Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

Carla

Hallo Hanneke,

Heel hartelijk welkom!

Puckje

Hallo

Ik ben Susan. Een aantal haren geleden al eens hier geweest en nu weer terug. Ik leg kaarten voor mezelf om me te ondersteunen in mijn groeiproces. Ik merk dat ik soms met vragen zit dus ik hoop dat jullie me daar mee kunnen helpen. En misschien kan ik andersom ook mijn licht weken op jullie vragen.

Gr Susan

Carla


HeelSnel

Hallo allemaal🙋.

Mijn naam is Sandra en ik woon in Noord-Limburg, samen met mijn man en twee zoons. Ik ben 45 jaar en voor zolang ik mij het kan herinneren al zeer geinterssserd in Tarot, pendelen, bijna-dood ervaringen enz. Rond mijn 15e heb ik mijn eerste Tarot deck gekocht maar door school (ik moest er goed aan trekken) is het op een laag pitje komen staan. Daarna nam het leven over en was ik vooral bezig met uitgaan/werken/samenwonen/trouwen/moeder zijn.....

Maar nu zijn de jongens pubers en kan mam de draad weer oppakken.😊.
Ik heb weer even Tarot kaarten gelezen maar ben nu helemaal ondergedompeld in de wereld van de Lenormand kaarten (36). Gewoon soms bijna eng hoe accuraat deze leggingen kunnen zijn!

Dus om daarover (en de nog vele andere interessante topics die ik al heb gespot😜) nog meer over te kunnen leren heb ik mij aangemeld.

Dankjewel voor de gelegenheid.

Carla


Cel

Hallo allemaal, ik ben Marcelle ben een oud lid al meer dan 10 jaar  :D was alles kwijt ww gebruikersnaam dus alles opnieuw  Gr Cel  :D

Carla


Cel


Fresia

Hallo



Al even bezig maar nog steeds niet zo eenvoudig om de lenormand kaartjes samen te lezen en er een correcte verhaal uit te krijgen. Bij deze hoop ik wat wijzer hier op het forum te worden.
Alles advies en tips zijn welkom

met liefde
Fresia  :-*

Carla

Hallo Fresia,

Je leert een hoop door gewoon te doen en met anderen over de betekenis te praten. Welkom op het forum!

SillySil

Dag allemaal,

Ik ben de nieuwste aanwinst van dit gezellige gezelschap! Ik ben Sil, een Germaans Heidense Ceremoniële Magiër die z'n voetjes nog weleens dompelt in een badje met Voodoo en Santeria. Ik doe aan Droom-Magie en leg ook Tarot.

Ik kijk ernaar uit om met jullie samen te werken en te helpen daar waar nodig!

Lena

Hartelijk welkom en een mooi , liefdevol 2018 !

Liefs .

Lena

mariane

Hallo iedereen ,
Ben Mariane en in mijn familie ( helaas allen overleden ) waren veel tantes die kaartlegden nu ben ik ook begonnen maar sta nog in kinderschoenen voel wel soms dingen aan die later gebeuren of waar ik iets mee te maken krijg , ben 53 jaar en gehuwd heb 1 zoon van 26 jaar , ben een echte dierenvriend en doe aan bloemschikken en hou van lezen ook wat kleine meubeltjes probeer ik een tweede leven te geven , ben heel sociaal en praat graag ,als jullie nog iets willen weten vraag het maar .
Ik wens iedereen hier al het goede 
Groetjes Mariane

Carla

Nogmaals welkom Mariane!

Lena

Ook een hartelijk welkom van mij kant .

Liefs.

Lena