Mijn dag- en weekkaarten

Gestart door rianna, mei 16, 2012, 23:03:32 PM

rianna


rianna

goeiemorgen allemaal

Kaartjes voor 5-9-2012:
De Hogepriester + Bekers Page + Munten Twee = Bekers Heer / mc= Bekers Drie
Orde + Vernieuwing + Balans = Raadgever / mc= Enthousiast
er komt meer orde in mijn leven waardoor ik door een verniewing meer balans vind iemad geef me goede raad
wat me enthousiast maakt
liefs Rianna

Vlinder

Hoi rianna,

De Hogepriester + Bekers Page + Munten Twee

Hulp of een liefdevol aanbod,  spreekt je zeer aan je gaat er mee spelen, wikken en wegen.
het is goed voor je het helpt je je gedachten te verzetten.

Volgens mij gaat het beter en voel je je veel minder geisoleerd dan eerst, lekker he die kleine ommetjes.
en je voet al beter?

Liefs vlinder

rianna

hoi vlinder
oh nee was het maar waar die voet is een crime
het ligt er wel aan welk schoensel ik aan heb hoor
mijn fitflops lopen gewoon het beste maarja daar kan je moeilijk  mee naar buiten als het kouder word hihihi
verder voel ik me inderdaad stukken beter worden
ik raak gewend ook aan de rust om mij heen ervaart dat als weldadig 
lieve buurtjes om mij heen maakt het wel makkelijker als je aanspraak heb hoor
vandaag eet ik andijvie van de linker buurvrouw gisteren krootjes (bietjes)van de rechter buurvrouw hihihi
heerlijk die verse groenten
ik heb het geschoten hier
dank je wel
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Rianna
De Hogepriester + Bekers Page + Munten Twee = Bekers Heer / mc= Bekers Drie
gehoorzamen op je intuitie, er komt een belangrijke boodschap jou richting uit, daaruit komt er een verandering op huiselijk vlak, je gevoelens wat verbergen maar je mag feest vieren vandaag

Suus

rianna

hoi Suus
moeilijk want er is geen bericht geweest ook niet bv een idee gekregen
denk dat het vast geen dagkaartjes zijn
ik hou je op de hoogte
liefs Rianna

Vlinder

Rianna, lekker die buurtjes die ook nog leuk zijn....  ;)
liefs

rianna


Lief

Hoi Rianna,

Mag ik vragen wat er met je voet aan de hand is?

Verder vroeg ik mij af hoe je de tarotkaarten berekend zoals jij ze legt.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

rianna

hoi Lief
ik heb een voetspoor erge pijn onder de bal van mijn voet naar de hiel toe soms kan ik er niet op staan maar door betere slippers of schoenen te dragen is de pijn minder
die kaarten trek ik gewoon 3 kaarten en laat de rest uitrekenen met een programmaatje
van Marieke die dat ontworpen heeft daarvoor
dit is haar adres
http://www.marieke-esoterie.nl/

liefs Rianna

Lief

Ow Rianna wat naar van je voet. Ik ben pedicure, vandaar mijn vraag. Hielspoor is heel pijnlijk en hardnekkig. Al eens naar een podoloog geweest? Deze kan vaak iets maken voor in de schoen waardoor de pijnlijke plek ontzien wordt door het drukvrij te leggen.

Dank voor het linkje :-*

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

rianna

ja ben weleens bij een podoloog geweest heb toen zooltjes gehad maar nu wilde de dokter dat ik weer ging maar ik ga niet weer zovele uitgeven voor weer nieuwe zooltjes dus het ga van zelf over zeg hij  duurt ff hihihi

Lief

Probeer te kijken of je een ruime schoen hebt waar je bij de hak een blokje in kunt maken van stevig schuim ofzo. Dan ter hoogte van de pijnlijke plek een uitsparing maken zodat er geen druk op staat.mdan geef je de plek rust en heelt het stuk sneller.

Maar podoloog maakt ook de hakjes en dat krijg je vergoed hoor. Hebt geen zooltjes hiervoor nodig.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Hoi. Nog even gekeken. Google even op hielspoorkussen. Daar vindt je een hoop hulpmiddeltjes om herstel te versnellen en pijn te verzachten.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

rianna

oh ok goeie tip dank je wel
liefs Rianna