Man die ik leuk vindt

Gestart door Vlinder, januari 31, 2021, 17:15:29 PM

Vlinder

Hallo allemaal ,
Ik heb een kleine relatielegging voor mijzelf gedaan voor een man die ik al een half jaar leuk vindt maar dit durf ik niet te zeggen.
Ben zelf nog aardig nieuw met de tarot zouden jullie mij een beetje kunnen helpen ? :)

Die man: De zon
Hier gaat het hem om: 4 van pentakels

Ikzelf: De keizerin
Hier gaat het mij om: De maan omgekeerd

Relatiekans: De ster

Groetjes Vlinder

Anja

Hoi Vlinder,

Met de Ster als relatiekans ziet alles er wel goed uit lijkt mij!
Ik denk alleen dat die man erg op zeker speelt en/of is hij misschien een beetje terughoudend (gierig?) met geld. Of hij is bang voor verlies van geld door relaties (zijn Pentakels 4). Is krijg ook het gevoel dat hij eens een keer heel erg belazerd is door iemand.

Jij durft je gevoelens niet te tonen uit angst dat je hem kwijt raakt denk ik (De Maan). Maar ik denk dat als je niks blijft zeggen en je gevoelens voor hem vermeerderen dat je hem dan ook kwijt raakt als je niets zegt.

M. a. w.: jullie houden beiden je gevoelens vast. Ik denk dat je eens op een subtiele manier je gevoelens juist wel kenbaar moet maken. Heb je hem weleens ene compliment gegeven of zo?


ANJA

Vlinder

Hoi Anja
Erg bedankt voor je reactie!

En wat betreft hem klopt hij speelt het denk ik op zeker hij heeft wel een paar keer geflirt.
Hij zei toen ook een keer vrouwen zijn er alleen voor geld en is wel echt belazerd geweest.

En ik durf het inderdaad niet te zeggen  omdat ik bang ben om hem kwijt te raken. Denk dat we alle twee niet echt weten waar we beginnen moeten.

En jij denkt dus ook dat hij gevoelens voor mij heeft?
En ga hem maar is complimenteren goed idee!

Groetjes Vlinder

Anja

Ik merk wel dat hij zich erg op zijn gemak voelt bij jou! Mocht het er niet zijn dan kan het er altijd nog komen!


ANJA

Vlinder

Ik heb je even een bericht gestuurd Anja!

Groetjes Nathalie

Anja