3 CARD SPREAD rechtop en omgekeerde kaarten

Gestart door Blue Birds, april 30, 2020, 12:20:50 PM

Blue Birds






De vraag of hij werkelijk haar graag ziet


3 spread antwoord


kaart 1:   queen of cups    omgekeerd
kaart2:    7 of  pentacles    rechtop
en kaart 3:    page of cups  rechtop 


Hij heeft haar graag maar gewoon om te flirten, er is geen sprake van gevoelens? Of wat zien jullie in deze legging?

Anja

Hij denkt dat hij haar alleen maar heeft om te flirten, wat in eerste instantie ook zo is. Toch sluit ik i.v.m de schildknaap van Bekers niet uit, dat hij op een gegeven moment toch door haar 'geraakt' wordt en er op een gegeven moment toch verliefdheid kan ontstaan.

Als dat zo is, dan vraag ik mij af of zij hem wel moet. Zo aan de kaarten te zien denk ik van niet.

Blue Birds

Hallo Anja


Ik zal een 5 kaarten spread leggen met een 6de voor advies en vragen of hij over zal gaan in verliefd op haar worden en wat zij uiteindelijk zal met hem doen.


1. koningin van de staven omgekeerd 2. koningin van de bekers rechtop 3. koning van de staven rechtop- 4. aas van de bekers omgekeerd en  5. 7 van zwaarden rechtop


en de 6de kaart wat zij uiteindelijk ermee zal doen of moet doen

aas van staven rechtop


Ik probeer het eens:      Ik zie wel veel koningen liggen. Heeft dit ook een betekenis?

Om verder te gaan 


Wat eerst een seducing spel was is nu aan het veranderen. Hij zag eerst het verleiding en sexualiteit spel in haar maar door haar beter te leren kennen is hij in de war geraakt? Hij begint gevoelens voor haar te ontwikkelen door haar warmte, haar gedurfde mening en intellect? Al houd hij deze voor zichzelf en spreekt het niet uit? Of durft dit niet uit te spreken?



De beslissing / advies van/voor haar  de 6de kaart aas van staven rechtop:

De kans ligt er. Een nieuw begin. Het is aan haar wat ze ermee doet?

Anja

Beste Bleu Birds,

Staven Aas rechtop geeft voor mij aan dat ZIJ uiteindelijk de baas zal zijn in dat contact/die relatie! Of dit nu een vaste relatie wordt of niet.

Hoe gaat zij dus met hun toekomstig contact of relatie om? Ik zie twee koninginnen liggen. Dit houdt vaak gezellig samenzijn in (is mijn ervaring) maar duidt ook op roddel! De omgekeerde Aas van Bekers geeft voor mij onstabiele gevoelens weer, wat nu nog niet aan de oppervlakte komt (Zwaarden 7). Bij Zwaarden 7 duurt het altijd een poosje eer dit aan het licht komt.

Ik denk dus beste Blue Birds, dat jij niet ver van je eigen conclusie af zit: zijn spel is in de war geraakt doordat hij haar nu beter leert kennen. Hij begint gevoelens te krijgen door haar durf, raffinement en intellect. Mijn gevoel zegt dat hij niet het lef heeft om dit uit te spreken.
Ik krijg nu het gevoel, dat hij vol enthousiasme met haar in een relatie stapt, die de dag en het uur onverwacht op een voor hem zeer onverwacht zal eindigen. Ik acht de kans toch wel aanzienlijk dat zij net een maatje te groot voor hem is, al denkt hij van niet.


Sterkte en groetjes van

ANJA

Blue Birds

Wat ben ik blij te horen er een beetje vooruitgang zit in mijn leren lezen/combineren van de kaarten.
Het motiveerd wel om te blijven onderzoeken naar de betekenissen. Al ben ik mij van bewust het jaren bestuderen van de betekenissen kan zijn en je goed met jou eigen gevoel moet kunnen werken.

Dankje voor uw steun en inzichten. :-*

Anja