Nieuw niveau

Gestart door Leeuwin, januari 26, 2011, 00:00:31 AM

Leeuwin

Beste allemaal,

Deze hele maand heb ik voor mezelf vrij goede dagkaarten getrokken. Tot vandaag, ik trok Zwaarden 9. Omdat ik deze kaart in schril contrast vind staan met de rest van mijn getrokken kaarten, heb ik het gevoel dat ik naar een ander niveau "getild" word.
Uit nieuwsgierigheid heb ik voor mezelf kaarten gelegd, ben benieuwd wat jullie hieruit halen.

1. De kern van de zaak: Pentakels 6
2. Mijn begin: Kracht
3. Mijn basis/steun: De Maan (gekeerd)
4. Wat mij te hulp schiet: Pentakels 10
5. Een probleem wordt opgelost: De Keizerin (gekeerd)
6. Een wens gaat in vervulling: Staven Aas
7. Nieuwe kennis/inzicht: De Geliefden

Groetjes van Leeuwin


Doesje

Hoi Leeuwin,

Ik zie duidelijk aan de omgekeerde Grote Arcana kaarten dat het wel belangrijk voor je is en de Maan vertelt me dat je niet altijd 'durft' te vertrouwen op je intuïtie.
Je hebt inderdaad veel geleerd, ook iets overwonnen (nieuw bewustzijn?)
De Pentakels 10 vertelt me dat je je mening wel eens van anderen af laat hangen.
Ze geven je ook weer een ander perspectief of manier van aanpak zodat er compromie ontstaat.
Zoek je bevestiging in wat je ervaart (komt er in me op)?

Mijn advies: Keer de Keizerin en wees jezelf, luister naar je zelf en vertrouw daarop, daardoor zul je nog meer groei ervaren.

Simpel maar krachtig.
Als je er niks aan hebt gooi maar in de prullenbak...hihihi lol  ;D

Liefs Doesje  :-*

Marilu

Hallo Leeuwin,
Zou het kunnen dat die Zwaarden Negen, in combinatie met De Maan, wijst op verdriet dat nog heel diep zit en vraagt om verwerking?
Bij De Maan kunnen heel diepe emoties in het spel zijn waarvan we denken dat we er al lang mee in het reine zijn.
Misschien iets rond een relatie of vriendschap die op de klippen is gelopen, of die kwestie op je werk die onlangs speelde.
Het hele beeld van je legging geeft aan dat je goed in je vel steekt en veel kracht hebt ontwikkeld, maar...het werk is nu eenmaal nooit af. Er is altijd weer een laag onder een andere laag waar we mee kunnen worden geconfronteerd.
Misschien heb je hier iets aan, ik hoop het.

Veel liefs van Marilu.

Laure

Citaat van: Marilu op januari 26, 2011, 08:36:24 AM
het werk is nu eenmaal nooit af. Er is altijd weer een laag onder een andere laag waar we mee kunnen worden geconfronteerd.
Ha ja, dat is de Zwaarden 9 kaart to a t! het "nieuwe niveau"!

Citaat van: Doesje op januari 26, 2011, 00:54:58 AM
Zoek je bevestiging in wat je ervaart (komt er in me op)?
Vond ik persoonlijk een goeie uitleg voor Pent.10!

Ik zou geen schrik hebben van die kaart met dgl. goeie legging!
Uw wens van een spirituele doorbraak (staven Aas) gaat immers in vervulling door al dat over-denken van onbewuste en verdrongen gedachten; volgens mij gaat de figuur op Zwaarden 9 na afloop van zijn gepieker met andere ogen naar zijn medemensen (collega's &c) kijken.

Daphne

Leeuwin

@Doesje :D
Nee, jouw bericht gaat niet mijn prullenbak in hoor!
Wat die maan betreft: ik denk nogal eens van goh, zie ik alles nou te scherp? Zie ik nou dingen die er niet zijn? Dit heeft idd voornamelijk betrekking op mijn werkvlak!
Ik zou graag willen dat ik bevestiging krijg in hetgeen ik vermoed dat er aan de hand is. Ik heb het zelfs een keer aan een van de medewerkers van personeelszaken, en die ontkende hetgeen wat ik denk.
Op de een of andere manier hou ik mij toch aan mijn gevoelens vast. Ik zal een lesje in geduld moeten hebben ;D

@Marilu,
Het heeft met mijn werk te maken maar niet met hetgeen er onlangs speelde. Onder de oppervlakte voel ik gewoon aan dat er een fusie/reorganisatie komt of zoiets. In ieder geval een behoorlijke verandering waardoor er mogelijk mensen weg moeten. Ik ben dan iemand die liever weet waar ze aan toe is, al is het nog zo erg, dan wanneer ik in het ongewisse word gelaten.
Het verdriet zou hem kunnen zitten in het gemis van een geliefde. Geen ex maar een nieuwe liefde. Ik merk aan mezelf dat ik dit steeds meer ga missen en mogelijk is de maan een kaart die dat naar voren brengt.
Juist omdat ik veel aan mezelf heb gedaan, heb ik nu de behoefte aan een aanvulling in mijn leven, o.a een nieuwe liefde.

@Daphne,
Zoals ik al bij Doesje heb geschreven, zou ik graag bevestiging krijgen van hetgeen waarvan ik denk dat er aan de hand is. Dit bestrijkt voor mij het werkvlak. Kan het zijn dat het ook ondersteuning door naasten (familie) betekent?
Ik ben wel benieuwd naar de doorbraak die ik krijg :)

ALLEMAAL: bedankt voor jullie goede interpretaties!!


Heel veel liefs van Leeuwin