Mijn innerlijk centrum

Gestart door Leeuwin, november 22, 2009, 00:06:19 AM

Leeuwin

Lieve mensen,

Het wordt weer eens tijd dat ik een stuk van mezelf laat zien waarop jullie volop commentaar mogen geven. Aan creativiteit ontbreekt het sommigen niet heb ik gemerkt. Daarom hier een legging van mijn innerlijk centrum. Veel plezier ermee.

1. Wat ik zie: Zwaarden 6
2. Wat ik doe: Het Rad van Fortuin
3. Wat ik voel en gewaarword: Kelken 10
4. Wat ik denk: Staven 10
5. Wat/wie ik ben: Koning van Kelken

star in the night air

Oh dan ga ik even proberen creatief te zijn. Ken de legging zelf niet, maar zal eens een gooi doen.

Wat je ziet is dat je onderweg bent, dus van een wat onrustige periode, neem je stappen om alles helder voor je te krijgen. Volgens mij zitten daar altijd wat addertjes onder het gras, zie je daarin de juiste dingen om je bestemming te bereiken? Je laat verandering in ieder geval toe, je gaat mee op de golfjes. Mooi teken. Je voelt jezelf er heel goed bij. Bekers 10 is natuurlijk een mooie kaart, en koester hem vooral. Richt je vooral ook op je thuissituatie en de rust die het geeft. Dan is die Staven 10 wel weer interessant, want blijkbaar kom je toch nog wel het een en ander tegen onderweg wat druk op je legt (de adertjes). Misschien dat je iets te snel voorbij gaat aan het feit dat heel veel al 'gewoon' goed gaat. Laat vooral ook die dingen lekker met de golfjes meedeinen. Dat kun je denk ik ook, maar verlies ze niet uit het oog. Grote kans dat het vooral om emoties gaat, en die moet je uiteindelijk niet verbergen. Het ene heeft wat langer nodig dan de ander, maar je kunt het allemaal aan.

Dat is wat ik zo snel er van maak. Komt het bekend voor?

Liefs Star

Leeuwin

Hoi Star,

Het addertje is inderdaad mijn ongeduld. Ik wil sneller vooruit dan ik kan terwijl ik voorbij ga aan de dingen die goed gaan. Dat legt inderdaad een druk op mij. Ik moet dus oefenen in geduld. Omdat ik weet dat mijn ongeduld niet altijd terecht en soms toch ongeduld voel heb ik moeite om dat te uiten. Ik ben een slechte actrice dus mensen zien al gauw aan me als er iets niet naar mijn zin is. Emoties goed verbergen kan ik alleen als het écht moet.
Ik vind rust in mijn thuissituatie.
Dit alles komt mij bekend voor. Een 10 voor je legging.

Liefs van Leeuwin




star in the night air

Ah mooi, maar je hebt 'm natuurlijk zelf gelegd  ;D

Leeuwin

Dat is waar Star! Maar jij hebt je erin verdiept. Thanks!!

Leeuwin ;)

star in the night air