SEH

Gestart door Carla, oktober 20, 2022, 23:22:25 PM

Carla

Deze week zat ik 's avonds een mail te beantwoorden en zomaar out of the blue voelde ik me niet lekker. Ik kreeg pijn op de borst wat heel snel heel erg werd, en ik begon te zweten als een gek, kon niet goed meer praten. 112 gebeld en voor ik het wist lag ik op de hartbewaking. Gelukkig werden problemen met het hart en andere acute levensbedreigende zaken allemaal uitgesloten. Men dacht dat het misschien een galsteen is geweest.

Ik heb er 3 kaarten opgetrokken, verleden, heden en toekomst:
De Lelie, De Zon en De Hond.

Het zijn alle drie positieve kaarten, maar hoe duid ik ze in dit verband, iemand?

Anja

Jeetje Carla,

Wat erg voor je dat je dit is overkomen!! Ik hoop dat dit niet weer gaat gebeuren!! Je zal wel heel erg geschrokken zijn op het moment da dat gebeurde!!

Afgaand op jouw kaarten krijg ik de indruk dat dit voorval eerder een hormonale oorzaak heeft (Hond). Heb je misschien alweer enige tijd geleden last gehad van opgezette klieren??? Het is wat vager maar iets in mij zegt me dat het ook weleens met de lymfe te maken kan hebben!
Ik denk niet aan iets ergs maar eerder aan een begin van Pfieffer of een hormonaal probleem wat opgelost kan worden.


Heel veel sterkte en beterschap,

ANJA

Carla

Hoi Anja,

Door de borstamputaties en het verwijderen van lymfeklieren is mijn lymfesysteem nooit meer echt goed gaan werken. Ik heb inderdaad een soort knobbel gekregen in mijn linker oksel. Ik heb eind volgende week een afspraak met de huisarts, ik zal hem er naar laten kijken.

Anja

Beste Carla,

Hou die knobbel zeer goed in de gate! Als ie ook maar een fractie groter wordt: bellen en zeggen dat je eerder wilt komen. Verzin er desnoods maar wat bij als je huisarts niet scheutig is. Ik ga voor je duimen dat het meevalt, het in ieder geval niet kwaadaardig is.
Het kan een verstopte lymfeklier zijn maar misschien toch ook hormoon gerelateerd.


Sterkte!

ANJA

Carla