Nieuwschierig

Gestart door Blue Birds, februari 24, 2022, 12:48:10 PM

Blue Birds

Na een paar jaren single te zijn en hier en daar wel eens buikvlinders maar meer niet. Ben ik nu eens nieuwsschierig of ik dit jaar een match vind en mogelijk dit kan ontwikkelen naar een positief meer...



Beer hond en klaver

Hmmm paar ideetjes wat dit mogelijk kan zijn:

Of het betekend een personal trainer en daar dat iets zal ontluiken? Ik denk er namelijk al even over om mijn lichaam eens in beweging te krijgen en te gaan sporten met een coach namelijk...

of  iemand dat ik al ken in mijn omgeving ( kan werk zijn of prive? ) die daar sterk iets begint te ontluiken van gevoel voor mij ??

OF totaal iemand nieuw? Ik vind de beer nogal moeilijk om een persoon of situatie in liefde aan te duiden


Wie ziet iets in deze drie kaartlegging?


Anja

Begin maar meteen met dat laatste Blue Birds!

Voor mij zit jij overduidelijk in een fase waarin je weer aan een vaste relatie toe bent! Natuurlijk wil je er mede hierom extra goed uitzien :Sporten is natuurlijk altijd goed, ook al ben je niet verliefd, heb je geen relatie of dat je daar nog niet aan toe bent!
Maar puur en alleen sporten om een leuke sportcoach aan de haak te slaan vind ik toch wel wat ver gaan en eerlijk gezegd ook wel wat riskant. Niet riskants in gevaarlijke zin maar meer dat de kans groot is dat je danig teleurgesteld wordt.
De sportcoach is je type niet en/of hij is getrouwd/heeft al een relatie. Of nog vervelender: de liefde is niet wederzijds!

De Beer/Hond en Klaveren zeggen mij eerlijk gezegd niet zo veel. Ik krijg hier meer een maatjes gevoel bij dan een gevoel van liefde. Bovendien lijkt mij slechts drie kaarten trekken wat weinig. Mijn gedachten gaan nog het meest naar optie drie uit maar ook dit gevoel is bij mij niet diepgeworteld.
Ik heb wel de indruk dat dit eerder een soort van testje is of zo, ik schrijf het zeker verkeerd maar weet even niet hoe ik mij anders moet uitdrukken.


ANJA

Blue Birds

Anja


Ik ben heel onverwachts gisterenavond met collega's van het werk mee gegaan naar een vriend van hen die een zelfstandige zaak heeft. Wij vierden daar een verjaardag van een medecollega. De man van de zaak kwam een knuffel geven aan mijn vrienden die hij kende en ook aan mij en mijn collega. Ik ben niet lang gebleven het was ontzettend druk daar en dit putte mijn energie uit.Nu ik trok deze ochtend 5 kaartjes betreft deze single man.


vogels   de heer  tuin  en bijkomende Roede en zeis.




Even zelf proberen:  Ik denk hij contact zal opnemen via onze gezamenlijke vrienden om met mij ergens een gesprek te hebben? Wegens het die avond te druk en te hectisch was om dit te doen???

Anja

Beste Blue Birds,

Hij gaat via zijn vrienden contact met je zoeken om ergens een gesprek te hebben? Daar lijkt het naar mijn idee ook wel op. Dat hij die avond geen contact met jou heeft opgenomen kan ook zijn omdat snel weer wegging. Het eventuele gesprek tussen jullie zal best goed of zelfs boeiend kunnen zijn.

Ik denk wel-vanwege de Vogels links van de Heer-dat deze heer erg op zijn vrijheid gesteld is. Ik denk in ieder geval dat je alles heel langzaamaan met hem moet opbouwen ALS hij al meer dan vriendschap met je wil. Enige vorm van (vermeende) dwang schrikt hem denk ik al af en dan heb je bij hem al heel snel niets meer.

Dan de Rode en de Zeis
Ik heb het idee van iets tijdelijks. Weet dit even niet zo goed te plaatsen maar nogmaals: deze man lijkt mij niet bindingslustig.

Wat weet jij eigenlijk van deze heer? Ik kan het natuurlijk mis hebben maar ik denk dat dat niet veel is. Leer hem eerst maar eens heel goed kennen denk ik!!


ANJA