Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

In 2012....

Gestart door 7 Men, augustus 17, 2008, 21:11:45 PM

happyme

Citaat van: Kraai op juni 30, 2011, 13:59:40 PM
De lange kalender van de Maya's (die overigens van de Sumeriërs komt) werd gebruikt om de baan van planeet X (Niburu) aan te duiden. Eind 2012 zal deze planeet onze aarde passeren.

Dank je voor de aanvulling  :)

Hier zitten allemaal "wij creeren onze eigen werkelijkheid" liefhebbers, ja, dan hoef je natuurlijk niet met zo'n onderwerp aan te komen zetten. Ik snap dit, ook voordat ik het plaatste, maar goed soms doe ik gewoon dingen zonder na te denken  :P

Kraai

 ???

iedereen creeert toch zijn eigen werkelijkheid?

happyme

Kom jij dat op school vertellen, want mij geloven ze niet...

...dan zeggen ze dat ik niet eens mijn boeken heb besteld, laat staan de rest van mijn spulletjes

Kraai

gelukkig ben ik autodidactisch...

Pink

Citaat van: Kraai op juni 30, 2011, 21:29:13 PM
???

iedereen creeert toch zijn eigen werkelijkheid?

Jazeker, bewust en onbewust ;). Waarbij we in onze creatie weer onderdeel zijn van die andere creatie. De brug heet Liefde maar dan wel onvoorwaardelijk. Alleen betekent dit voor mij niet dat ik alleen maar devoot glimlachend over deze planeet hoef te huppelen. Liefde mag ook wel wat pit hebben. Rode peper graag.

Als je je afvraagt wat Liefde doet dan zijn er volgens mij twee opties:
1. De sop is de kool niet waard. Je laat het van je afglijden en houdt je mond maar dan ook tegen iedereen
2. De sop is de kool wel waard. Je spreekt je uit waarbij je er voor kiest om dit vanuit je hart te doen. En dan kan je alleen maar eerlijk zijn zowel naar jezelf als naar de ander.

Kinderen zijn hierin een goede leermeester.

Pink

PSje: 2012......welke keuze willen wij als mensheid maken.

Kraai

Citaat van: Pink op juni 30, 2011, 22:48:06 PM

Kinderen zijn hierin een goede leermeester.


Ik leer graag van mijn kinderen...

En mag er ook graag mee pronken:

Mijn zoon met zijn 1ste taart:
http://94.100.114.130/1305450001-1305500000/1305460701-1305460800/1305460735_6_TE28.jpeg

En mijn prinsesje:
http://94.100.120.145/1224000001-1224050000/1224043101-1224043200/1224043153_6_5tQl.jpeg

Sorry, kon het niet laten  ;D

Pink

en terecht dat je een trotse papa bent. Het zijn absoluut mooie heldere plaatjes.

Pink

happyme

Oh wauw, plaatjes  :D

Ricca

#23
Citaat van: Fatin op juni 30, 2011, 11:28:34 AMEr is hier eigenlijk helemaal geen topic voor geopend, dat verbaasd mij een beetje.

Er zijn legio topics over 2012 geweest, ik herinner me bijvoorbeeld nog levendig een discussie met Alchi  :D, maar ze zijn ook weer verdwenen in de loop van de tijd. Eén vond ik er nog en die heb ik nu samengevoegd met jouw topic. Omdat het ouder is, staat het vóórin, dus even terugbladeren om het te lezen.

Ik geloof dat er grote en positieve veranderingen staan te gebeuren in de wereld, maar over een langere periode uitgespreid. Niet op die ene dag in 2012.

En, trotse papa Kraai, wat heb je mooie kindjes! :D

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

Kraai

Een kraai verzamelt nou eenmaal moois in zijn nest :)

Ik weet niet wat er gaat gebeuren in 2012 dat is nog ver van mijn bed show. Wat ik sinds de afgelopen weken aan mezelf merk is dat er een transformatie gaande is.

Voor betere uitleg moet ik even uitwijken naar een door mij nog nooit eerder vertelt verhaal:

*tromgeroffel*

Aan het einde van mijn puber jaren heb ik een bizarre ervaring gehad. De afgelopen maanden in die periode was ik op vrijdag altijd helemaal van de kaart en was verdrietig en boos op de hele wereld. Zonder explicite aanleiding kwam het verdriet op vrijdag en nam mij mee.

Tot dat ik op een vrijdagmiddag zo intens verdrietig was. Ik stond op het balkon een sigaretje te roken en toen ik de kamer in kwam hoorde ik muziek van Enya. Ik bevroor ter plekke en dook door een tunnel naar een grote gouden bal. In deze bal aangekomen overzie en begrijp ik het leven en weet wat het hogere doel is. Op het moment dat ik dit besef glij ik uit de bol en weet niks meer behalve dat ik "het" wist. 

De droevige vrijdagen hielden op en de reeks byzondere gebeurtenissen en toevallen deden hun intrede. Rustig op de bank zitten filmpje kijken met de vrouw, zit ik op eens in een soort van rallyauto en ram vol een boom, ik voel de dood en spring op van de bank mijn vrouw verbijsterd achterlatend. Dromen over een moord en die ook als echt ervaren, 3 weken later is mijn zus getuige van de door mij gedroomde moord, ik was die dag ook uitgenodigd maar had geen zin. Mijn vader staat op de afsluitdijk om een stukje te gaan zwemmen met de auto s'nachts, komt er een man die zegt dat mijn vader naar huis moet, naar zijn vrouw en kinderen, mijn vader kijkt op en de man is weg.

Na deze voor mij nogal heftige spirituele ervaringen heb ik er bewust voor gekozen mij hier niet door te laten leiden en gewoon mijn weg te gaan. Dit is nu zo'n 10 jaar goed gegaan maar het gevoel wat ik toen in de bol had voel ik nu door de hele dag heen alleen ik mis het weten. Dit is begonnen sinds 21 mei en niet alleen mijn gevoel is veranderd, ik drink geen koffie meer. Ik dronk liters koffie per dag maar sinds 21 mei 0,0 behoefte aan koffie. Idem voor alcohol, maar dat vind ik zo af en toe nog lekker. Maar zeker niet meer in de mate waarin het is geweest. Ik drink nu liters bronwater en thee. Zelfs mijn blik is veranderd, het lijkt wel of ik rasters zie. Vooral als ik naar het gras en naar de lucht kijk. Hmmm toch maar eens naar specsavers  :P

In liefde wacht ik af op het moois dat komen gaat  8)


Pink

Citaat van: Kraai op juli 01, 2011, 01:02:39 AM
Na deze voor mij nogal heftige spirituele ervaringen heb ik er bewust voor gekozen mij hier niet door te laten leiden en gewoon mijn weg te gaan. Dit is nu zo'n 10 jaar goed gegaan maar het gevoel wat ik toen in de bol had voel ik nu door de hele dag heen alleen ik mis het weten. Dit is begonnen sinds 21 mei en niet alleen mijn gevoel is veranderd, ik drink geen koffie meer. Ik dronk liters koffie per dag maar sinds 21 mei 0,0 behoefte aan koffie. Idem voor alcohol, maar dat vind ik zo af en toe nog lekker. Maar zeker niet meer in de mate waarin het is geweest. Ik drink nu liters bronwater en thee. Zelfs mijn blik is veranderd, het lijkt wel of ik rasters zie. Vooral als ik naar het gras en naar de lucht kijk. Hmmm toch maar eens naar specsavers  :P

Hallo Kraai,

Je gevoel is goed. Er is een transformatie gaande. De mensheid (en elke mens afzonderlijk) wordt uitgenodigd om oud zeer achter zich te laten. Kijk ook maar naar alle bewegingen in de wereld en  naar de reactie van dat deel van mensen dat nog vast houdt aan de "oude" orde. Maar uit chaos ontstaan wel vaak de mooiste nieuwe creaties.

Op naar 2012, 3012,4012......... zou ik zeggen. En omdat ik nu eenmaal een mens van plaatjes en niet van getallen ben zou ik zeggen; Op de harmonie die iedereen de gelegenheid geeft om in alle rust en met vertrouwen zijn of haar eigen proces te doorleven.

Pink

Kraai

Nog een theorie over 2012 maar dan met mijn geliefde cijfertjes  ;D


In de bijbel in Openbaringen zie je voortdurend het begrip 'één-derde', 1/3, terugkomen. Eénderde van de vissen die sterven, éénderde van de mensheid dat omkomt, éénderde van de Aarde die getroffen wordt, éénderde van de engelen die gevallen zijn, etcetera.'

De meeste mensen realiseren zich niet dat de tijd is verankerd in Christus, in Zijn verschijning. Dat zag je letterlijk toen Hij op Aarde was; hij begon zijn bediening toen hij 30 was, trad precies 3,5 jaar op, en stierf op zijn 33e voor de zonden van de mensheid, en rees op de 3e dag weer op uit de dood.'

'Dat moment is een heel belangrijk punt in de tijd, het jaar 33 A.D.. Het 1/3-motief zie je in alles terug in de 'tijd'. Neem nu het begrip 'uur', ook in de bijbel heel belangrijk. Als we precies één derde van een uur nemen, moeten we dit omrekenen vanuit het decimale stelsel: 60 (minuten/eenheden) x 0.33 = 19,8 minuten. Eén derde van een uur is dus 19,8 minuten, dat zijn 19 minuten en 48 seconden. In het jaar 1948 kwamen God's beloftes in het boek Ezechiël over de wedergeboorte van Israël uit. De 'vallei der dorre doodsbeenderen', die weer op hun benen gingen staan, de dode zeerollen van Qumran het huidige Israel.

Dus zowel in Jezus als in Israël zien we dat het 1/3-concept heel belangrijk is als het gaat om wederopstanding. God meet de profetische tijd hier aan af, aan Christus, die na 3,5 jaar, op zijn 33e, stierf en wederopstond uit de dood, en aan Israël, dat in 1948, perfekt één derde van een (profetisch verklaard) uur, wederopstond uit de verstrooiing onder de volken.'

Hoewel velen deze concepten en berekeningen niet willen geloven, doen de Illuminati en Vrijmetselaars dit wél. Zij hechten al eeuwen heel veel waarde aan het begrip 1/3. Je ziet dat bijvoorbeeld terug in de 33ste graad van de Vrijmetselaars.

De Illuminati kijken niet uit naar de terugkomst van een Messias, maar wel naar de komst van een valse, een 'tegen'-messias. Zij nemen alles wat hierover in de Bijbel staat absoluut letterlijk, maar draaien het 180 graden om. Dat doen zij door Lucifer, de duivel, voor te stellen als de 'goede god', en Jahweh, de God van de Bijbel, als de 'jaloerse god'. Op deze manier wordt Jezus een manifestatie van Lucifer, en niet van God. Ze draaien alles dus kompleet om.

De Griekse letters van Jezus zijn naam komen samen op de numerologische waarde van 888. De jota vertegenwoordigt het getal 10, de eta 8, de sigma 200, de omicron 70 en de upsilon 400. Aangezien er twee sigma's zijn in Jezus' Naam, is dit samen 888. Aangezien in de oude handschriften alleen maar hoofdletters, de zogenaamde majusculen (later uncialen), werden gebezigd en geen eindsigma's, komt het totaal op 888.

Als je 888 vermenigvuldigt met 2, dan krijg je 1776, het jaar dat de VS is gesticht. Dat is een messiaans getal en is beslist niet toevallig tot stand gekomen.

Op het dollarbiljet zie je een pyramide, met daarboven de zwevende hoeksteen met het alziende oog.

De pyramide op het biljet bestaat uit 13 verschillende vrijmetselaars-lagen. De basislaag is het fundament van onze natie, doelbewust gelegd in 1776. Daarboven bevinden zich 12 lagen, tot de hoeksteen bereikt is.

Nu nemen we het concept 1/3, 1/3 van de tijd, 1/3 als beeld van de opstanding en 1/3 van een uur, dat bestaat uit 19 minuten en 48 seconden, 1948, de wedergeboorte van Israël. Als iedere laag van de pyramide op het biljet bestaat uit 19,48 jaar, dan krijg je 12 x 19,48 = 233 jaar. 1776 + 233 = 2009. Doe je echter 12,12121212....(etc.)... x 19,48, dan krijg je als uitkomst 2012;12, ...



Kraai

Genesis heeft ook wat te vertellen, neem alle mannen namen uit Genesis

Adam: Man
Seth: Aangewezene
Enosh: Sterfelijk
Cainan: Verdriet
Mahalalel: De gezegende god
Jared: Daalt neer
Enoch: Leren
Methuselah: Zijn dood zal brengen
Lamech: De wanhopige
Noah: Rust

De mens is aangewezen op sterfelijk verdriet, de gezegende god daalt neer en zal ons leren dat zijn dood ons de wanhopige rust zal brengen.


Leeuwin

Wát een leuke foto's van je kinderen Kraai!!

Leeuwin

Pink

CiteerDe mens is aangewezen op sterfelijk verdriet, de gezegende god daalt neer en zal ons leren dat zijn dood ons de wanhopige rust zal brengen.
.

Woorden zijn ook trilling en brengen meer teweeg dan je denkt. In het boek "de kracht van water"van Masaru Emoto wordt dat op prachtige zichtbaar gemaakt.

Ik ben bwust gaan letten op mijn woordgebruik en dat heeft voor grote veranderingen gezorgd.

Pink