wie wil er voor mij een kaartlegging doen?

Gestart door Angelique, augustus 29, 2011, 21:17:17 PM

Leeuwin

Hi Angelique,

Bedankt hoor meid :-[ word hier een klein beetje verlegen van hoewel ik me toch een soort van vereerd voel door jou :) Ik had uit die kaart echt niet mezelf gehaald hoor! Ik krijg wel vaker van mensen te horen dat ze meer halen uit gesprekken met mij dan met hun therapeut. Weet ook niet waarom want ik heb niet de illusie dat ik meer weet dan hen.

Staven 8: er is een pril begin van iets nieuws maar ook zeer zeker verbeterde banden met je familie. Wil ik je toch even zeggen dat ik het knap van je vind dat je je ouders zo wilt benaderen.

Zwaarden 7 (zo begint het) Je krijgt eerst nog een periode dat je niet echt het gevoel hebt dat je wat opschiet. Je kunt zelfs het gevoel hebben dat je door een mijnenveld moet lopen; wie vertrouw ik wel, wie vertrouw ik niet. Ik heb het gevoel dat je een periode tegemoet gaat waarin je scherper onderscheid gaat leren maken tussen goed en kwaad.

Staven 7: niet iedereen zal het eens zijn met je partnerkeuze als die na de periode van Zwaarden 7 in je leven is gekomen. Ik heb zels het idee dat je nog weleens behoorlijk tegengewerkt kunt worden. Maar....dan heb jij inmiddels de kracht om dat aan te kunnen en dan zul je alleen nog maar sterker worden.

Bekers 3: je zult uiteindelijk een kleinere maar wel (veel) hechtere vriendengroep overhouden.

De Zegewagen geeft naar mijn gevoel van een goed begin aan en de Dood zegt mij dat hetgeen wat niet meer bij je past uiteindelijk uit je leven gaat verdwijnen.

Liefs van LeeuwinX

Angelique

Hoi Leeuwin,

Graag gedaan hoor  :D geen enkele moeite  ;D
Ik heb met mijn mental coach ook hele goede gesprekken hoor, ze helpen me zeker anders zou ik er niet mee doorgaan, het is nogal kostbaar.  :( .
Dat ik zo over mijn ouders kan denken is omdat ik het allemaal wel begrijp waarom ze ongelukkig waren en dronken. Alleen kan ik niet begrijpen dat ze zo met mij om zijn gegaan, maar ik weet zeker dat het nooit zo bedoeld is geweest als dat het is gebeurt. Ik kan ook niet boos zijn of voelen alleen maar telleurgesteld.

zwaarden 7; over het wie vertrouw ik wel en wie vertrouw ik niet kan ik eigenlijk een antwoord geven; Ik ben het vertrouwen in de mens verloren. Elke keer weer duik ik er vol in om vervolgens de deur in mijn gezicht te krijgen. Maar bijv. op het werk weet ik precies wie ik wel en niet in mijn buurt wil hebben. Gek he ::). Over goed en kwaad ; ik geloof niet dat ik moeite heb met die 2 uit elkaar te houden.

Ik kan me  niet voorstellen dat er uit mijn direkte familie en vrienden kring iemand is die bewaar heeft tegen mijn partner. Ze zullen gelukkig zijn als ik dat ben, niemand in mijn omgeving die daar moeilijk over gaat doen, dat kan ik me niet voorstellen althans, ze zullen veel te blij zijn hahaha  ;D

Lieve leeuwin ik heb al een kleine groep vrienden maar  dat zijn ook hechte vriendschappen. Je kunt namelijk niet voor 10 vriendinnen altijd klaarstaan.  :-\ is mijn moto. Maar die vriendinnen die ik nu vriendin noem zijn dat ook echt en oprecht om wie ik ben en niet om wat ik doe, en dat zijn er drie.

Ik denk dat de vernieuwing en/of verandering iets met mijn werk te maken hebben. Eens kijken wat dat gaat worden, heel spannend.

Fijn weekend
Groetjes Angelique :-*

Leeuwin

Hoi Angelique,

Ook ik kan niet begrijpen waarom ouders zo met hun kind omgaan. Je kind kan er toch niks aan doen dat je ongelukkig bent? Hoe moeilijk het misschien ook voor ze geweest is: als ze zich zo voelen dan is het hun eigen verantwoordelijkheid om hier iets aan te doen en niet dat van jou!

Zwaarden 7 blijft zich herhalen. Misschien dat je ergens teveel verwachtingen van hebt?

Het bezwaar hoeft ook niet van je directe omgeving te komen maar kan ook van mensen zijn die verder van je af staan.

Ben ook benieuwd naar hoe het op je werk gaat aflopen.

Liefs van Leeuwin

Angelique

Goedemorgen  :D

De enige verwachting die ik heb is dat het me nu eens voor de wind gaat, dat alles zijn plekje krijgt en ik kan genieten van een beetje liefde en geluk en rust.

Ik heb in ieder geval ontdekt de afgelopen maanden dat ik me altijd verantwoordelijk heb gevoeld voor mijn ouders en hun geluk. Je doet als kind je best om het goed te maken, en het is me natuurlijk nooit gelukt om mijn ouders te laten stoppen met drinken en dat voelde voor mij als falen (weet ik nu).
Ik ben altijd op zoek geweest naar bevestiging en zoals je inmiddels weet had ik het idee dat ik ergens voor gestraft werd, dat ik een slecht mens moest zijn om zoveel verdriet en ellende mee te moeten maken.
Ik denk niet dat mijn ouders ooit hebben nagedacht over de impact die hun gedrag op mij zou hebben. Ik had tenslotte een dak boven mijn hoofd, kleren, eten en ze hielden van me.
Ik zei ook altijd tegen mezelf, niet zeuren, niet aanstellen er zijn mensen die het slechter hebben dan jij.

Gister zag ik een stuk van het spijt me, en toen realiseerde ik me dat er nog nooit iemand tegen mij heeft gezegd het spijt me. Ze waren gewoon ineens weg. nu kan ik zeggen dat ik mensen die kans ook nooit gaf. Iedereen is altijd al vergeven voor dat ze er om kunnen vragen  ::) maar ja ik kan me nu eenmaal niet meer over zo heel veel dingen druk maken. En heb meestal eerder bedacht waarom ze zo doen dan dat ze het zelf weten. Soms heb ik zelfs al iets bedacht waar men me dan achteraf over aankijkt zo van WAAR heb je het over.  ;D... Ach ik herken het nu tenminste.

Gister had ik de kluizenaar en vandaag trok ik staven koningin.

Op mijn werk was het de afgelopen drie dagen belachelijk druk, mijn kontrakt verloopt in april en dat is mijn 5e. En daar waar ik werk geven ze geen vaste kontrakten meer dus ben ik dan mijn baan kwijt. Ik geloof wel dat ik dan na 3 maanden terug mag komen maar de donderdag was ik er eigenlijk helemaal klaar mee.
Misschien was dat wel de ommekeer die me te wachten stond. In ieder geval dacht ik; ik zie wel wat er gebeurt, misschien is het helemaal niet raar om een paar maandjes thuis te zitten (zeker als ik terug kan). En wellicht wel een hele goede reden om op zoek te gaan naar iets heel anders.
Dat is wat er op het werk aan de hand is.

bij zwaarden 7 staat in mijn boekje in de verdediging zijn. MIsschien heeft dat er wat mee te maken. Dat kan ik beter met mezelf in verbinding brengen dan de bezwaren eerlijk gezegd.
Ik laat me niet zo snel van mijn doel afbrengen, zeker niet door mensen die niet dicht bij me staan. Mensen die wel dicht bij me staan hebben zeer veel invloed op mij. Komt weer van het goed willen doen. Maar anders niet hoor. :)

Zo nu ben je weer helemaal op de hoogte van het wel en wee van angelique ;)
Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad. Ik ga nog een paar uur werken en dan kruip ik lekker op de bank met een filmpje en de kachel heerlijk hoog  ;D

Groetjes Angelique

Angelique

@ Carla,
sorry hoor van die naam, ik heb dat al veel vaker gedaan en je hebt er nog nooit eerder wat over gezegd  :)
ik heb er ook helemaal niet bij stil gestaan moet ik zeggen  :D als ik eenmaal aan het typen ben he  ::)

Complimenten voor de site trouwen  :D heel mooi geworden
Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Jij bent NIET verantwoordelijk voor jouw ouders en hun geluk maar dat heb ik je al geschreven. Jij bent niet degene die slecht is hoor! Mijn ouders dronken niet, ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt. Ze waren echter, net als jouw ouders, ook van hard werken en niet zeiken. Je hebt eten, kleding en onderdak en er zijn kinderen die het slechter hebben. Weet je wat ik altijd gedaan heb ;)
Ik ben net zo met hun om gegaan zoals ze met mij omgingen. Alleen toen mijn vader een bypass operatie moest ondergaan heb ik niks gezegd want dat vond ik té erg. Maar voor de rest ging ik hun altijd napraten. Als ze bijvoorbeeld eens een vervelende kwestie hadden met iemand, zei ik: ach, je hebt eten, kleding...de kindertjes aan het andere eind van de wereld hebben het slechter. Of hard werken en niet zeiken (zeg ik dan lettelijk :)). Geloof me, dat is hééél vervelend ;D

Als ik zo eens lees wat je over vergeving schrijft, geloof ik toch dat ik wat minder mild ben ;)

Ik geloof dat ze tegenwoordig nergens meer vaste contracten geven :-\  Misschien dat je je thuis kunt orienteren op nieuwe mogelijkheden? Is de beveiliging misschien iets voor jou?

De Kluizenaar en Staven Koningin. De mooie eigenschappen die je hebt verworven met anderen delen? Wat Zwaarden 7 betreft: als jij dat zo voelt dan zal dat op jou zeker van toepassing zijn.

Ik ga straks weer naar de film! De kachel staat hier nog even uit maar gaat vanavond zeker weer aan! Ik moet zeggen dat ik dit jaar nog niet erg veel verstookt heb.

Liefs van Leeuwin


Carla

Citaat van: Angelique op december 11, 2011, 08:42:02 AM
@ Carla,
sorry hoor van die naam, ik heb dat al veel vaker gedaan en je hebt er nog nooit eerder wat over gezegd  :)
ik heb er ook helemaal niet bij stil gestaan moet ik zeggen  :D als ik eenmaal aan het typen ben he  ::)

Complimenten voor de site trouwen  :D heel mooi geworden
Groetjes Angelique

Hoi Angelique,

Ik snap wel hoe dat gaat, dan ben je aan het typen, alsof je in een 1-op-1-gesprek zit met iemand, en zo lees ik het ook vaak, en dan valt het niet op, mij ook lang niet altijd hoor. Maar toch moeten we proberen er met z'n allen voor te waken dat dit niet gebeurt  :-*

Dank voor je compliment!
Ben er zelf ook heel tevreden over, mede omdat er nu ook een uitbreiding is gekomen waardoor ik dagelijks 1 a 1.5 u minder tijd kwijt aan het weren van de spammers op dit forum  :D

Leeuwin

Ik heb toch nog een vraagje.

Ik heb de context nog eens bekeken waarin de naam van je-weet-wel werd genoemd en ik kan er absoluut geen kwalijke betekenis aan ontdekken.
Ik kan me nog wel herinneren dat mijn naam door iemand in een verkeerd daglicht is gesteld. Die persoon is gelukkig allang weer van dit forum verdwenen maar toen mijn naam wel te grabbel gegooid werd, is er niet ingegrepen, ook niet door de moderators! Deze reactie verbaast mij dus een beetje.

Verder vergeet ik de goede en waardevolle dingen die ik hier leer en bespreek NOOIT door mij vergeten! Laat dat in ieder geval wel duidelijk zijn.

Carla

Hoi Leeuwin,

Ik bedoel tegen niemand te zeggen dat de context verkeerd of kwalijk was of is bij het noemen van de namen van andere mensen. Zoals ik al schreef, ik begrijp heel goed hoe dat gaat. Het enige wat ik zou willen zeggen is wat ik ook al schreef, laten we proberen er met z'n allen voor te waken dat dit niet gebeurt.

Ik heb de tijd niet, en ook de zin niet, om hier als een politieagentje in de gaten te houden of er iemand is die zich niet aan de net-etiquette houdt. Ik lees en doe hier mee net als de andere leden, en soms valt zoiets me op, en soms niet.. en ik wil het ook niet anders.

Waarom heb ik nu het gevoel dat jij mijn vorige berichtje als iets persoonlijks opvat, en waarbij ik de clou lijk te missen? Ik lees niet altijd alles, wat heb ik dan gemist?  ???
Je kunt altijd -en dat geldt voor alle forumleden- een pb naar me sturen als er dingen niet goed gaan op dit forum. Ik ben 1 van de 3 mensen hier die dingen aan kan passen, maar verantwoordelijk voor de inhoud van dit forum, en hoe wij met elkaar omgaan, dat zijn we met z'n allen. Dat is ook wat ik jullie vraag, laten we er met z'n allen voor zorgen dat dit een fijn forum blijft. Toch?

Lieve Leeuwin, wat was nou precies jouw vraagje? Ik nam in 1e instantie aan dat je vraag was waarom ik die naam weg had gehaald, maar klopt dat wel?

Liefs,
Carla

Angelique

Hoi Leeuwin,

Hoe was de film?
Wat vervelend dat iemand je naam te grabbel heeft gegooid. Wat is er gebeurd dan? Als ik vragen mag. Vind ik nogal laf via een forum zulke dingen maar ja ze zitten er tussen he. :-\
Laat je niet gek maken hoor ik vind je een topper!!

wat mijn ouders betreft tja weet je ze zijn er allebei niet meer dus ik moet een manier vinden om er vrede mee te hebben, erover praten kan niet. Het was kiezen of delen voor mij. Of hulp zoeken en proberen uit te vinden hoe ik met plezier verder kon leven, of er een einde aan maken.
Ik heb gekozen voor het laatste en mezelf er een jaar de tijd voor gegeven.

En alhoewel ik nog steeds niet optimaal van het leven geniet (nog steeds meer van anderen om me heen) gaat het al zeker 75 % beter, dus ik ga de goede kant op en oefen met alles wat ik geleerd heb.

Ik heb op tv eens een tijdje mannen zitten bekijken en het valt me op dat ik altijd "kies"voor de onbereikbare mannen. Er was zondag een lift monteur op mijn werk en door omstandigheden gaf hij mij zijn prive numummer (onze handy reikt niet ver genoeg) en toen hij er was zei ik dat ik dat nummer nooit weg zou doen. Toen zei hij als je het gebruikt is het om je prive adres door te geven zodat ik bij je op bezoek kan komen.
Ik werd daar erg verlegen van en dan word ik heel bijdehand ::)  Later thuis ben ik daar pas over nagaan denken en toen bedacht ik me dat ik zo eigenlijk altijd reageer als ik niet zo goed raad weet met een situatie. Met name bij de heren  ;D En toen dacht ik aan dat stuk waar jij in zei dat ik me minder onafhankelijk op moet stellen en toen dacht ik zal het daar mee te maken hebben wat denk jij?

Zou je voor mij een jaarlegging willen doen?  Ik ben wel benieuwd of ik iets heb om naar uit te kijken  :D

Lieve Leeuwin een fijne avond en tot de volgende keer maar weer  :-* :-*
Groetjes Angelique

Leeuwin

Hoi Angelique,

Dat is gelukkig al lang geleden, ik concentreer me uiteindelijk liever op al het positieve wat ik hier middels dit forum ontvang. Gek ben ik niet meer te krijgen want dat ben ik al ;D Evengoed bedankt voor je hart onder de riem hoor 8)
Het kan goed zijn dat ik dit als punt zag waarin je wat onafhankelijker kon worden. Je verlangt ernaar maar tevens heb je een angst om bemind te worden. Daarom val jij op té afstandelijke mannen want daar heb je niks van te duchten, snap je?

Hierbij je jaarlegging, het astrologische huizensysteem.

1. Persoonskaart: De Geliefden
2. Geld en bezit: Pentakels 9
3. Directe omgeving: Staven Koning
4. Gezinsleven: Pentakels Koningin
5. Creativiteit en kinderen: Kelken 2
6. Werk en gezondheid: De Maan
7. Relaties: Zwaarden 10
8. Diepte/Transformatie: Pentakels Ridder
9. Nieuwe horizonten: Staven Schildknaap
10. Ambities en wetten: Bekers Koningin
11. Sociale activiteiten: De Kluizenaar
12. Afzondering/gevoelsleven: Kelken 9

De persoonshuizen 1, 5 en 9
Je hebt al hard aan jezelf gewerkt en komend jaar zet je je ijver hierin nog eens flink voort (De Geliefden). Niet alleen de band met jezelf zal beter worden maar ook met die van anderen (Bekers 2). Het zal niet aan het begin van het jaar zijn maar in de toekomst zul je meer vrienden krijgen, mogelijk (ook) oude kennissen van vroeger (Staven Schildknaap).
Het verlangen naar een serieuze langdurige relatie wordt echter ook sterker! Ik krijg het gevoel dat je eerst een tijdje bevriend bent met een van je toekomstige kennissen en dat daaruit een relatie voortvloeit.

De huizen van materie en bezit 2, 6 en 10
Je goede financiele basis behoud je maar op het werkvlak is met De Maan een waarschuwing wel op zijn plaats vind ik. Ik weet niet waar je in de toekomst gaat werken maar onderteken, zeker dit jaar, echt niet zomaar een contract. Ik krijg namelijk het idee dat je te maken krijgt met hele louche zakenmensen. Ik vermoed met in ieder geval een vrouw met licht haar, blauwe ogen en verder een normaal postuur.
Met Bekers Koningin krijg ik het idee dat jij wel degelijk een artisitiek kantje in je hebt en deze zeer zeker komend jaar niet onbenut zal laten! Maar denk aan de contractuele waarschuwing mijnerzijds.
De Maan geeft mij ook het gevoel dat je kinderwens steeds sterker gaat worden. Mócht het zo zijn dat je komend jaar depressief wordt (ik hoop het echter niet voor je!) dan ligt het aan het mogelijk aan het feit dat deze wens nog niet vervuld is en niet omdat je niet hard genoeg aan jezelf hebt gewerkt of vanwege je moeilijke verleden.

De relatiehuizen 3, 7 en 11
Staven Koning/Zwaarden 10 geeft mij het gevoel dat deze man het jou weleens heel moeilijk zou kunnen gaan maken! Ik sluit zelfs niet uit dat het de door mij bovengenoemde zakenpartner is! Ik kom ook terug op wat ik in een eerdere kleine legging bij jou heb gezien, namelijk dat jij weleens met iemand thuis zou kunnen komen waar je omgeving het niet mee eens is. Dat kan terecht zijn omdat die heer uit je omgeving echt niet bepaald aardig is maar het kan ook om andere redenen zijn.
De Kluizenaar zegt mij dat je verder weinig sociale contacten hebt in je nabije omgeving en het kan zijn dat het goed is voor je om hierin vooruitgang in aan te brengen.

De gevoelshuizen 4, 8 en 12
Pentakels Koningin zegt mij dat je al een tijd wat eenzaam bent en jijzelf ook hierin enige verandering wilt hebben. Je blijft het lang moeilijk vinden om je omgeving in te gaan (Pentakels Ridder) omdat je bang bent dat je niet aan de verwachtingen van anderen zal voldoen en/of dat je bang bent voor roddel. Gelet op Kelken 9 blijft dit een gevoelig punt. Kelken 9 zegt mij ook dat je komend jaar kans hebt dat je meer geld gaat uitgeven.
Tijd om uit je isolement te komen dus!

Liefs van Leeuwin

Angelique

Hoi Hoi Leeuwin,

Bedankt voor je legging!  ;D

Dat van die mannen begrijp ik wel  ;D tja ik zal er op moeten letten. spannend maar een leuke uitdaging.

Je blijft maar kaarten trekken over vriendschappen en het hebben over isolement. Ik heb daar over nagedacht en ik kan toch echt niet anders zeggen dat het totaal niet voelt alsof ik in een isoloment zit.
Ik heb mensen om me heen waar ik leuke dingen mee doen, ik ben geen muurbloempje als ik iets wil gaan doen dan kan dat wel. Ik kies er alleen op dit moment weinig voor omdat de weinige vrije tijd die ik heb gewoon vaak lekker een boek wil lezen of een filmpje wil kijken. Ik kan intens genieten van het niks hoeven doen.  :D

Wat er op werkgebied staat te gebeuren vind ik ook spannend haha. Dat creatieve maakt me heel nieuwschierig, ik zie het nog niet in ieder geval.

"De relatiehuizen 3, 7 en 11
Staven Koning/Zwaarden 10 geeft mij het gevoel dat deze man het jou weleens heel moeilijk zou kunnen gaan maken! Ik sluit zelfs niet uit dat het de door mij bovengenoemde zakenpartner is! Ik kom ook terug op wat ik in een eerdere kleine legging bij jou heb gezien, namelijk dat jij weleens met iemand thuis zou kunnen komen waar je omgeving het niet mee eens is. Dat kan terecht zijn omdat die heer uit je omgeving echt niet bepaald aardig is maar het kan ook om andere redenen zijn.
De Kluizenaar zegt mij dat je verder weinig sociale contacten hebt in je nabije omgeving en het kan zijn dat het goed is voor je om hierin vooruitgang in aan te brengen. "
HIER HEB JE HET OVER EEN MAN MAAR IK BEGRIJP NIET WELKE MAN JE BEDOELT, WANT EERDER GING HET OVER EEN VROUW.

De gevoelshuizen 4, 8 en 12
Pentakels Koningin zegt mij dat je al een tijd wat eenzaam bent en jijzelf ook hierin enige verandering wilt hebben. Je blijft het lang moeilijk vinden om je omgeving in te gaan (Pentakels Ridder) omdat je bang bent dat je niet aan de verwachtingen van anderen zal voldoen en/of dat je bang bent voor roddel. Gelet op Kelken 9 blijft dit een gevoelig punt. Kelken 9 zegt mij ook dat je komend jaar kans hebt dat je meer geld gaat uitgeven.
Tijd om uit je isolement te komen dus!

NOGMAALS IK BEN NIET EENZAAM. DOOR MEZELF AF TE VRAGEN WAAROM MIJN LEVEN WAS ZOALS HET WAS DAT MAAKT WEL DAT IK ME ALLEEN EN EENZAAM VOEL MAAR ER ZIJN GENOEG MENSEN OM ME HEEN OM ME NIET ZO TE HOEVEN VOELEN. IK BEN NIET BANG VOOR RODDELS. ALS IK ERGENS ACHTER STA OF VOOR GA DAN KAN HET ME NIKS SCHELEN WAT IEMAND DAAR OOK VAN VIND. LIJKT ME STUG DAT IK DAAR ANDERS IN WORDT. IK HOOP WEL DAT IK EENS EEN AANTAL MENSEN TEGEN GA KOMEN DIE TE VERTROUWEN ZIJN. EN GEWOON ZIJN WIE ZE ZIJN.

Ik hoop ook niet dat ik depressief wordt in 2012, dat heb ik nu wel gehad mag ik hopen. Die kinderwens tja weet je ik moet ook realistisch blijven he. Wordt toch ouder en het houdt gewoon een keer op. Een relatie kan wel reden zijn voor verdriet en het blijven hopen houdt gewoon ook een keer op dan wil je het gewoon meemaken. Dat zou nog wel een trigger kunnen zijn om rare dingen te gaan doen. (alhoewel ik daar nu niet zo over denk). Maar ik zou liegen als het niet een reden is om toch weer depressief te worden.
Voor mezelf en het verleden ben ik niet zo bang, ik ben daar op de goede weg, dat voel ik en dat weet ik. Daar heb ik dus alle vertrouwen in. :)
Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik je legging had gelezen ik een slechte dag heb gehad,  ::)maar het heeft me ook weer wakker geschud, het is geen toekomst voorspelling en er zitten wel degelijk dingen in die ik aan kan pakken en aan moet werken. Dus nadat het allemaal bezonken was kon ik er goed mee omgaan  :)

Dat ik in hoofdletters heb getypt is om duidelijk te maken wat mijn antwoord is. Ik vind altijd net alsof je dan aan het schreeuwen bent en dat is dus niet wat ik doe. ;)

Hoe gaat het verder? Alles goed met de kat? Is die weer een beetje opgeknapt? Hoe heet hij/zij eigenlijk?

Vandaag heb ik als dagkaart de wereld en de toren getrokken de toren viel er uit.

Groetjes Angelique :-* :-*

Leeuwin

Hoi Angelique,

Die eenzaamheid hoeft niet te zitten in het aantal mensen die je om je heen hebt maar kan ook te maken hebben met een gemis aan iets anders. Ik krijg bij jou het gevoel dat het gemis van een kind een rol speelt of een belangrijke rol gaat spelen.
Omdat ik hierover twijfelde heb ik het niet opgeschreven maar ik vermoed dat jij komend jaar met je kinderwens aan de slag gaat. Het kan zijn dat die man uit jouw omgeving daarvoor staat, dat hij jou daarmee gaat helpen, aanvankelijk alleen hiermee en dat hij bij nader inzien toch meer wil ofzo.

Wat de Wereld en De Toren betreft: duidelijk moet er nog iets beeindigd worden, wil je weer helemaal heel zijn.

Liefs van Leeuwin :-* :-*

Angelique

Lieve Leeuwin,

Ik las je antwoord en toen dacht ik jonge jonge daar heb ik weer een adertje bloot gelgd, ik kan in het woord eenzaamheid alleen maar het alleen zijn zien. Leeuwin zal wel denken ... ::) Maar ik ben heeel blij dat je rustig de tijd neemt om het aan me uit te leggen  :-* (daar heb je al een gemis  ;) ) daardoor leer ik weer zoveel, heel erg fijn  :-*

Het gemis aan iets anders is zeker aanwezig op een heleboel fronten heb ik wel ontdekt.

Ik heb wel altijd gezegd dat je voor kinderen met zijn 2 moet zijn. Zeker gezien het feit dat ik geen goede achterban heb, en stel je voor dat er iets met me gebeurt dan wil ik niet dat mijn kind hetzelfde mee moet maken als ik.

Ik ben benieuwd wat het gaat brengen.

Ik heb me een beetje georiënteerd op het vlak van opleidingen. Met name in de opleiding voor counseling en coaching ik moet zeggen het spreekt me heel erg aan  :)

vandaag had ik staven 8 en bekers 4.

Dikke kus van mij  :-* :-* :-*
Fijn weekend toegewenst
ps heb je de kerstboom al staan?


Leeuwin

Hoi Angelique,

Nee, ik heb geen kerstboom staan. Mijn kat is weliswaar op leeftijd maar is nog zeer ondernemend, een echte ballenjongen ;D Je voelt hem al aankomen zeker :D

Duidelijk is dat jij met hetgeen je als gemis ervaart komend jaar aan de slag gaat. Staven 8 en Bekers 4 zegt mij dat je momenteel stagnatie in je leven ervaart. Je hebt zoiets van is dit nou alles?! Staven 8 geeft ook aan dat je veel aan jezelf gedaan hebt maar Bekers 4 zegt mij dat de laatste emotionele restjes nog opgeknapt moeten worden, ook dat dit jou zeker gaat lukken.
De vorige keer trok je De Toren en de Wereld. Gecombineerd met Kelken 4 onderstreept mijn vermoedens hier nog eens in.

Je hebt het hier over counseling en coaching, heb je zelf enig idee op welk vlak? Agressietraining bijvoorbeeld ;) Hoe je zonder bliksem die toren kunt openbreken ;D

Je ervaart bij jezelf het gemis aan geduld? Ik ben zelf ook weleens ongeduldig hoor. Waarom zou ik het jou niet rustig uitleggen?

Misschien omdat ik toevallig twee dagen achter elkaar Staven 10 heb getrokken, dat remt de vurigheid enigszins ;D

XXX Leeuwin