Intenties?

Gestart door Blue Birds, april 08, 2024, 09:42:18 AM

Blue Birds

iemand waarmee ik al ruim 5 jaar weg en weer online chat, bel en videochat , wel , we willen elkaar ontmoeten. Dit wilde hij ervoor al maar ik hield de boot af. Zelfbescherming en onzeker over mijzelf zeg maar. Toch zijn wij altijd naar elkaar toegetrokken en is het loslaten moeilijk zeker aan beide kant het hart mee verwikkelt is

Maar mijn moeder wees me aan dat als deze man al zolang blijft volhouden dat hij het misschien wel goed voor heeft met mij.

Dus ik vroeg de kaarten om inzicht betreft deze persoon ( Spaanse afkomt ) Ik doe geen omgekeerde ( ik leer eerst de kaarten die rechtop liggen ) 


Wat mag ik weten over deze man


Wat?    De aas van staven      en ik vroeg om meer uitleg bij de kaart waarbij plots de volgende kaarten uit het pak vielen   de zon, koning staven, de maan, en de dwaas

Wat denk hij over haar?    Koning van munten en als bijkomende verklaringskaart de 10 van staven

wat voelt hij over haar?    4 van bekers 

wat zijn zijn bedoelingen met haar     de dood en   de toren    bijkomende verklaarkaart de 10 van bekers?


Uitkomst  2 van staven en de zegenwagen




Iemand een idee??






Anja

Kelken 4: hij vraagt zich af krijg ik een kans of niet?

Munten Koning/Staven 10:
Een betrouwbaar iemand maar wel zwaar op de hand en/of hij denkt dat jij de controle niet los kan laten.

Hij wil iets goed met jou en wil jouw ivoren, zwaar gemuurde toren doorbreken, misschien zelfs helemaal wegvagen. Of jullie ontmoeting kans van slagen heeft hangt dus zeer zeker niet alleen van hem af.

De man lijkt mij een zeer ondernemend type die weinig op heeft met treuzelaars, zo hij die dan bij zichzelf noemt. Het is dus wel belangrijk dat je je grenzen bij hem aangeeft maar wel goed weet wat je wel/niet wilt.

Hij woont in Spanje schrijf je. Ik weet het niet zeker hoor maar ik krijg zo'n gevoel dat hij niet (definitief) naar Nederland zal komen, mocht het iets tussen jullie worden. Jij zal dan naar Spanje moeten en als je dat niet wilt dan kan het daar alsnog op uit gaan.