Wat gaat er veranderen

Gestart door Blue Birds, april 08, 2024, 09:25:19 AM

Blue Birds

Kruislegging betreft wat er gaat veranderen


Ik woon en werk niet graag waar ik ben. Ik voel me al een tijd ongelukkig maar het is niet eenvoudig als je een kind hebt en de dag van vandaag met dat alles duurder word en onzekerder Toch is het op en ik voel een enorme shift innerlijk. Ik vraag mij af wat er gaat veranderen



5 van bekers
de magier
( deze twee kaarten liggen in het midden )

onder ligt      de 2 van staven
boven ligt      de gematigdheid

links           6 van staven
rechts          8 van staven

op 7 ligt       de zegenwagen
op 8 ligt       de ster
op 9 ligt       4 van staven
en als uitkomst de aas van zwaarden




midden 5 van bekers en magier: het gaat niet zoals ik het voor ogen heb en ik voel me in de kou staan of eenzaam, verveeld, wat down zeg maar. Maar de magier denk ik wil aankaarten dat er hoop is voor de toekomst en het niet zo zal blijven als het nu is?

Onder mij ligt de 2 van staven:    dat ik bezig ben met uit mijn comfortzone te stappen?
samen met gematigdheid boven mij is dat ik voor een keuze zal komen te staan?

de 6 van staven en 8 van pentakels vertellen dat met het nodige harde werk en inzet er triomph zal kunnen zijn? in mogelijk terug meer energie te voelen en zaken in balans te brengen?

Op 7 de zegenwagen  vertelt dat ik terug op weg zal zijn en obstakels waarmee ik worstel zal of kan overkomen. Mijn leven in de juiste richting zal wenden die ik wil.

Op nr 8   de 4 van staven   ( geen idee hierover )
op nr 9 de ster      ( geen idee hierover )
en als uitkomst de aas van zwaarden     ( Dat alles duidelijker zal worden in de nabije toekomst? )

Anja

Beste Blue Birds,

Ik denk dat de Magiƫr je bij deze duidelijk wil maken, dat je je alles wat minder snel moet aantrekken. Hoe moeilijk het ook is: probeer zo nuchter en neutraal mogelijk naar je situatie te kijken.
Dan valt mijn oog op de Aas van Zwaarden: er zal eerst e. e. a. aan inzichten verzameld moeten worden. Het probleem is denk ik hier, dat je nog niet weet welke richting je uit wil. JE hebt nog geen gevoel voor koers. Je omgeving heeft wel vertrouwen in je lijkt mij (De Ster). Nu jijzelf nog!

Ook de Zegewagen geeft mij het gevoel dat je de balans op veel vlakken eens kan gaan opmaken. Want als jij dat gevoel vaak hebt, dan is het raadzaam om e. e. a. te veranderen in je leven. Kan het misschien zijn dat jij te snel en/of te onvoorbereid vooruit wil?