Leeuwen uit een nogal diepe waterbron

Gestart door Anja, oktober 24, 2021, 21:46:20 PM

Anja

Marokkaanse vrouw................De Schildknaap van Zwaarden
Leeuwen................................Pentakels 10
De bron.................................Koningin van Zwaarden


Een allochtone vrouw in een droom-dat is tenminste mijn ervaring-staat voor iets of een situatie wat sterk afwijkt van het gemiddelde.
Zwaarden Schildknaap: het valt me van mezelf wel op, dat ik bij veel gebeurtenissen sterk in verbanden/samenhang denk. En vervolgens met de meest uiteenlopende theorieën kan komen. Hoewel sommigen daarvan wat (te) rebels, toch ook wel vaak constructief. Ik kijk natuurlijk niet constant in de spiegel als ik met mensen praat maar ik schijn soms een nogal priemende blik in mijn ogen te hebben.

Dan Pentakels 10 op de plaats van die (tien???) leeuwen. Voor iedere leeuw één pentakel??? Ik krijg de vage indruk dat het hier niet om zucht naar vlees maar om geld gaat. Houden deze mensen mij van mijn kern (bron) af?

Zie de Koningin van Zwaarden bij de verstopte bron. Iets mag niet stromen?? Ik mag ergens niet achter komen?


ANJA

Anja

Deze droom geeft mij nu het gevoel van moeilijkheden in de familie.

Anja

Dit is inmiddels ruimschoots uitgekomen!

Voice-in-the-Wind

Ah, kijk aan !  :)

Zowel de negatieve als de wat positievere zaken?

Anja

Voornamelijk zucht naar geld is uitgekomen!

Voice-in-the-Wind

Zucht naar geld, vanuit anderen dan?


Zonde, dat helpt ook niet goed om relaties op te bouwen...

Anja

Inderdaad: geldzucht door anderen. Je kan veel van me zeggen maar geldzucht heb ik nooit gehad. Zelfs als kind al niet.

Voice-in-the-Wind

Hey!

Ok, dat heb ik ook....
Wel het andere uiterste... Tegen geld, alles zonder geld doen, maar dat is het ook niet ;). Ik was toen uiteindelijk toch afhankelijk van anderen...

Nu sta ik er meer zo.in ; het is er nou eenmaal, en het is lekker als je wat hebt, maar ik laat mij er niet door verblinden,  ik kan met weinig toe :D

Anja