dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Angel

2 pages, ... Er wordt je een kans geboden maar dit brengt wat tweestrijd met zich mee

Liefs

Eveningstar

Hallo Vlinder,

yep ben er opnieuw!

Two of a kind! Impulsen van buitenaf zetten je aan tot handelen. Ik ben niet alleen, diegene die kansen krijgt  :D .

Impulsen, Vlinder, die enerzijds een fijn gevoel geven en andere, die een minder fijn gevoel geven. Doch brengen beiden je tot handelen. En ik mag je er eveneens bijvertellen, dat rust geven aan je hoofd, ook een handeling is  ;) .

Liefs,
Eveningstar


Sweetie

Hallo Vlindertje ,

Page staven - page zwaarden
je staat open voor creativiteit maar je moet eerst iets afhandelen uit het verleden die tot conflicten zijn gekomen , even denken wat je nog pijn doet lieve Vlinder !

Suus  :-*

Salsafret

Plannen en het enthousiasme om ze uit te voeren. Echter zie je nog een en ander over het hoofd. Wuif dat niet weg Vlinder.

Vlinder

Lieve dames, ik vind het lastig en voel me wat heen en weer getrokken, 2 kanten zien, het ene willen en het andere voelen en twijfel,
heb dus rust gezocht en lekker even de bollenvelden bezocht, genoten van de kleuren en de  mooie lente.
heeft me goed gedaan, maar ik blijf onrustig...

bedankt

Sweetie

Lieve Vlinder,

Het is lente , de zon schijnt en toch zijn we onderste boven van wat er allemaal gebeurd rondom ons , normaal zouden we moeten genieten en leven vanuit onszelf , vanuit ons eigen gevoel , ons eigen ikke zijn , maar soms lijkt dat zo moeilijk omdat we altijd rekening willen houden met een ander , wat als je eens geen rekening houdt met een ander ? hoe zou je het aanpakken , wat zou je willen en wat zou je doen vanuit JOU gevoel ?!!

Suus  :-* :-*

Eveningstar

Hoi Vlinder,

Ben even komen piepen... kom straks bij je terug  ;) .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Susy, wat lief... Laat ik nou zelf ook dat gevoel hebben... wat wil ik....
Vanmorgen van alles gedaan wat ik wilde, hele  mooie wandeling gemaakt, de rust komt weer terug,
ruimte in m,n koppie...

kaartjes erbij; 7 van bekers/ de koningin staven/ de magier

Onderzoek en opruiming in  de geest, de daadkracht van de staven vinden en alles in evenwicht brengen...

Sweetie

Vlindertje lief ,

7 van bekers/ de koningin staven/ de magier

Je even voelen als een kind , even in de fanatsiewereld en daar iets bewonderen je hebt een toverstafje in de hand en Vlindertje vliegt ermee door het land !

Suus

Vlinder

Dank je wel Susy,
was echt gelukkig vandaag, met bewondering gekeken. en genoten

dameblanche

momenteel sta je krachtiger in je schoenen als weleer.
je ervaart nu de creatieve boodschap van de 7 bekers kaart, blijf nu niet meer in die fantasie hangen.

Vlinder

vandaag brand ik een kaarsje voor mijn ouders...in liefdevolle herinnering

2 kaarten ebij getrokken; de keizer en de Hogepriesteres....

Sweetie

Hallo Vlindertje,
Je krachten bundelen en er ook mee omgaan , luister naar je innerlijke stemmetje

Suus

Vlinder

Er gebeurde iets wat ik niet fijn vond Susy, ik denk dat ik er lering uit moet trekken,,,

dank je  :-*

Vlinder

Beker 7 en de koning van staven

Pak regelmatig de bekers 7 deze week, en ik weet valse hoop,
de koning wijst me er steeds op,
maar ik kies heel even gewoon te genieten van het plezier wat ik er aan beleef......( heb)

Fijne dag,  8)