kreeft's dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 08:48:26 AM

sweetmami

Hi lief, eens kijken.. dochtertje is dus bezig hahaha.
hou de hand maar op de knip hoor.. owhnee ze moet weg he  :P
haha nou dat moet je dus even voor jezelf afwegen, daar krijg je nog wat over te horen.. maar al met al gaat het toch nog goed uitpakken voor haar en dus ook voor jou, hoor  :-* :-*

Chris

Kreeftje

Eens kijken...
Berichten welke innerlijke rust gaan gevenJe gaat je sterker voelen hierdoor,

Gr Chris


rianna


hoi kreeftje
een besluit geef je meer houvast je voel je sterker als moeder zijnde waardoor je geluk kan groeien
dingen waarover je argwaan had worden duidelijk en  dat geef je rust
innerlijk gelukkig voelen breng je weer vooruit
leifs Rianna

kreeft

Citaat van: Suzy op juli 04, 2012, 06:03:25 AM
Hoi Kreeftje
een bericht geeft je een houvast , moeder de beer is tevreden
wel opletten want je wordt om de tuin geleidt
dit kost aardig wat centjes maar je bent er blij mee

Suus
Hai,
een positief bericht hebben we al  :D, een afspraak voor morgen om een andere studio te gaan kijken en vastleggen, als het bevalt  ;) , dat is dus toch al iets,
morgen naar antwerpen en kijken en beslissen  :D en mss betalen  ;D  :-X
het heeft al wat voeten in de aarde gehad, probleem is, dat zijn studentenstudio's, dochter is nog student, maar in dit geval moet de studio maar voor een maand dienen, ze gaat een werkstage doen in de zoo, (verdient er bovendien niks mee, alleen ervaring) en daar wringt het schoentje, voor een maand verhuren ze bijna niet of moeilijk, dus het is een hele zoektocht  :-\
en als dan blijkt dat mensen waar je reserveerde, zich niet aan de afspraak hielden, dan zakt dat kind haar moed wel als een pudding ineen  :'( en dat is erg om te zien, want ze had zich daar zo op verheugt om eens te testen hoe het is, alleen op dr beentjes staan  :P
@sweetje, tis niet dat ze buiten moet, hoor, maar de over en weer naar antwerpen van hieruit is dagelijks bijna niet te doen, plus het feit, dat werken in de zoo, niet eventjes op het luie kont zitten is,  ;) vandaar dus, en het is dringend, want volgende vrijdag zou ze daar graag heen gaan zodat ze in het weekend de weg kan verkennen,
en als moeder de beer wil je toch dat ze wat goed zitten en niet in een kruiphol  :-\
dat geeft een rustiger gevoel,  :D
ze wordt deze zomer 23, dus aan moeder's schoenzool plakken wordt wel lastig,  :-[ :-X
kost wat het kosten zal, de ervaring die ze zal opdoen is veel waard, ook voor mij een geruststelling  ;)
jullie duimen zijn magisch, dat is al bewezen,  :D
moet er weer vandoor
dikke knuffel allemaal, jullie zijn schatjes, maar dat wisten jullie al  ;) :-*

Eveningstar

Hoi Kreeft!

Een bericht? Meer houvast? En er krachtiger uitkomen... Dat is er staan als een beer!
Uiteindelijk zal het je gezondheid ten goede komen!

Genieten meissie!

Liefs,
Eveningstar

kreeft

dank Eve, ja het zal mijn gezondheid goed doen  ;)

beer, toren, schip = ruiter , mc/zeis
vissen, weg, huis
tuin, boek
zeis

de beer op kop, iets met een instantie en zaken doen,
zou de ruiter een bericht brengen?
er ligt ook een boek tussen, dus het is nog niet allemaal duidelijk

:)

Sweetie

Hallo Kreeftje

Bruintje bruintje ... bruintje de beer ..daar is ze weer , daar is ze weer
ze gaat vooruit en laat zich niet doen, daar is ze weer ..daar is ze weer ..
Op pad gaan en centjes uitgeven
je zoekt nog iets uit maar komt tot inzichten

Suus

rianna



mogge Kreeftje
je stelt je krachtig op tegen een instantie  heeft eht iets met de centjes te maken ??
je word weer vooruit geholpen waardoor het je innerlijke twijfels rust geef
er komen plotseling documenten aan te pas
liefs Rianna

Chris

Vanaf afstand kijken naar de man die centjes komt brengen,zodat een nieuwe weg kan worden ingeslagen,

Gr Chrius

Alain

ha kreeftje,
heb je dan toch die centjes nodig vandaag?
XX

kreeft

hai,
ja, de beer heeft zich krachtig opgesteld vandaag,  ;)
heb met de dochter trug naar antwerpen geweest om een studio te bezichtigen en vast te leggen,,
normaal wordt daar volgende vrijdag ingetrokken en dan afgerekend, dus dat komp allemoal goe  :)
- kreeg ook bericht van mijn ex-werk, dat de officiele papieren er zijn, dus volgende week woensdag wordt dat allemaal afgehandeld
- de centen die hebben we pas vrijdag nodig dus  :D is niet goedkoop zo'n studio, maar het kan nu niet anders , want als er in shiften moet gewerkt worden, dan is het openbaar vervoer niet voldoende,
- intussen heb ik morgen ook afspraak met een kiné, omdat ik oefeningen moet volgen voor schouderbandversteviging  :(
-morgenochtend moet ik ook een lastig telefoontje plegen naar de dierenarts, mijn katertje heeft een 'massa' in zijn buikje, en op foto of echo kunnen ze niet zien wat het is, dus hij moet 'open' gemaakt worden om te kijken, maar ik moet even beslissen als het niet meezit of iets kwaadaardigs is, wat er mee gebeurd,  :-X  :'( , dat wordt dus even overleggen,
ik denk persoonlijk dat het goedaardig is, maar ja, er woekert wel iets, hij was niet in normale doen, maar doodziek is hij ook niet, dus moest het kwaad zijn, dan zou hij wel ziek zijn, maar ja, kmoet wel beslissen, operatie zou normaal maandag doorgaan, weer afwachten dus, morgen ochtend weet ik mss iets meer  :-\

gekker moest het deze week echt niet meer worden  :-X :(

bedankt, suusje, chris, rianna Alain  :-*

Alain

kreeftje, veel sterkte hé... ik weet wat het is om een geliefde dier te verliezen...
XX

kreeft

ja, Alain, tis ook niet de eerste die ik zie gaan  :'(
hopelijk niet!!!! maar alst moet, tja,  :(
:-*

kreeft

goeiemorgen,

ster, boek anker = boom, mc/berg
wolken, ring huis
zon, vrouw,
hart

er ligt weer een boek tussen, ik zie die kaart niet graag meer  :-\

geluk met iets wat nog niet geweten is en mij meer houvast geeft
en thuis zijn er wolken, ja  :-\

fijne dag iedereen  :-*

Alain

ah kreeftje,
een zelfstudie naar je wensen geven je innerlijk geluk.
wat moeilijkheden thuis maar er is opheldering...
XX