Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 5

Gestart door kristina1975, april 01, 2012, 05:09:25 AM

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
De Kracht en 13 = het kind
vandaag kinderlijke blijheid waar ik mijn kracht uit put
liefs Rianna

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vandaag Bokalen Aas en het kind. Zeer mooie kaarten. Azen zijn potentiekaarten, een diepe vervulling van je gevoel.
Het kind is ook een bijzondere kaart, het kan duiden op vernieuwing. Dus geboorte van een nieuw gevoel?

Liefs, H.

heijdenv

Goedemorgen,

Staven 2, Kelken 2 en de aas van Kelken vandaag.

Gevoel en verstand meer in balans brengen,  wat maakt mij gelukkig, wat is het meest liefdevolle wat ik kan doen, nog meer op mijn intuïtie gaan vertrouwen.

Best mooie kaarten dacht ik zo.

Liefs en een fijne dag gewenst, Vicky

kristina1975


hatsjepsoet

Citaat van: marianne op april 05, 2012, 09:49:51 AM
Citaat van: hatsjepsoet op april 04, 2012, 18:13:19 PM
De HP op plek 6 en de Wereld op plek 10.
ik wed zelfs dat je daar zelfs 2 leggingen op gedaan hebt.

@ Marianne:
Bedankt voor je uitleg. Nee, ik heb geen twee leggingen gedaan wat inderdaad wel iets voor mij zou zijn. Eerder heb ik wel een legging gedaan over hoe nu verder met mij en mijn liefdesleven en nu leek het me goed om eens te kijken naar mijzelf.

Liefs, H.

dameblanche

ik ben hiero...believe....
vanmorgen miijn rode kater naar de dokter gebracht voor DE  operatie..ballen eraf, het is me een vechtersbaasje, en volgens mij wordt hij te oud en incasseeert hij nu alleen klappen in plaats van ze uit te delen..
maar hij blijft het gevecht aaangaan......
vervolgens terug gekomen en toe n was de site gesloten volgens mij waren carla en ricca met de grote schoonmaak bezig hier...

kelken 8 en de lelie...
na de 7 die je liet veerzinken in ilussies en dromen, ben je nu op zoek,dromen en verlangen bevredigd niet langer...
de kelken 8,een kelk erbij onthult de emotionele instabiliteit....
hierbij maant je de lelie aan om steun en hulp te aanvaarden om door te gaan naar de 9e kelk...de voorlaatste getalskaart geeft inzichten in je zegeningen.... :-*

dameblanche

rianne...
versterk je zelf, door je meer te richten op wat komen gaat, niet meer naar wat achter je ligt...

dameblanche

hatsie, je gaat je steeds meer verdiepen in de tarot merk ik, je krijgt steeds meer in de smiezen hoe een en ander werkt, het werkt echt, op deze manier kom je in contact met je 6e zintuig, iedereen heeft dat, het is alleen ingeslapen, verdord, er werdt lang niks mee gedaan,door het op te roepen, en dat kan via kaartjes, kun je het ontwikkelen en sturen...
de azen bevatten kern-energie
de aas van kelken geeft je hartewens aan, het kind geeft hier aan dat je je hartwens onder ogen moet zien...

dameblanche

#98
goede middag vicky,
staven 2 en kelken 2
de 1 heeft zich gedeeld, in 1 en 1 = 2
het bewuste en het onbewuste...
activiteit wordt pas kenbaar naast passiviteit....
de 2e kaart van de staven zet je aan tot actie.
de 2e kaart van de kelken laat je je zielsverwant zien en voelen, dit leidt tot een kernachtige emotie, die je niet zomaar kan loslaten...

heijdenv

Hoi Marianne,

klinkt een beetje mysterieus....of ben ik nu dom? Moet ik het algemeen zien? Of slaat het op mijn werk?
Of slaat het op degene waar ik van hou maar door zijn keus van gescheiden ben...?
:-\ :-\ :-\ :-*

assie63

#100
 :'(

Carla

Vandaag trok ik Staven 5 (strubbelingen, gedoe, maar uiteindelijk wel op te lossen) en de Lelie (begeleiding, gelukskaart etc). Vandaag is er op onze server een update geweest van allerlei server software, en ondanks alle voorbereidingen ging het helaas toch niet allemaal van een leien dakje bij de 8 sites waarop dit betrekking had. Maar inmiddels is alles oplost.

Ik ben voldaan, opgelucht en bek-en-bek-af (staven 5)!
En o-zo tevreden over de helpdesk van onze nieuwe provider, wat een verademing, en wat een verschil met de vorige. Nu kan ik gewoon een vraag stellen en een paar minuten later heb ik al een adequaat antwoord ontvangen. Voor mij is dat de Lelie  ;D

rianna

@marianne
ja ik  kijk zeker uit nar de toekomst  maar soms is het terug kijken van groot belang
dank je wel
leifs Rianna

kristina1975

Is alles goed met Assie?


He he Marianne, ik dacht oooooo waar is ze. Gelukkig is alles goed met je en de kat heeft een goede & wilde jeugd dus achter gelaten :) ik blijf er nog in ha ha zonder illusies ':)

Ik lag om 10uur helemaal kapot in bed, mijn lichaam doet pijn, in ieder geval nooit zo gevoeld.
Ik heb net ook over het stomme valse meisje gedroomd. Ik gooi haar in mujn droom voor dw 2e huis uit met de vraag waarom ze alweer bij mij inwoont..

Ik heb net de Hogepriester en de Tuin getrokken.
2 mooie kaarten ik moet mezelf beschermen en buiten zijn en natuurlijk dacht ik aan hem toen ik las
Wens om te trouwen samen ...

Xxx

klaproos1945

dagkaart staven koning~klaver

opzoek naar dat gene wat de geluks kunde in werkelijkheid heeft ???