Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Jane26

Citaat van: Believe75 op november 05, 2011, 10:28:00 AM
Sweetmami hi :)
Hmm mijn gevoelens inhouden....ik hoop niet dat ik hem opeens met een andere zal tegen komen.
Fuck h... als t zo is....inderdaad ik sluit me nu al af....

Sweetmami xxx


Wat mij hielp was er vanuit gaan dat hij al een ander heeft. En dit gaan geloven. Bleek niet zo te zijn maar ik was overal op voorbereid.


Groetjes

Mrs Pessimista  :-*


dameblanche

goedemiddag dames, zonnige groetjes uit het zuiden des lands.....
mijn kaartjes voor vandaag zijn:
wolken-ooievaar en huis op de pk.....
moeilijkheden die mijn stabiliteit aantasten zullen toch gaan veranderen in...... :-\

aan jane; anker-kruis op pk- zeisen
mooi bericht jane; je gaat meer houvast oogsten staat er letterlijkm, je zit in een overdenkingsproces, je hegbt de gelegenheid een goed onver zaken na te kunnen denken waardoor je sterker in je schoenen komt testaan...
richtingskaartje; kelken 2 mmmmmmmmmm...maar in deze legging gaat zich wat oplossen...geschil tussen 2 mensen

dameblanche

#437
sweetmami,
kist-sleutel-vos op pk......
hier staat het lieve vosje voor moedergevoelens, beschermgevoelens naar je kleine manneke toe, je wil hem van alle kanten beschermen, hij heeft al een achterstand en deze wil je goed maken zoals dat heet, je kunt nooit genoeg doen voor hem, vindt je zelf......
maar loop hierbij niet jezelf voorbij....
overbescherming is niet de oplossing
richtingskaart de kelken 9 op de kop, je hebt weleens de neiging om te veel te kopen......leuke hebbedingetjes noem ik dan.....

Jane26

Citaat van: marianne op november 05, 2011, 14:18:27 PM
goedemiddag dames, zonnige groetjes uit het zuiden des lands.....
mijn kaartjes voor vandaag zijn:
wolken-ooievaar en huis op de pk.....
moeilijkheden die mijn stabiliteit aantasten zullen toch gaan veranderen in...... :-\

aan jane; anker-kruis op pk- zeisen
mooi bericht jane; je gaat meer houvast oogsten staat er letterlijkm, je zit in een overdenkingsproces, je hegbt de gelegenheid een goed onver zaken na te kunnen denken waardoor je sterker in je schoenen komt testaan...
richtingskaartje; kelken 2 mmmmmmmmmm...maar in deze legging gaat zich wat oplossen...geschil tussen 2 mensen


Veranderingen die erg moeizaam gaan, speelt veel bij je. Door de kaart van het huis, krijg ik het idee dat dit met de woning te maken heeft, en je dit toch weer (on)bewust heel erg parten speelt. Zorgen, stress. Iets wat jij absoluut niet verdient.


En je uitleg over mijn kaarten.... onvoorstelbaar.. klopt helemaal. Vannacht met mezelf de confrontatie aangegaan omtrent mijn 'blinde vlek' . Maakte een hoop los, en ben er ook vandaag een hoop mee bezig.

De confrontatie aangaan.. hmm ben benieuw, misschien kom ik zo bij het stappen dat paard wel tegen  ;) ;D

Inga

Goedemiddag, toch weer even snel dagkaartjes getrokken want ik ben nog steeds aan het klussen in huis.
Mijn kaartjes zijn:
Het Kind met het Kruis en de Lelie.
Ik maak mij zorgen over een van mijn kinderen (dat is ook zo) maar dat duurt nog even, ik zal geduld moeten hebben, het gaat langzaam maar met hulp (van boven) komt alles weer goed.
???

sweetmami

Citaat van: marianne op november 05, 2011, 14:18:27 PM
goedemiddag dames, zonnige groetjes uit het zuiden des lands.....
mijn kaartjes voor vandaag zijn:
wolken-ooievaar en huis op de pk.....
moeilijkheden die mijn stabiliteit aantasten zullen toch gaan veranderen in...... :-\

lieve mar, wederom bedankt voor jouw mooie duiding.
Ook ik zat net als Jane, te denken aan mijn achterdochtigheid en mijn verwerking daarvan.
Maar jij zat helemaal goed, loop mezelf indd voorbij wat betreft de bescherming van mn kleine.
Gister een heel uitgebreid gesprek hierover gehad. Ik ben trots op mijn moederrol, hoe ik het allemaal doe, maar het is soms zo moeilijk om alles TE goed te willen doen.
Maar goed, ik vraag al meer hulp enz dus word steeds wat beter.
De kaart over mijn koopgedrag, wuif ik helemaal weg  ;D mijn budget is heel goed op orde namelijk hihi.
misschien toch iets anders???

lieve mar, jouw kaarten, jij wilt zo graag verandering en erkenning en vooruit, moeilijk lief heel moeilijk... maar ik geloof ook dat voor jouw het zonnetje weer gaat schijnen. Je doet zo je best... je word zo tegen gewerkt,,,maar je bent echt een topper! dus als dit alemaal voorbij is, krijg jij zoveel moois dat geloof ik echt. stomme rotwolken heb je zo niet verdient dus die gaan wel met die ooievaar mee, hup de lucht in ermee!

mijn kaarten voor vandaag;
het schip het kind de doodskist

Jane26

Citaat van: Inga op november 06, 2011, 15:30:54 PM
Goedemiddag, toch weer even snel dagkaartjes getrokken want ik ben nog steeds aan het klussen in huis.
Mijn kaartjes zijn:
Het Kind met het Kruis en de Lelie.
Ik maak mij zorgen over een van mijn kinderen (dat is ook zo) maar dat duurt nog even, ik zal geduld moeten hebben, het gaat langzaam maar met hulp (van boven) komt alles weer goed.
???

Hi Inga,

Inderdaad kan dit over je kind gaan, en wordt er hier aangegeven dat er een eind komt aan je zorgen, en je inderdaad bescherming krijgt. Vertrouw daar maar op.

kus

Jane26

Citaat van: sweetmami op november 06, 2011, 15:49:12 PM
Citaat van: marianne op november 05, 2011, 14:18:27 PM
goedemiddag dames, zonnige groetjes uit het zuiden des lands.....
mijn kaartjes voor vandaag zijn:
wolken-ooievaar en huis op de pk.....
moeilijkheden die mijn stabiliteit aantasten zullen toch gaan veranderen in...... :-\

lieve mar, wederom bedankt voor jouw mooie duiding.
Ook ik zat net als Jane, te denken aan mijn achterdochtigheid en mijn verwerking daarvan.
Maar jij zat helemaal goed, loop mezelf indd voorbij wat betreft de bescherming van mn kleine.
Gister een heel uitgebreid gesprek hierover gehad. Ik ben trots op mijn moederrol, hoe ik het allemaal doe, maar het is soms zo moeilijk om alles TE goed te willen doen.
Maar goed, ik vraag al meer hulp enz dus word steeds wat beter.
De kaart over mijn koopgedrag, wuif ik helemaal weg  ;D mijn budget is heel goed op orde namelijk hihi.
misschien toch iets anders???

lieve mar, jouw kaarten, jij wilt zo graag verandering en erkenning en vooruit, moeilijk lief heel moeilijk... maar ik geloof ook dat voor jouw het zonnetje weer gaat schijnen. Je doet zo je best... je word zo tegen gewerkt,,,maar je bent echt een topper! dus als dit alemaal voorbij is, krijg jij zoveel moois dat geloof ik echt. stomme rotwolken heb je zo niet verdient dus die gaan wel met die ooievaar mee, hup de lucht in ermee!

mijn kaarten voor vandaag;
het schip het kind de doodskist


Och liefje, wat een rotzorgen maak jij je om die kleine.. logisch. Dus ook weer vandaag varen we maar verder he..

Morgen zonnetjes, hartjes, ruikertjes en ankertjes voor iedereen ;D

dameblanche

#443
Citaat van: Inga op november 06, 2011, 15:30:54 PM
Goedemiddag, toch weer even snel dagkaartjes getrokken want ik ben nog steeds aan het klussen in huis.
Mijn kaartjes zijn:
Het Kind met het Kruis en de Lelie.
Ik maak mij zorgen over een van mijn kinderen (dat is ook zo) maar dat duurt nog even, ik zal geduld moeten hebben, het gaat langzaam maar met hulp (van boven) komt alles weer goed.
???
een heel mooie legging inga, een openbaring door boodschappen van boven, er open voor staan...
als richtingskaart heb ik de dwaas op de kop getrokken; hierbij wordt je gewezen op het overbezorgde, het perfect willen doen ook voor je kind, mag ik hier op wijzen dat je in die zin wel eens besluiteloos bent en daarbij hulp van boven afroept??? :-*

Inga

Citaat van: marianne op november 07, 2011, 09:45:32 AM
Citaat van: Inga op november 06, 2011, 15:30:54 PM
Goedemiddag, toch weer even snel dagkaartjes getrokken want ik ben nog steeds aan het klussen in huis.
Mijn kaartjes zijn:
Het Kind met het Kruis en de Lelie.
Ik maak mij zorgen over een van mijn kinderen (dat is ook zo) maar dat duurt nog even, ik zal geduld moeten hebben, het gaat langzaam maar met hulp (van boven) komt alles weer goed.
???
een heel mooie legging inga, een openbaring door boodschappen van boven, er open voor staan...
als richtingskaart heb ik de dwaas op de kop getrokken; hierbij wordt je gewezen op het overbezorgde, het perfect willen doen ook voor je kind, mag ik hier op wijzen dat je in die zin wel eens besluiteloos betn en daarbij hulp van boven afroept??? :-*

Marianne, het klopt als een bus! :-*
Ik vraag dan idd hulp van boven....
Maar het lijkt er nu op dat ik die hulp dus ga krijgen. :D

dameblanche

Citaat van: sweetmami op november 06, 2011, 15:49:12 PM
Citaat van: marianne op november 05, 2011, 14:18:27 PM
goedemiddag dames, zonnige groetjes uit het zuiden des lands.....
mijn kaartjes voor vandaag zijn:
wolken-ooievaar en huis op de pk.....
moeilijkheden die mijn stabiliteit aantasten zullen toch gaan veranderen in...... :-\

lieve mar, wederom bedankt voor jouw mooie duiding.
Ook ik zat net als Jane, te denken aan mijn achterdochtigheid en mijn verwerking daarvan.
Maar jij zat helemaal goed, loop mezelf indd voorbij wat betreft de bescherming van mn kleine.
Gister een heel uitgebreid gesprek hierover gehad. Ik ben trots op mijn moederrol, hoe ik het allemaal doe, maar het is soms zo moeilijk om alles TE goed te willen doen.
Maar goed, ik vraag al meer hulp enz dus word steeds wat beter.
De kaart over mijn koopgedrag, wuif ik helemaal weg  ;D mijn budget is heel goed op orde namelijk hihi.
misschien toch iets anders???

lieve mar, jouw kaarten, jij wilt zo graag verandering en erkenning en vooruit, moeilijk lief heel moeilijk... maar ik geloof ook dat voor jouw het zonnetje weer gaat schijnen. Je doet zo je best... je word zo tegen gewerkt,,,maar je bent echt een topper! dus als dit alemaal voorbij is, krijg jij zoveel moois dat geloof ik echt. stomme rotwolken heb je zo niet verdient dus die gaan wel met die ooievaar mee, hup de lucht in ermee!

mijn kaarten voor vandaag;
het schip het kind de doodskist
waaw sweetie heelmaal raak hoor, ik stuit op een groot obstakel en dat is  dat ik niet goed met kritiek kan omgaan :-[
jouw kaartjes het schip geeft aan dat wat op je af gaat komen, de kist hier op je pk geeft aan dat je alles goed overdeknt, het grijpt je ook alleaam aan, de zorg en omgang met je kleine, die is alles voor je en je wenst voor hem ook het aller aller beste...
richtingskaartje de magier op de kop geeft desondanks toch mentale onrust weer , angst, angst ook voor de toekomst, het alleen er voor staan, die angst bekruipt je ook weleens, het is daarom goed dat je je goed aarden kunt, bekijk het als bliksemafleider, een bliksemafleider vangt de bliksem op en leidt deze naar de aarde....en zo ben je er ook voor je kind....dus goed aarden lieverd....

dameblanche

ja inga, maar je moet je er ook voor open gaan stellen, let ook op je dromen, leg desnoods een krabbelblokje naast je bed.....dromen kunnen heel veel info bevatten... :-*

Inga

Voor vandaag trok ik de volgende kaarten:

Het Huis met de Klaveren en de Tuin.

Goh wat een mooie kaarten zeg! :)
Ik richt mij op mijn prive-omgeving, dat is nu erg belangrijk voor me.
Ik voel me lekker in mijn eigen huis.
Klaveren zegt mij dat ik hoop moet houden en vertrouwen in geluk en innerlijk geluk.
Ik heb allemaal fijne mensen om mij heen, fijn gezelschap.

Maar wat voor advies eruit deze combinatie komt? ???

Inga

Citaat van: marianne op november 07, 2011, 09:56:31 AM
ja inga, maar je moet je er ook voor open gaan stellen, let ook op je dromen, leg desnoods een krabbelblokje naast je bed.....dromen kunnen heel veel info bevatten... :-*

Ik wil er voor openstaan en volgens mij sta ik er ook echt voor open.
Maar ik droom niet zoveel..... :-\

Jane26

Hallo allemaal,

Mijn kaarten zijn

Kist Wolken op mn pk Weg


Voel me ook erg rot en energieloos.

Groetjes
Jane