Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Jane26

Citaat van: Inga op oktober 27, 2011, 10:28:38 AM
@ Jane26, is de Vos wel per definitie slecht?


De vos vind ik niet de mooiste kaart maar is ook niet per definitie slecht. Kan ook voor moedergevoelens staan, vos geeft haar koters een gans die ze gejat heeft van het platte land, omdat ze haar kinderen voed, niet omdat ze slecht is. 99 van de 100 keer interpreteer ik de vos als wantrouwen kaart, hangt ook heel erg af van de omliggende kaarten en je gevoel!

Inga

@ Jane26, ik heb gisteren een Keltisch Kruis voor iemand gelegd.
Dit was een heel positief en mooi Kruis, alleen de kaart op positie 10, de uitkomst/verder liggende toekomst dus, was de vos.
Daarom vraag ik mij af hoe ik bij zo'n positieve legging, de vos toch enigzins postief kan interpreteren.

Jane26

Citaat van: Inga op oktober 27, 2011, 09:08:54 AM
Ik trok vanmorgen:

De hond, de ooievaar ( daar is ie weer...) en de toren.

Ik krijg goed nieuws over veranderingen, dat geeft mij ambities om verder te gaan.


Je mag je flexibeler gaan opstellen, zit wat betreft flexibiliteit omtrent een situatie een beetje vast..

Inga

Citaat van: Jane26 op oktober 27, 2011, 10:43:28 AM
Citaat van: Inga op oktober 27, 2011, 09:08:54 AM
Ik trok vanmorgen:

De hond, de ooievaar ( daar is ie weer...) en de toren.

Ik krijg goed nieuws over veranderingen, dat geeft mij ambities om verder te gaan.


Je mag je flexibeler gaan opstellen, zit wat betreft flexibiliteit omtrent een situatie een beetje vast..

Dat zegt de Toren neem ik aan?

Jane26

Citaat van: Inga op oktober 27, 2011, 10:44:38 AM
Citaat van: Jane26 op oktober 27, 2011, 10:43:28 AM
Citaat van: Inga op oktober 27, 2011, 09:08:54 AM
Ik trok vanmorgen:

De hond, de ooievaar ( daar is ie weer...) en de toren.

Ik krijg goed nieuws over veranderingen, dat geeft mij ambities om verder te gaan.



Je mag je flexibeler gaan opstellen, zit wat betreft flexibiliteit omtrent een situatie een beetje vast..

Dat zegt de Toren neem ik aan?

Ja dat zegt de toren me, vast tussen 4 muurtjes.

Wat betreft de vos, je zou het kunnen interpreteren als soort waarschuwing, van let op je mensen om je heen.

Marianne, hoe zie jij de vos?

dameblanche

de vos kan ook op voorzichtigheid duiden.
soms staat de vos ook voor vermeerdering...
het ligt wr maar al aan welke kaarten de vos omringen, de vos bij het keltische kruis op positie 10 is de uitkomst, dit is niet de verre toekomst, maar postitie 10 geeft eaan wat er speelt, wel is het ee nbelangriojke kaart met positie 6 de verre toekomst....
deze 2 kaarten kunnen naast mekaar gelegd worden iv.m combi,s maken...

Jane26

Nou haha das toevallig...


Mijn dagkaartenlegging (beetje laat, kom pas net thuis uit werk)


Huis     Vos op pk    vogels



dameblanche

toeval bestaat niet jane, waarschijnlijk is het vosje vandaag aan het rondlopen..... :P
even kijken...een richtingskaartje trekken voor je....zwaarden 2 evenwicht herstellen, het huis geeft het ook aan, toeval!!!!
hier geeft een [te] voorzichtige houding een blokkade weer, je bent bang wederom gekwetst te wonrden en daarom ben je iets te voorzichtig in communicatie naar.....[heren] bijvoorbeeld.....

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 27, 2011, 17:24:45 PM
toeval bestaat niet jane, waarschijnlijk is het vosje vandaag aan het rondlopen..... :P
even kijken...een richtingskaartje trekken voor je....zwaarden 2 evenwicht herstellen, het huis geeft het ook aan, toeval!!!!
hier geeft een [te] voorzichtige houding een blokkade weer, je bent bang wederom gekwetst te wonrden en daarom ben je iets te voorzichtig in communicatie naar.....[heren] bijvoorbeeld.....

Hihi zal is niet zo zijn met me he.. kan zeker kloppen!

Ben trouwens ook weer ziek! Wederom keelontsteking, net drie uurtjes geslapen! Gelukkig nu een week vakantie, maar blijkbaar doe ik ook daarin op werk iets niet goed  :'(

dameblanche

keelontsteking is niet voor niks jane, je uit je niet zo goed meisje, keelchacra zit dicht,
je bent al een tijdje op je tenen aan het lopen ook op je werk, je bent bang voor je contract, dat komt er dan ook nog ben, je bent ook een beetje te flexible naar de andere kant toe, je zorgt op die manier niet goed voor jezelf, in die zin kom e nietgenoeg voor jezelf op, maar het is deze tijd...het is niet anders, mensen worden op die manier ook uitgebuit, men moet zich heel flexibel op stellen, vaak meer dan goed voor hen is en dan leidt dit al gauw naar kwaaltjes....
toch raad ik je aan het goed uit te  gaan zieken......je komt dalijk tekort aan energie om die flexibiliteit te blijven kunnen voortzetten.....beterschap meisje en kruip maar eens vroeg onder de wol...... :-*

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 27, 2011, 19:53:16 PM
keelontsteking is niet voor niks jane, je uit je niet zo goed meisje, keelchacra zit dicht,
je bent al een tijdje op je tenen aan het lopen ook op je werk, je bent bang voor je contract, dat komt er dan ook nog ben, je bent ook een beetje te flexible naar de andere kant toe, je zorgt op die manier niet goed voor jezelf, in die zin kom e nietgenoeg voor jezelf op, maar het is deze tijd...het is niet anders, mensen worden op die manier ook uitgebuit, men moet zich heel flexibel op stellen, vaak meer dan goed voor hen is en dan leidt dit al gauw naar kwaaltjes....
toch raad ik je aan het goed uit te  gaan zieken......je komt dalijk tekort aan energie om die flexibiliteit te blijven kunnen voortzetten.....beterschap meisje en kruip maar eens vroeg onder de wol...... :-*

Thnx lieve schat  :-*

kristina1975

Haha wij alletwee dus een keelontsteking   ::)

Ik zit nu wel met een dilemma zie jullie pm

Xxx

kristina1975

okeee dilemma achter de rug en met een goed gevoel  :)

mijn kaarten zijn....
De Muis
De Tuin
De Ster

.....piekeren niet nodig want de mensen om mij heen brengen vooruitgang en succes ?  :D

xxx

dameblanche

#313
muis-tuin-ster op de pk...
hierbij een richtingskaart getrokken erbij; de staven 8 op de kop
het is allemaal omstuimig geweest, het heeft je veel energie gekost, verlies van evenwicht, maar je blijft geloven dat er toch iets is..... :-\ ;)

Jane26

Mijn dagkaarten...


Slang   Hond op pk  Weg

Ik heb vannacht sinds lange tijd (een week of twee is zeer lang voor mij) weer gedroomd, heel intens over R. (a.k.a. paard  ;D) waarin we elkaar opnieuw negeerden, en hij er heel gelukkig uitzag en ik me onwijs rot voelde. Terwijl ik schudde had ik al zo'n vermoeden dat de legging daar over zou kunnen gaan. Ben benieuwd of jullie er iets uithalen?