Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

dank je marijke..
maareven nog terug naar je kaartjes...die berg, die ligt daar op een verkeerde plek,
ooivaar-berg geeft ook aan dat verandering niet mogelijk is op dit moment.....

Chris

Citaat van: Inga op december 14, 2011, 11:04:48 AM
Citaat van: Chris op december 14, 2011, 10:58:57 AM
Citaat van: Jane26 op december 14, 2011, 10:49:10 AM
Thnx Marianne.. ook ik heb van die achterlijke dagkaarten getrokken!!!! Brrrrrr :o :(



Slang    Zeisen op pk   Vossen


Begrijp er niks van.  ???

hmm ik weet niet waar ze op slaan of wat er verder speelt,maar in mijn optiek zijn ze helemaal niet slecht.
Een proces wat op gang wordt of is gezet.Onzekerheden vallen van je af.Je lijkt je prettig te voelen in het bijzijn van familie of ander gezelschap,

Gr Chris

Chris, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, het zijn namelijk mijn dagkaarten niet maar ik zou toch heel graag willen weten waarom jij denkt dat ze zich prettig lijkt te voelen in het bijzijn van familie of ander gezelschap bij deze kaarten????

Nee hoor,vraag gerust,graag zelfs.Als ik ze bijelkaar optel kom ik uit op de zon.De slangs is degene die vervelt dus van jasje wisselt.De vossen duiden voor mij familie of gezelschap aan,deze zijn vaak bijelkaar .Tel daarbij op als eindresultaat het zonnetje et voila...zo kom ik tot deze duiding

Gr Chris

mlw

Citaat van: marianne op december 14, 2011, 12:29:46 PM
dank je marijke..
maareven nog terug naar je kaartjes...die berg, die ligt daar op een verkeerde plek,
ooivaar-berg geeft ook aan dat verandering niet mogelijk is op dit moment.....

Jammer  :P

sweetmami

Hallo, ik trok vandaag de brief, de heer op pk en de sleutel maar omdat ik het even heb gehad met de heer kaart heb ik gesjoemeld en opnieuw geschud en toen kreeg ik de tuin, brief op pk en de ooievaar.

Lieve, altijd lieve marianne, heel veel sterkte vandaag. Ik zal aan je denken.
Dikke knuffwl

Jane26

Citaat van: sweetmami op december 14, 2011, 12:47:52 PM
Hallo, ik trok vandaag de brief, de heer op pk en de sleutel maar omdat ik het even heb gehad met de heer kaart heb ik gesjoemeld en opnieuw geschud en toen kreeg ik de tuin, brief op pk en de ooievaar.

Lieve, altijd lieve marianne, heel veel sterkte vandaag. Ik zal aan je denken.
Dikke knuffwl


Hahaha, ouwe snoeperd.







@Chris, okey, dat optellen ken ik nog niet.. maar heel leerzaam!





@marianne,  :-* :-* :-* :-* :-* Sterkte.. :'(

rianna

Citaat van: sweetmami op december 14, 2011, 12:47:52 PM
Hallo, ik trok vandaag de brief, de heer op pk en de sleutel maar omdat ik het even heb gehad met de heer kaart heb ik gesjoemeld en opnieuw geschud en toen kreeg ik de tuin, brief op pk en de ooievaar.

Lieve, altijd lieve marianne, heel veel sterkte vandaag. Ik zal aan je denken.
Dikke knuffwl

de eerste trekking zeg mij dat je inderdaad besluit die sleutel om te draaien  je hebt  het wel gezien (sterren)

maar ook uit je laatste trekking
tuin brief ooievaar  is samen den heer
dus helemaal los kan je hem niet laten  er komt wel een verandering  die  meer rust breng
liefs rianna


sweetmami

Haha rianne, ik had ze nog niet opgeteld, wat n grap.
Tis net n schaduw indd. Vanavond maar ff visualiseren dat ik t draadje dat ons verbind doorknip dan. Ja we halen gewoon alles uit de kast.

Dank voor t meedenken!

Inga

 ;D Als ik sjoemel met mn kaarten vertrouw ik ze toch niet meer.... ;)

Chris

Citaat van: sweetmami op december 14, 2011, 12:47:52 PM
Hallo, ik trok vandaag de brief, de heer op pk en de sleutel maar omdat ik het even heb gehad met de heer kaart heb ik gesjoemeld en opnieuw geschud en toen kreeg ik de tuin, brief op pk en de ooievaar.

Lieve, altijd lieve marianne, heel veel sterkte vandaag. Ik zal aan je denken.
Dikke knuffwl

Maakt het zo veel verschil? Brief staat hier m.i. voor een beslissing dit inzake een vriendschap,kennis,bekende,hoe je het ook wilt noemen wat een verandering met zich meebrengt... ;)

Gr Chris

rianna

Citaat van: Chris op december 14, 2011, 09:07:57 AM
Citaat van: rianna op december 14, 2011, 09:04:07 AM
Goedemorgen allmeaal
vandaag 14 December
en ik trok 1 - de Ruiter 26 = het Boek  19 = De Toren 
ik wil graag inzichten in mijn levensloop  ik verwacht een bericht die nog geheim is
liefs Rianna

Je wilt opruimen,weer zelf het overzicht krijgen,maar je weet nog niet hoe je weer boven in de uitkijkpost des levens terecht moet komen,

Gr Chris

hoi Chris
ja zoiets is het wel ja wel willen  maar de weg even kwijt zijn  die vind ik vast weer
dank je wel
leifs Rianna

rianna

Citaat van: marianne op december 14, 2011, 09:30:37 AM
Citaat van: rianna op december 14, 2011, 09:04:07 AM
Goedemorgen allmeaal
vandaag 14 December
en ik trok 1 - de Ruiter 26 = het Boek  19 = De Toren 
ik wil graag inzichten in mijn levensloop  ik verwacht een bericht die nog geheim is
liefs Rianna
de toren op de pk, piekeren....muurtje om je heen trekken.....ook je ware emoties niet durven laten zien....

hoi Marianne
ja hoor dat klopt lekker veilig zullen wemaar zeggen  pffffff hopend dat  de mensne als ik iets zeg het ook begrijpen wat ik bedoel denk dat dat ook vaak een item is
dank je wel hoor
leifs Rianna

dameblanche

Citaat van: sweetmami op december 14, 2011, 12:47:52 PM
Hallo, ik trok vandaag de brief, de heer op pk en de sleutel maar omdat ik het even heb gehad met de heer kaart heb ik gesjoemeld en opnieuw geschud en toen kreeg ik de tuin, brief op pk en de ooievaar.

Lieve, altijd lieve marianne, heel veel sterkte vandaag. Ik zal aan je denken.
Dikke knuffwl
dank je sweety, freekje is ingeslapen, de angst om wat er ging gebeuren heeft hem nog doen opleven, maar desondanks was het snel gebeurd, hij was toch op en moegestreden...
een zieke poes die zich niet wil laten helpen is toch al ten dode opgeschreven, in de natuur is dat namelijk ook zo.
ook al wille WIJ nog wel, het is in strijd tegen de natuur...

brief-sleutel duidt op een beslissing, de heer hier geeft een verandering aan.
de beslissing die je genomen hebt om op een andere manier tegen bepaalde dingen aan te gaan kijken, omdat je tegen blokkades aanloopt telkens weer.
ook het in harmonie zijn van je gedachten, de rust die bij je is wedergekeerd, is een verademing....
maar hoe verder...blijf je daarom alle heren bannen???

dameblanche

@ rianne,
ja veilig, maar het kan ook te isolerend werken, het kan zijn dat je je teveel achter die muur verstopt, ook niet kunt zeggen wat op je hartje ligt, het kan op den duur dan ook maagklachten geven, er ligt iets op de maag, kan dan letterlijk omslaan in maagklachten...
en dat moeten we niet hebben :-\ :-*

Jane26

Lieve marianne, er is weinig wat wij kunnen zeggen om het lege en eenzame gevoel dat het verlies van freek heeft achtergelaten kan wegnemen. Weet alleen dat hij in het licht is, en geen pijn meer heeft. Neem je tijd, rouw, en rouw vooral in liefde. Heel veel liefde en sterkte van ons allemaal (als ik zo vrij mag zijn). Het is werkelijk of je een familielid verliest.









Drie kaartjes:



Weg, maan op de pk, brieft

Twijfelende emoties vanwege een bericht.. Of het juist niet verkrijgen van een berich.



xx

assie63

Citaat van: rianna op december 14, 2011, 09:21:31 AM
Citaat van: assie63 op december 14, 2011, 07:08:09 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes voor vandaag

klaverblad berg weg

verbetering in zorgen door een keuze

hoi Assie
je twijfelen maakt je onzeker welke kant  zal je op gaan  je  ziet tegen  een obstakel op terwijl  het geluk op je wacht  aan de andere kant   waardoor je meer houvast krijg
liefs Rianna
ja klopt twijfel wel over bepaalde dingen, tja heb al heel wat obstakels gehad ben er wel even klaar mee, wil wel eens wat geluk, Dank voor duiding, assie xx