Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

mlw

Citaat van: marianne op december 13, 2011, 08:57:54 AM
Citaat van: mlw op december 13, 2011, 08:03:45 AM
hallo allemaal

vandaag heb ik brief boek slang

de kaartjes zeggen denk ik wederom dat ik dingen verzwijg en maar geen beslissing kan maken.
omdat het juiste zich ook nog niet heeft aangedient, je wacht alsmaar op de ware.......
roeien met de riemne die je hebt, maar het geeft weinig voldoening...
zwaarden 9 op de kop; het gaat hier over iets dat je onderdrukt, mlw....

Ja klopt wel, die tegenstrijdigheid blijft ook steeds weer opduiken. Maar wat onderdruk ik dan precies? :-*

rianna

Citaat van: Chris op december 13, 2011, 08:13:05 AM
Voor deze dinsdag

brief-hart-boek= boom

Alle jezus allemachtig deze kost me tijd mss wel een minuut of tachtig..... (slaat nergens op maar allee)

liefdesbrief-geheime liefde--pff
besluiten die mij innerlijk doen groeien?Wat is het lastig om voor jezelf te duiden...


Gr Chris

hoi Chris
je hebt alle hoofdstukken al zo'n beetje bekeken  en toch ligt er iets op je hart waar je maar geen besluit over kan krijgen 
je groei word daardoor tegengehouden
liefs Rianna

Chris

Citaat van: sweetmami op december 13, 2011, 09:53:34 AM
mijn kaartjes voor vandaag

het anker vloog eruit

de toren- de heer op pk- de sterren= samen het ruikertje

hahahaha!

Een heer die je hoofd op haol brengt?Waarschijnlijk ook nog cadeaus bezorgt?
Liefdevolle kaartjes

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: sweetmami op december 13, 2011, 09:53:34 AM
mijn kaartjes voor vandaag

het anker vloog eruit

de toren- de heer op pk- de sterren= samen het ruikertje

hahahaha!
kijk of je niet een hand kunt zien van jezelf in een bepaalde droom, sweety, dan kun je die droom zelf sturen.
het vergt wel wat inspanning en vooral concentratie, maar dat zou een uitkomst zijn.
dromen zijn wel een verwerking van je onderbewuste, dus loop daar niet te vliug voor weg.

anker vloog eruit je houvast, je zekerheid daar draait het om, maar wat is je zekerheid, bepaalde dingen wegwuiven, niet onder ogen willen zien, een eigen gecreeerde zekerheid.
wel gaan je inzichten sterk verbeteren en dat komt omdat je geest rustig is, als de geest rustig is dan wordne je inzichten helder, dus laat die dromen in je slaap maar zijn werking doen...het houdt je geest ontspannen overdag....
alleen niet te veel willen wegstoppen.....ruikertje...wapenstilstand, maar dan voor eventjes ;)

Chris

Citaat van: sweetmami op december 13, 2011, 09:29:16 AM
Citaat van: Chris op december 13, 2011, 08:07:38 AM
Citaat van: sweetmami op december 12, 2011, 22:40:38 PM
Hi! Thx maar nogmaals het gaat buiten om mn dromen echt goed met me
Geen gepieker geen gebroei niks zwaars ben gwn lekker bezig en voel me prima.
Tuurlijk denk ik welleens hoe of wat maar t beheerst mij niet meer. Maar dat ik gevoelig ben kan uk nou eenmaal niet omheen.
Geen ups and downs ben gwn weer bij mezelf. Begrijp mn eigen kaarten van de laatste dagen dus niet zo goed. Ik leg ze ivm met mijn dromen en mijn pad. Wat moet ik nog leren/weten
Waardoor mn bewuste en onbewuste ook op 1 lijn komen en ik los kan komen van die dromen.

Ik heb er nu dus een hoefijzerlegging op gedaan. Wat willen die dromen kenbaar makwn?

Ik krijg;
                      Overkoepelend het huis
de ooievaar                         de brief
Het boek                                 de sterren
De ring de zeis (vielen samen) en de heer

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Ik ben niet zo thuis op dromen gebied maar ik ga toch eens proberen.
Het lijkt er toch op dat er onbewust nog onbalans is en dat daar iets kenbaar in gemaakt wordt of ieg jou duidelijk gemaakt wil worden.
De ooievaar is de disbalans het gesloten boek en brief het onderbewuste.
Is er wellicht nog een binding ( mss op zielsniveau) met een heer dat jullie bijelkaar houdt?
Dan zegt de droon ,maar dat is mijn interpretatie om dit los te laten alhoewel het moeilijk is

Gr Chris

Wauw chris, mag ik jouw complimenteren! Er waren indd wat onduidelijkheden en daarover heb ik de afgelopen !maanden! op allerlei manieren benaderingen gekregen in mn dromen. (behalve die 2 nachten dat ik oxezepam had gebruikt, waarover ik hier schreef).
Ik heb gisteravond indd hardop gezegd dat alles nu wel duidelijk is en ik geen communicatie meer wil met deze meneer in mijn dromen, (ook niet via gidsen want die komen ook nog welles langs) dat het echt goed is zo. Ook heb ik mijn angsten die in mn dromen terugkeren gerelativeerd en zowaar heb ik vannacht niks gedroomd!!! Toeval?

we gaan het zien.... hou je op de hoogte  :-*

Als toeval niet bestaat zou er ook geen woord voor zijn.....   ;)

rianna

Citaat van: sweetmami op december 13, 2011, 09:53:34 AM
mijn kaartjes voor vandaag

het anker vloog eruit

de toren- de heer op pk- de sterren= samen het ruikertje

hahahaha!

hoi Sweetmami
er lijkt helderheid te komen omtrent een heer  je besluit om eventjes wat afstand te bewaren
je zoekt naar houvast en stabiliteit
liefs Rianna

mlw

Citaat van: rianna op december 13, 2011, 10:04:47 AM
Citaat van: mlw op december 13, 2011, 08:03:45 AM
hallo allemaal

vandaag heb ik brief boek slang

de kaartjes zeggen denk ik wederom dat ik dingen verzwijg en maar geen beslissing kan maken.
hoi mlw
speelt er iets van jalouzie in je leven? waardoor je er maar niet achter kan komen wat het nu precies is  volg je hart en  het komt  tevoorschijn
leifs Rianna

Hoi Rianna,

dank je, die jaloezie kan ik nu even niet plaatsen maar het heeft wel met hartzaken te maken en of ik die ga volgen of niet. daar zit bij mij de twijfel.  :-*

rianna

Citaat van: sweetmami op december 12, 2011, 22:40:38 PM
Hi! Thx maar nogmaals het gaat buiten om mn dromen echt goed met me
Geen gepieker geen gebroei niks zwaars ben gwn lekker bezig en voel me prima.
Tuurlijk denk ik welleens hoe of wat maar t beheerst mij niet meer. Maar dat ik gevoelig ben kan uk nou eenmaal niet omheen.
Geen ups and downs ben gwn weer bij mezelf. Begrijp mn eigen kaarten van de laatste dagen dus niet zo goed. Ik leg ze ivm met mijn dromen en mijn pad. Wat moet ik nog leren/weten
Waardoor mn bewuste en onbewuste ook op 1 lijn komen en ik los kan komen van die dromen.

Ik heb er nu dus een hoefijzerlegging op gedaan. Wat willen die dromen kenbaar makwn?

Ik krijg;
                      Overkoepelend het huis
de ooievaar                         de brief
Het boek                                 de sterren
De ring de zeis (vielen samen) en de heer

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

hoi Sweetmami
innerlijk speelt er nog al wat af
je zou wel het een en ander willen veranderen en daar besluit je ook toe  er zijn zoveel dingen waar je je vinger niet op kan leggen je wit daar helderheid in
toch lijkt de band of contact met een heer  een verandering te ondergaan
liefs Rianna

Ricca

Citaat van: Chris op december 13, 2011, 10:13:04 AMAls toeval niet bestaat zou er ook geen woord voor zijn.....   ;)

Nou wordt-ie mooi, Chris. ;D Het kwaad bestaat ook niet en toch is er een woord voor. :P

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

Chris

Citaat van: assie63 op december 13, 2011, 07:00:25 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

18 hond 24 hart en 8 doodkist
meer vertrouwen door mijn hart te volgen, transformatie

Hoi Assie,

De hond zegt graven,je holletje verlaten,je doet er 1 vooruit en 2 achteruit,weer leeker in het kistje kruipen,deksel erop en zo stroomt het het bloed verder,maar bloed heeft zuurstof nodig,de deksel moet eraf,de hond moet eruit oftewel,je moet gaan leven zoals je ware hart het ingeeft,

Gr Chris

Chris

Citaat van: marianne op december 13, 2011, 08:50:23 AM
Citaat van: Chris op december 13, 2011, 08:13:05 AM
Voor deze dinsdag

brief-hart-boek= boom

Alle jezus allemachtig deze kost me tijd mss wel een minuut of tachtig..... (slaat nergens op maar allee)

liefdesbrief-geheime liefde--pff
besluiten die mij innerlijk doen groeien?Wat is het lastig om voor jezelf te duiden...
duiden voor jezelf zal altijd een struikelblok zijn, ik weet zeker dat zelf madame de lenormand hier last van had....

Gr Chris

je vorige duiding had betrekking op een dame uit je verleden....
niet dat jij de waarheid omzeilde, maar juist zij......
bepaalde dingen zijn nu in het heden nog merkbaar....
idd liefdesbrief, aanzoekjes, je hebt er niks mee, beter gezegt, je sstaat wel open voor de liefde, maar het moet op een geheel zuivere en pure manier, dat wat er nu allemaaml op je af komt weer je omdat je het moeilijk kunt peilen.... ;)

IK heb het idd gehad met de niet peilbare liefdes en idd puur natuur  is echt hetgeen waar ik voor open sta.Er komt "nog"niks op me af op dit moment maar idd zal ik waakzaam zijn

Dankjewel,

Gr Chris

mlw

Citaat van: Ricca op december 13, 2011, 10:54:07 AM
Citaat van: Chris op december 13, 2011, 10:13:04 AMAls toeval niet bestaat zou er ook geen woord voor zijn.....   ;)

Nou wordt-ie mooi, Chris. ;D Het kwaad bestaat ook niet en toch is er een woord voor. :P

Liefs van Ricca

Maar als kwaad niet bestaat dan bestaat 'goed'
toch ook niet? :P

Chris

Citaat van: sweetmami op december 13, 2011, 09:45:21 AM
Citaat van: Chris op december 13, 2011, 08:13:05 AM
Voor deze dinsdag

brief-hart-boek= boom

Alle jezus allemachtig deze kost me tijd mss wel een minuut of tachtig..... (slaat nergens op maar allee)

liefdesbrief-geheime liefde--pff
besluiten die mij innerlijk doen groeien?Wat is het lastig om voor jezelf te duiden...


Gr Chris

indd liefdesbrief, geheime liefdes, datings, liefde.... voor jou hoeft het even niet zo. Jij wil gewoon even liefde voor jezelf en dat is meer dan genoeg....

De brieven de geheimen en de dates mag echt wel weer,maar dan serieus,maar ik hou ook van mezelf   ;D

Dankjewel
Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op december 13, 2011, 10:08:27 AM
Citaat van: Chris op december 13, 2011, 08:13:05 AM
Voor deze dinsdag

brief-hart-boek= boom

Alle jezus allemachtig deze kost me tijd mss wel een minuut of tachtig..... (slaat nergens op maar allee)

liefdesbrief-geheime liefde--pff
besluiten die mij innerlijk doen groeien?Wat is het lastig om voor jezelf te duiden...


Gr Chris

hoi Chris
je hebt alle hoofdstukken al zo'n beetje bekeken  en toch ligt er iets op je hart waar je maar geen besluit over kan krijgen 
je groei word daardoor tegengehouden
liefs Rianna

Mss onbewust wel,maar of ik alle hoofdstukken bekeken heb daar heb ik mijn twijfels over
:D
Dankje Riaantje

Gr Chris

mlw

Chris

Als ik even zo vrij mag zijn om jouw kaartjes uit te lezen..

Het lijkt er op dat jij (net als ik) een beslissing wilt maken maar je hebt er nog de nodige informatie (inzicht)voor nodig, om echt te weten wat je wilt. En de boom zegt me dat de situatie er nog niet naar is om erachter te komen wat je weten wil en dat je dat stoort. Het lijkt me dat dit over hartsaangelegenheden gaat, hoeft niet perse de liefde te zijn. Kan alles zijn waar je liefde voor voelt, werk, kinderen.

ik hoor t wel of het in de buurt komt  ;)