Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

de hoefijzerlegging geeft snel een overzicht in het verloop van de situatie, om te zien wat de betrokken persoon eraan toevoegt en en voor inwinnen van advies.

in dit geval zijn het je dromen die je uitputten, die je voor jezelf probeert te analyseren, maar tot nog toe onsmanehangend op je overkomen.
je hebt verschillende dromen
wensdromen, toekomstdromen, verwerkingsdromen, [natte dromen laten we vandaag maar even buiten beschouwing],
maar ook surrealistische dromen, dromen die je kunt sturen...
ring/zeis hoe je je opstelt in een relatie...
er zijn toch nog onbesproken dingen hierbij, er zit je toch nog het een en ander dwars, ook al schuif je het onder het tapijt, het komt in je sdromen naar buiten, een bepaald verzets-partoon zul je hierin aantreffen, als je deze eens gaat opschrijven.
nabije toekomst: de ooievaar....je bewerktstelligt een verandering, maar er zit vertragein, tegenwerking in jezelf.
positie betrokkene, je verwacht toch nog bericht, nieuws.
advies; de sterren, een mooie kaart; als advies ligt eigenlijk de weg voor je open....
je dient zelf met het verleden af te rekenen en dat gebeurt nu in het onderbewuste, je dromen.
probeer de dromen op te schrijven, ook voor jezelf te analyseren, het is belangrijk, je stopt dingen weg, je probeert flexibel te zijn, maar de dromen halen je in....

dameblanche

#856
Citaat van: Chris op december 13, 2011, 08:13:05 AM
Voor deze dinsdag

brief-hart-boek= boom

Alle jezus allemachtig deze kost me tijd mss wel een minuut of tachtig..... (slaat nergens op maar allee)

liefdesbrief-geheime liefde--pff
besluiten die mij innerlijk doen groeien?Wat is het lastig om voor jezelf te duiden...
duiden voor jezelf zal altijd een struikelblok zijn, ik weet zeker dat zelf madame de lenormand hier last van had....

Gr Chris

je vorige duiding had betrekking op een dame uit je verleden....
niet dat jij de waarheid omzeilde, maar juist zij......
bepaalde dingen zijn nu in het heden nog merkbaar....
idd liefdesbrief, aanzoekjes, je hebt er niks mee, beter gezegt, je sstaat wel open voor de liefde, maar het moet op een geheel zuivere en pure manier, dat wat er nu allemaaml op je af komt weer je omdat je het moeilijk kunt peilen.... ;)

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 13, 2011, 07:00:25 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

18 hond 24 hart en 8 doodkist
meer vertrouwen door mijn hart te volgen, transformatie

trouwe liefde, assie, je hebt het afgezworen...
hier geeft de kist je de gelegenheid alles ees met geduld op een rijtje te zetten, wat je geaccepteerd hebt en wat niet in je leven...
je bent er achter gekomen dat je met de zaken die je geaceepteerd hebt, beter mee om kunt gaan ,je weg dan vrij is om aan nieuwe zaken te beginnen, maar datgene wat je niet kunt accepteren, je nu nog steeds je weg verspert....

mlw

Citaat van: Chris op december 13, 2011, 08:09:23 AM
Citaat van: mlw op december 13, 2011, 08:03:45 AM
hallo allemaal

vandaag heb ik brief boek slang

de kaartjes zeggen denk ik wederom dat ik dingen verzwijg en maar geen beslissing kan maken.
.

Geeft samen 24 het hart
Lijkt alsof je iets wilt ontwijken ,niet onder ogen wilt zien,terwijl je het in je hart wel weet,

Gr Chris

Ja Klopt hoor Chris! Het houdt me ook dagelijks bezig en dat laten de kaartjes ook steeds duidelijk zien.  ;)

dameblanche

Citaat van: mlw op december 13, 2011, 08:03:45 AM
hallo allemaal

vandaag heb ik brief boek slang

de kaartjes zeggen denk ik wederom dat ik dingen verzwijg en maar geen beslissing kan maken.
omdat het juiste zich ook nog niet heeft aangedient, je wacht alsmaar op de ware.......
roeien met de riemne die je hebt, maar het geeft weinig voldoening...
zwaarden 9 op de kop; het gaat hier over iets dat je onderdrukt, mlw....

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
11 = de Roede 19 = De Berg 27 = de brief
ik besluit om die berg over te gaan al kost het me strijd
leifs Rianna

Chris

#861
Citaat van: rianna op december 13, 2011, 09:03:07 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
11 = de Roede 19 = De Berg 27 = de brief
ik besluit om die berg over te gaan al kost het me strijd
leifs Rianna

Je wilt de berg over maar ook weer niet..het envelopje blijft dich dat is wat de 2 strijd brengt,als ik doortel vind ik de muizen .Jij hebt de brief in je hand en alleen jij kan 'm posten..

Ik had me vergist in de telling sorry,maar dan nog blijft er de twijfel het gepieker...

Gr Chris

dameblanche

11+21[berg]+27=59..5+9=14
je blijft alsmaar voorzichtig, op je tenen lopen, innerlijk voel je je boos, maar je uit je niet voldoende, je loopt steeds tegen je eigen berg op..... ;)
brief wijst op een beslissing, maar je kunt door die berg helaas geen beslissing nemen..je blijft hangen
schildknaap van pentakels op de kop, je verkwist te veel energie hieraan....

sweetmami

Citaat van: Chris op december 13, 2011, 08:07:38 AM
Citaat van: sweetmami op december 12, 2011, 22:40:38 PM
Hi! Thx maar nogmaals het gaat buiten om mn dromen echt goed met me
Geen gepieker geen gebroei niks zwaars ben gwn lekker bezig en voel me prima.
Tuurlijk denk ik welleens hoe of wat maar t beheerst mij niet meer. Maar dat ik gevoelig ben kan uk nou eenmaal niet omheen.
Geen ups and downs ben gwn weer bij mezelf. Begrijp mn eigen kaarten van de laatste dagen dus niet zo goed. Ik leg ze ivm met mijn dromen en mijn pad. Wat moet ik nog leren/weten
Waardoor mn bewuste en onbewuste ook op 1 lijn komen en ik los kan komen van die dromen.

Ik heb er nu dus een hoefijzerlegging op gedaan. Wat willen die dromen kenbaar makwn?

Ik krijg;
                      Overkoepelend het huis
de ooievaar                         de brief
Het boek                                 de sterren
De ring de zeis (vielen samen) en de heer

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Ik ben niet zo thuis op dromen gebied maar ik ga toch eens proberen.
Het lijkt er toch op dat er onbewust nog onbalans is en dat daar iets kenbaar in gemaakt wordt of ieg jou duidelijk gemaakt wil worden.
De ooievaar is de disbalans het gesloten boek en brief het onderbewuste.
Is er wellicht nog een binding ( mss op zielsniveau) met een heer dat jullie bijelkaar houdt?
Dan zegt de droon ,maar dat is mijn interpretatie om dit los te laten alhoewel het moeilijk is

Gr Chris

Wauw chris, mag ik jouw complimenteren! Er waren indd wat onduidelijkheden en daarover heb ik de afgelopen !maanden! op allerlei manieren benaderingen gekregen in mn dromen. (behalve die 2 nachten dat ik oxezepam had gebruikt, waarover ik hier schreef).
Ik heb gisteravond indd hardop gezegd dat alles nu wel duidelijk is en ik geen communicatie meer wil met deze meneer in mijn dromen, (ook niet via gidsen want die komen ook nog welles langs) dat het echt goed is zo. Ook heb ik mijn angsten die in mn dromen terugkeren gerelativeerd en zowaar heb ik vannacht niks gedroomd!!! Toeval?

we gaan het zien.... hou je op de hoogte  :-*

sweetmami

Citaat van: marianne op december 13, 2011, 08:45:12 AM
de hoefijzerlegging geeft snel een overzicht in het verloop van de situatie, om te zien wat de betrokken persoon eraan toevoegt en en voor inwinnen van advies.

in dit geval zijn het je dromen die je uitputten, die je voor jezelf probeert te analyseren, maar tot nog toe onsmanehangend op je overkomen.
je hebt verschillende dromen
wensdromen, toekomstdromen, verwerkingsdromen, [natte dromen laten we vandaag maar even buiten beschouwing],
maar ook surrealistische dromen, dromen die je kunt sturen...
ring/zeis hoe je je opstelt in een relatie...
er zijn toch nog onbesproken dingen hierbij, er zit je toch nog het een en ander dwars, ook al schuif je het onder het tapijt, het komt in je sdromen naar buiten, een bepaald verzets-partoon zul je hierin aantreffen, als je deze eens gaat opschrijven.
nabije toekomst: de ooievaar....je bewerktstelligt een verandering, maar er zit vertragein, tegenwerking in jezelf.
positie betrokkene, je verwacht toch nog bericht, nieuws.
advies; de sterren, een mooie kaart; als advies ligt eigenlijk de weg voor je open....
je dient zelf met het verleden af te rekenen en dat gebeurt nu in het onderbewuste, je dromen.
probeer de dromen op te schrijven, ook voor jezelf te analyseren, het is belangrijk, je stopt dingen weg, je probeert flexibel te zijn, maar de dromen halen je in....

Hey lieve mar, hoe is het met jou? en met de kitties???

jij ook bedankt! Tuurlijk zitten dingen mij dwars is ook zo een vreemde situatie geweest en ik verwacht inderdaad dat die vroeg of laat weer eens opduikt of dat ik hem wel weer eens tegenkom, meer dan dat niet, verder stop ik het ook weg omdat het lang genoeg heeft geduurd, ik er toch niks mee kan en ik gewoon verder wil.
En als ik die dromen analyseer, wat ik voordat we weer contact kregen nog welleens deed, werd ik helemaal koekoek  :P dus daar ben ik maar mee gestopt. Nieuwe aanpak is dus de dromen wegsturen  :)
word vervolgdt...........

sweetmami

Citaat van: Chris op december 13, 2011, 08:13:05 AM
Voor deze dinsdag

brief-hart-boek= boom

Alle jezus allemachtig deze kost me tijd mss wel een minuut of tachtig..... (slaat nergens op maar allee)

liefdesbrief-geheime liefde--pff
besluiten die mij innerlijk doen groeien?Wat is het lastig om voor jezelf te duiden...


Gr Chris

indd liefdesbrief, geheime liefdes, datings, liefde.... voor jou hoeft het even niet zo. Jij wil gewoon even liefde voor jezelf en dat is meer dan genoeg....

sweetmami

Citaat van: rianna op december 13, 2011, 09:03:07 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
11 = de Roede 19 = De Berg 27 = de brief
ik besluit om die berg over te gaan al kost het me strijd
leifs Rianna

je blijft in gedachten maar tweestrijd houden, pas op, die berg word steeds hoger.
Samen de dame, huppa, doe het op een vrouwelijke manier. Je laat je niet afleiden, je bent sterk, en je mag het op een zachte manier benaderen. Je mag je kwetsbaar opstellen, maar die vrouwen die bewaken en verzorgen uiteindelijk wel hun kamp, als je dat maar in je achterhoofd houd.
Dus zelfs met hoge glitter pumps kom jij dat bergje wel over. Maak een beslissing, en blijf erbij.

sweetmami

#867
mijn kaartjes voor vandaag

het anker vloog eruit

de toren- de heer op pk- de sterren= samen het ruikertje

hahahaha!

rianna

Citaat van: assie63 op december 13, 2011, 07:00:25 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

18 hond 24 hart en 8 doodkist
meer vertrouwen door mijn hart te volgen, transformatie
Hoi Assie
samen  vormen zij Het Vosje je gezin
je hebt je verlangens weggestopt je liefde waar je geen vertrouwen in hebt  alleen leven voor je gezin
liefs Rianna

rianna

Citaat van: mlw op december 13, 2011, 08:03:45 AM
hallo allemaal

vandaag heb ik brief boek slang

de kaartjes zeggen denk ik wederom dat ik dingen verzwijg en maar geen beslissing kan maken.
hoi mlw
speelt er iets van jalouzie in je leven? waardoor je er maar niet achter kan komen wat het nu precies is  volg je hart en  het komt  tevoorschijn
leifs Rianna