Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Inga

Goedemorgen,

Voor ik vertrek voor een weekendje weg naar de veluwe heb ik toch nog even mijn dagkaarten getrokken:

Het Boek met de Lelie en de Vogels.

Misschien begint het allemaal langzaam maar zeker tot mij door te dringen hoe ik innerlijk echt over bepaalde dingen denk, ik krijg daarin steun van boven en kom zo tot de conclusie dat het tijdelijk misschien wat hectisch e.d. is maar dat dat van voorbijgaande aard is.
???

dameblanche

boom viel eruit, niet voor niks.....je zit er door heen, zware gedachten.....je kunt je er niet uit vrij maken....
de boom blokkeert je ook, emoties geven de vissen aan....
probeer eens ee nboswandeling te maken, en ga boven op een heuvel staan en ga dan heel heel hard schreeuwen, je keelchacra kan zich dan openen.....
er ligt heel wat op je lever, op je maag wat je eruit wil gooien, eruit wil schreeuwen, echt waar lieverd, dat lucht enorm op.....

dameblanche

Citaat van: Inga op november 25, 2011, 09:33:51 AM
Goedemorgen,

Voor ik vertrek voor een weekendje weg naar de veluwe heb ik toch nog even mijn dagkaarten getrokken:

Het Boek met de Lelie en de Vogels.

Misschien begint het allemaal langzaam maar zeker tot mij door te dringen hoe ik innerlijk echt over bepaalde dingen denk, ik krijg daarin steun van boven en kom zo tot de conclusie dat het tijdelijk misschien wat hectisch e.d. is maar dat dat van voorbijgaande aard is.
???
eigenlijk een heel mooie kaartlegging, er zijn innerlijke tegenstrijdigheden bij je, hulp van boven ga je ook krijgen, maar weet je presies wie je gidsen zijn?
als we weten tot wie we ons kunnen richten krijgen we ook duidelijkere boodschappen...
geniet van je weekendje inga, ook wandelen door de bossen, pratend met je gezin en partner werkt inspirerend...onder hetgroen van het dennewoud...

Inga

Ik ga er helemaal voor het komende weekend.
Niks perse moeten maar lekker doen wat ik zelf wil.
Lekker wat wierook meenemen en mijn Lenormandkaarten. :)
Ik zal zeer zeker de natuur zeer goed in mij opnemen en zo mogelijk mee naar huis terug nemen.
Ik ga met mijn 2 dochters en de 2 honden, allemaal meiden dus. ;)
Mijn man blijft thuis en gaat verven/schilderen, het trappegat en al onze tafels.
Dus als ik thuiskom is dat ook weer fijn gedaan. :-*




Inga

Nee jammer genoeg weet ik niet precies wie mijn gidsen zijn.... :-\

dameblanche

oh gezellig, meiden onder mekaar......lekker kletsen over meiden-dingetjes, de honden inclus.....hihi, ja en wie de man lief heeft laten hem thuis......
het trappegat schilderen, een hele klus, maar gelukkig is je man voor geen gat te vangen, zal ook niet in de gaten gehouden worden..als hij er maar een gat in blijft zien...enjoy your weekend.... :-*

Jane26

#561
Mijn dagkaartjes voor vandaag:



Ring     Schip op pk    Roede





Energie die niet goed stroomt?

Hoe kom ik hier uit?

Tuin. Duidelijk.


Ik duik op gedwongen advies :p van Sweetmami de sportschool in.. heb er ook wel echt zin in, not!  Hihi, maar volg haar advies op en ga flink tekeer op de loopband.

xx

dameblanche

volg je hart, en niet de loopband hihi....
nee het zou je eens goed kunnen doen, loop alles uit je lijf.....en schreeuw!!!!!! alles uit je lijf...

onrust onrust,  tweestrijd, het is moeilijk voor jé om weer in het reine te komen met jezelf.....zeggen de kaartjes....
kelken ridder... er is iets in beweging, je gaat je hierdoor anders opstellen naar andere mensen, zo diep wil je niet meer vallen..... :-\

sweetmami

Goedenavond lieve dames,
ik trok de vissen de hond de dame.


ik moet jullie bekennen dat het duiden voor mij steeds moeilijker word.
Voorheen zag ik een kaart, de basis hiervan en mn gevoel erbij...
maar nu ik al die verschillende intreptaties leer kennen word het duiden ook steeds moeilijker
en die combis helemaal, vind het alleen maar ingewikkelder worden eigenlijk :s

dameblanche

lees, leer en leg het naast je neer....sweety, nu niet bij de pakken gaan neerzitten, iedereen heeft van die momenten hoor dat je het ff nie ziet, maar dat heeft maar met je eigen blokkades te maken.

volg je eigen intuitie en je eigen gevoel hierbij.
als je de basis van de kaartjes kent, maakt zich iedereen een EIGEN manier eigen om kaartjes te duiden voor een ander of voor jezelf...
wees uitgerust, leef gezond, dan wordt je geest ook helder, neem jezelf onder de loup, speur eventuele blokkades bij jezelf op en maak je dan geheel leeg....

volg dan je intuitie...

de dame geeft aan dat je open staat voor veranderingen maar dat je daarbij meer geduld bij zal moeten opbregen...

geduld is een schone zaak

sweetmami

goeiemorgen deze maandag! Nieuwe frisse week....

gister trok ik
de tuin de doodskist en de ruiker

ik trok voor vandaag
de vissen de sleutel de dame

ik ben benieuwd..... :-*

dameblanche

heb je het allemaal op een lager pitje gezet sweetmami, je komt enthousiast over...hoera ee nfrisse week....maar ik proef enige twijfel hierbij.....
toch zie je oplosingen, alleen de verandering nog doorvoeren.......

hier ook een tarotykaartje..staven 8 een gelukskaart...hoop op veranderingen..maar wees zelf de verandering die je in de wereld wil zien.......

Inga

Goedemiddag!

Ik trok zojuist:

De Tuin met de Sterren en de Ruiker.

Ik ga uit mijn isolement treden en mijn sociale contacten uitbreiden.
Daarbij ga ik doelgericht tewerk, grote kans van slagen voor mij plannen voor de toekomst.
Er staat me wat moois te wachten.

???

sweetmami

Hoi inga, mij zegt dit dat als je er meer op uit gaat, de dingen vanzelf naar je toevallen. Mooie kaarten!

dameblanche

hallo sweetmami,
ik heb eens gekeken voor je via de tarot...
je doel is om via snel gewin tot het ultieme geluk te komen...
alle ingredienten zijn anwezig, waarom ben ik dan zo neerslachtig?
vraag je je telkens af....
waarom spiegel ik me aan het geen wat ik niet heb?
wat blokkeert...de zwaarden 8
je kunt je niet los maken uit je eigen emoties, je eigen emoties werke n beklemmend op je vooruitgang...
verleden; ridder van kelken....tja je minnaar waar je emotioneel geen vat op kreeg...

de zwaarden 9 op de kop geven nog steeds aan dat hij inn je dromen verschijnt, maar ook het feit dat je er geen vat op hebt..
nabije toekomst; bekers 8 op de kop; het najagen van een ideaal wat vreedzaam in verstoort
wees hierin de gehangene...[verre toekomst] accepteer dit deel, en dan kun je verder....
de gehangene is een super voorbeeld van loslaten...loslaten zonder er iets voor terug te verwachten