Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 16, 2011, 10:14:05 AM
Lieffies,


Mijn kaarten..

Heer,   muizen op pk.   Tuin


Valt me op dat de tuin al een para dagen tevoorschijn komt. Xxxxx!
de tuin ligt hier als advieskaart en dat betekend voor jou dat je weer eens de bloemetjes moet gaan buiten zetten, niet letterlijk want er is vorst aan de grond, zou zonde zijn, maar trek er weer eesn op uit, ga je sociale netwerk eens ophalen.....blijf niet zitten kniezen binnen.....
verlies bij een heer ja, dus vandaar de tuin als advieskaart doe nhoor....

dameblanche

Citaat van: Inga op november 16, 2011, 12:43:00 PM
En dit zijn mijn kaartjes voor vandaag:

De Muizen met de Toren en het Hart.

Ik mis iets maar ik ga mij niet isoleren, heb grote wilskracht en wil naar boven groeien.
Ik ben optimistisch en heb grote innerlijke kracht.

???
de muizen verschijnen hier als eerste en betekend verlies van, of vermindering van....in dit geval wordt je geduld op de proef gestelt, en dan ben je ff niet meer zo helder denkend....

Inga

Citaat van: marianne op november 16, 2011, 16:24:22 PM
Citaat van: Inga op november 16, 2011, 12:43:00 PM
En dit zijn mijn kaartjes voor vandaag:

De Muizen met de Toren en het Hart.

Ik mis iets maar ik ga mij niet isoleren, heb grote wilskracht en wil naar boven groeien.
Ik ben optimistisch en heb grote innerlijke kracht.

???
de muizen verschijnen hier als eerste en betekend verlies van, of vermindering van....in dit geval wordt je geduld op de proef gestelt, en dan ben je ff niet meer zo helder denkend....

En de Toren en het Hart dan Marianne?

Jane26

Goeiemorgen allemaal


Klaverbladen, wederom de tuin en de lelie schoten eruit tijdens het schudden.






Hart    Beer op pk    Ooievaar





Alvast bedankt!!


xxxx

dameblanche

het hat geeft hier info over jou inga, je bent een hartelijke dame, het hart op de juiste plek, maar ook iemand die veel over haar kant laat gaan, iemand die veel accepteert, en veel tollerantie heeft naar andere personen toe....
klopt dat inga.... ::)

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 17, 2011, 09:14:24 AM
Goeiemorgen allemaal


Klaverbladen, wederom de tuin en de lelie schoten eruit tijdens het schudden.






Hart    Beer op pk    Ooievaar





Alvast bedankt!!


xxxx
uit de moeilijkhede nkomen jane, werk aan je sociale contacten, je krijgt advies van een ouder iemand hihihihi
ook jij stelt je te tollerant op, je doet veel voor anderen, je vindt het ook prettig om geliefd te zijn....daar haal je ook je kracht uit, maar van de andere kant maakt het je wispelturig en ongedurig, omdat je te weinig bij jezelf kan blijven.....

Inga

Citaat van: marianne op november 17, 2011, 11:51:43 AM
het hat geeft hier info over jou inga, je bent een hartelijke dame, het hart op de juiste plek, maar ook iemand die veel over haar kant laat gaan, iemand die veel accepteert, en veel tollerantie heeft naar andere personen toe....
klopt dat inga.... ::)

Mijn man zegt wel eens dat ik teveel accepteer van iedereen en te tollerant ben naar andere toe..... :-\ :-*

sweetmami

hai dames,

tijdens het schudden vlogen het hart en de ooievaar en het anker eruit.

mijn kaarten voor vandaag
de hond de muizen en de ruiker.

Inga

Mijn dagkaarten:

de heer met Kind en de Weg.

dameblanche

Citaat van: sweetmami op november 17, 2011, 13:37:20 PM
hai dames,

tijdens het schudden vlogen het hart en de ooievaar en het anker eruit.

mijn kaarten voor vandaag
de hond de muizen en de ruiker.
wederom het hart, dames wat is er vandaag toch met die hartemannen....
het hart en de ooievaar geeft aan dat je nogal eens variabel denkt over het liefdesleven....hoewel je voor zekerheid wil gaan van huis uit, fantaseer je ook wel eens over een one-night stand hihihihii
een vriendschap komt terug sweetmami......

dameblanche

#520
Citaat van: Inga op november 17, 2011, 14:42:01 PM
Mijn dagkaarten:

de heer met Kind en de Weg.

inga ik denk wel dat je man je wel het beste kent, hij heeft ook het beste met je voor en ziet ook dat je teveel hooi op je vork neemt, en dit ten koste gaat van de energie die je dan weer in het huishouden steekt,
de mensen die het dichtst om je heen staan merken dat ook het eerste.....
de heer en het kind geeft aan dat je man ook heel open naar je toe is, hij kan het wel eens van een naieve kant bekijken vindt je zelf, maar dat  zijn nu eenmaal mannen, wij denken in laagjes, mannen zijn veel ditrecter en rationeler, zijn de hormoontjes moet je maar denken......
je man twijfelt wel eens......maar dat doet hij dan vanuit zijn oogpunt, zijn visie....

Inga


sweetmami

Citaat van: marianne op november 17, 2011, 14:50:16 PM
Citaat van: sweetmami op november 17, 2011, 13:37:20 PM
hai dames,

tijdens het schudden vlogen het hart en de ooievaar en het anker eruit.

mijn kaarten voor vandaag
de hond de muizen en de ruiker.
wederom het hart, dames wat is er vandaag toch met die hartemannen....
het hart en de ooievaar geeft aan dat je nogal eens variabel denkt over het liefdesleven....hoewel je voor zekerheid wil gaan van huis uit, fantaseer je ook wel eens over een one-night stand hihihihii
een vriendschap komt terug sweetmami......

hihihi :p dat kan wel kloppen...
ik ben benieuwd naar die vriendschap.........

vandaag trok ik
de brief de ring het huis

Inga

Mijn dagkaarten:

Het Hart met de Wolken en de Tuin.


Jane26

Citaat van: marianne op november 17, 2011, 11:54:40 AM
Citaat van: Jane26 op november 17, 2011, 09:14:24 AM
Goeiemorgen allemaal


Klaverbladen, wederom de tuin en de lelie schoten eruit tijdens het schudden.






Hart    Beer op pk    Ooievaar





Alvast bedankt!!


xxxx
uit de moeilijkhede nkomen jane, werk aan je sociale contacten, je krijgt advies van een ouder iemand hihihihi
ook jij stelt je te tollerant op, je doet veel voor anderen, je vindt het ook prettig om geliefd te zijn....daar haal je ook je kracht uit, maar van de andere kant maakt het je wispelturig en ongedurig, omdat je te weinig bij jezelf kan blijven.....


Thnx lieve Marianne.