Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Jane26

Citaat van: Inga op november 14, 2011, 14:12:46 PM
Goedemiddag,

Ik trok: de Heer met de Vissen en de Vos.

???


Hi Inga,

Hmm.. ik denk dat het belangrijk is jezelf even te beschermen, of dat jij sterk dit gevoel ervaart, je grenzen aan het beschermen bent en hierin goed de kat uit de boom kijkt. Of is dit een  ??? antwoord?  ;D

xxx

dameblanche

Citaat van: Inga op november 14, 2011, 14:12:46 PM
Goedemiddag,

Ik trok: de Heer met de Vissen en de Vos.

???
een heer toont zijn emoties, maar je kijkt er met wantrouwen tegen aan.
toch ga je je eigen waarden stellen, je wil sleur doorbreken maar weet niet zo goed hoe, je wil je spontaniteit echter niet verliezen.....liefs marianne :-*

dameblanche

ja, jane, er zit ergens een man met smart op je te wachten, iemand die ziet hoe je in werkelijkheid ook bent, niet iemand die bang is om met emoties en gevoel te worden geconfronteerd, niet iemand die wegloopt van verplichtigen, niet iemand die het ware gevoel niet durft te laten zien....
want dan ga je mee alle kanten uit, daarom is het van belang dat jij je grensen goed kunt stellen.
ial gauw weet iemand misbruik te maken en grensoverschrijdend te werk te gaan als iemand zijn/haar grenzen niet goed kan aangeven.
voel je lekker, voel je uitgerust en voel je gezond, pas dan kun duidelijk ook aangeven wat je wil en niet wil.
het is wel moeilijk om dat presies te kunnen aageven, vaak denkt men dat men dan kwaad bloed zet, maar niets is minder waar, je maakt het zo ieder duidelijker.......
je balans, je harmonie met jezelf daar moet je verandering in gaan aanbrengen, een ander houvast nemen....
hou je vast aan je eigen kracht, toon die kracht, wees duidelijk in wat jouw verwachtingen ook zijn en bloijf bij je stellijg
pentakels 5 als richtingskaart...je hebt het als een genade slag gevoelt een slag in je gezicht,  je kon bij niemand terecht voor troost en begrip, je hebt je er weer zelf bovenop moeten helpen....de kerk was niet open, wel straalt er licht door de vensters van de kerk, weet dat je toch hulp krijgt, je staat er niet alleen voor.....liefs marianne

Inga

Jane en Marianne, ik begrijp werkelijk niks van deze dagkaarten.... :-\
Ik kan eigenlijk iedere dag wel een draai geven aan de door mij getrokken dagkaarten, maar vandaag.... ???

dameblanche

hallo inga, meestal moet je dagkaarten ook niet al te letterlijk nemen, het geeft info over je situatie in het algemeen... ;)

Inga

Kaarten voor vandaag:
Ik trok ze online.

De Hond met de Ooievaar en de Ooievaar..... ??? ??? ???
Ik ben trouw en volgzaam aan mijn moeder die vandaag uit het verzorgingshuis komt, na 7 weken daar te hebben gerevalideerd.
Het is dus een verandering van woonomgeving voor haar vandaag maar er komt nog een nieuwe verandering aan?
2x de Ooievaar trek je toch niet zomaar lijkt me.

Jane26

Inga, dat opzich is al een grote verandering! Wordt tevens veel flexibiliteit van je verwacht/geadviseerd. xxx

Jane26

Tijdens het schudden draaiden eerst de klaverbladen, later de tuin zich om.

De kaarten die ik trok:


Boom    beer op mijn pk    ruiter



xxx

dameblanche

Citaat van: Inga op november 15, 2011, 14:04:57 PM
Kaarten voor vandaag:
Ik trok ze online.

De Hond met de Ooievaar en de Ooievaar..... ??? ??? ???
Ik ben trouw en volgzaam aan mijn moeder die vandaag uit het verzorgingshuis komt, na 7 weken daar te hebben gerevalideerd.
Het is dus een verandering van woonomgeving voor haar vandaag maar er komt nog een nieuwe verandering aan?
2x de Ooievaar trek je toch niet zomaar lijkt me.
de hond met de ooievaar geeft een fleexibiliteit aan die je met vee lgeduld hebt weten opte bouwen vooral naar je moeder toe, het kost je wel eens moeite om de flexibiliteit te kunnen blijven handhaven.....
de ooievaar hier als 3e kaart en tevens op je pk geeft info over jou; je bent een uiterst gevoelig persoon persoonlijk ingesteld ook, sociaal voelend en plichtsgetrouw

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 15, 2011, 15:23:58 PM
Tijdens het schudden draaiden eerst de klaverbladen, later de tuin zich om.

De kaarten die ik trok:


Boom    beer op mijn pk    ruiter



xxx
maak je je zorgen jane......je bent een beetje op......je bent een beetje leeg, futloos en hangerig, zorg dat je weer gaat bijtanken zet een huilfilm voor mijn part op....en huil je eens lekker leeg, een hoop tissues bij de hand....en vullen maar....die tissues....bedoel ik.... :-\ :-*

Inga

Wat mooi geduid, dank je wel. :-*
Tja het is best wel eens vaak moeilijk steeds maar flexibel te blijven.
Mijn moeder is niet bepaald makkelijk maar het is en blijft mijn moeder. ;)

Jane26

Citaat van: marianne op november 15, 2011, 16:09:28 PM
Citaat van: Jane26 op november 15, 2011, 15:23:58 PM
Tijdens het schudden draaiden eerst de klaverbladen, later de tuin zich om.

De kaarten die ik trok:


Boom    beer op mijn pk    ruiter



xxx
maak je je zorgen jane......je bent een beetje op......je bent een beetje leeg, futloos en hangerig, zorg dat je weer gaat bijtanken zet een huilfilm voor mijn part op....en huil je eens lekker leeg, een hoop tissues bij de hand....en vullen maar....die tissues....bedoel ik.... :-\ :-*


Ben zo emotioneel als de pest inderdaad.. werk was weer even een heerlijke afleiding, en oplaadpunt (terwijl het me normaal leeg zuigt). Nu alleen maar doodmoe!

xxx

dameblanche

#507
Citaat van: Inga op november 15, 2011, 16:26:12 PM
Wat mooi geduid, dank je wel. :-*
Tja het is best wel eens vaak moeilijk steeds maar flexibel te blijven.
Mijn moeder is niet bepaald makkelijk maar het is en blijft mijn moeder. ;)

ja inga en daar ga je heel ver in,  omdat jullie zo goed op mekaar zijn afgestemt verloopt de strijd ook nog eens op eenzelfde manier....volgends het aloude basisprincipe die je moeder hanteerd, terwijl jij ondertussen gegroeit bent...
das moeilijk helaas, en zuigt je weleens leeg....

Jane26

Lieffies,


Mijn kaarten..

Heer,   muizen op pk.   Tuin


Valt me op dat de tuin al een para dagen tevoorschijn komt. Xxxxx!

Inga

En dit zijn mijn kaartjes voor vandaag:

De Muizen met de Toren en het Hart.

Ik mis iets maar ik ga mij niet isoleren, heb grote wilskracht en wil naar boven groeien.
Ik ben optimistisch en heb grote innerlijke kracht.

???