Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

sweetmami

goeiemorgen dames,

het anker de doodskist en het kind

Jane26

Citaat van: marianne op november 11, 2011, 16:36:00 PM
Citaat van: Jane26 op november 11, 2011, 11:37:06 AM
Mijn dagkaarten



Anker    ring op pk     slang


xxx
je doel is om weer op alle terrein lekker in je velletje te zitten...
werk loopt nar wens, contact is binnen, wat hebben we nog te wensen?
juist, die ene, die in jouw ogen onbereikbare, maar is hij wel zo onbereikbaar als jij vermoedt, bouw je zelf niet je eigen muurtje?


Je duiding liet me onwijs nadenken en heeft me tot bepaalde acties uitgezet, waar ik erg blij mee ben.



Mijn kaarten;

Wolken en boom vielen er tijdens schudden uit    >:(




sleutel     doodskist op pk     weg




xxx

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 12, 2011, 11:59:15 AM
Citaat van: marianne op november 11, 2011, 16:36:00 PM
Citaat van: Jane26 op november 11, 2011, 11:37:06 AM
Mijn dagkaarten



Anker    ring op pk     slang


xxx
je doel is om weer op alle terrein lekker in je velletje te zitten...
werk loopt nar wens, contact is binnen, wat hebben we nog te wensen?
juist, die ene, die in jouw ogen onbereikbare, maar is hij wel zo onbereikbaar als jij vermoedt, bouw je zelf niet je eigen muurtje?


Je duiding liet me onwijs nadenken en heeft me tot bepaalde acties uitgezet, waar ik erg blij mee ben.



Mijn kaarten;

Wolken en boom vielen er tijdens schudden uit    >:(




sleutel     doodskist op pk     weg




xxx
wollken boom jane,  duidt op zwartkijker, probleemvluchter, kun je dat bij iemand plaatsen?
de doodskist geeft je de tijd om me een probleem af te rekenen,  je zult iets moeten lioslaten, e hier in dit geval de twijfels vooral aan jezelf.
richtingskaart;
kracht; vastberaden geloven in je eigen kracht, je niet meer uit het veld laten slaan,  bouwen aan je eigen zelfvertrouwen in zijn geheel, op je werk ku nje behorlijk je mannetje stan, maar waarom lukt het je niet 100% in je prive-leven... omdat je niet in je eigen kracht geloofd, durf voor jeeigen ook duidelijk grensen aan te geven, vast te stellen, je hoeft e grensen niet steeds bij te stellen....durf ze met je gezonde verstand en je intuitie goed vor jezelf aan te geven.....

dameblanche

Citaat van: sweetmami op november 12, 2011, 10:51:05 AM
goeiemorgen dames,

het anker de doodskist en het kind
je staat te veel open sweetmami, hier ook grensen stellen, er mag niet overheen gegaan worden.....
je geeft iemand te veel ruimte....... :-*

kristina1975

hi girlsss,
ik mis jullie hoor:) ik vind alleen prettig dat ik minder achter mijn scherm zit:) wat een  schitterend weer ook, een en al genottttt :D
Damessss wij moeten echt onze angsten die onnodig zijn achter laten en van onszelf genieten...ik weet het ik zeg het en ik schrijf het ook erg makkelijk in het echt gaat het niet makkelijk. Ik heb me lekker teruggetrokken, gewoon van alles even.....even bijkomen een  grrrrrr aankomen  >:(

ik blijf wel 2kaarten trekken hoor, voor vandaag had ik het huis LK ;) en pentakels page.

ik  wens jullie een mooi weekend, tot morgen waarschijnlijk
xxx

dameblanche

Citaat van: Believe75 op november 12, 2011, 18:55:09 PM
hi girlsss,
ik mis jullie hoor:) ik vind alleen prettig dat ik minder achter mijn scherm zit:) wat een  schitterend weer ook, een en al genottttt :D
Damessss wij moeten echt onze angsten die onnodig zijn achter laten en van onszelf genieten...ik weet het ik zeg het en ik schrijf het ook erg makkelijk in het echt gaat het niet makkelijk. Ik heb me lekker teruggetrokken, gewoon van alles even.....even bijkomen een  grrrrrr aankomen  >:(

ik blijf wel 2kaarten trekken hoor, voor vandaag had ik het huis LK ;) en pentakels page.

ik  wens jullie een mooi weekend, tot morgen waarschijnlijk
xxx
het geheel gaat je ook niet in je koude kleren zitten en vreet heel wat pondjes weg.....wees zuinig op je eigen lijf, ga er spaarzaam me om, het vreet te veel weg van je, dalelijk komt er iets[griepje] waar je niet overheen komt. en dan heeft je lichaam te weinig reserves....

Jane26

Mijn dagkaarten;

Huis schoot er uit tijdens schudden, deze teruggestopt.


Wolken     vossen op PK     roede

alvast bedankt..

xxx

dameblanche

#487
de kaarten die eruit floepen geven een extraatje waar je aandacht aan mag besteden, misschien moet je nodig je huisje eens gaan opruimen, hihi, echt een bezigheid voor op een zondag.....
maar ook aandacht ff schenken aan persoonlijke verwennerij, waarom niet.....
zeer zeker als je de volgende kaarten ziet, opstakels die onrust blijven geven voor je , je kijkt nog steeds de kat uit de boom....blijft desondanks hoop houden
voorzichtig, voorzichtig zegt de vos.....spring goed om met je eigen energie, mensen vooral mensen waar je tegenop loopt als personen die weigeren iemand anders zijn meningen te aanvaarden en te accepteren, die zuigen je nogal eens flink leeg.
vaak moeilijke mensen, die zich obstinaat en tiranniek kunnen opstellen......

sweetmami

#488
Ha die believe, ik miste je al! Jaaa heerlijk weer he, en zo moeten we maar de goeie dagen tellen ;)

mijn kaarten trommelgeroffel, nou mar, is het iets moois... tell me tell me... hahahaha

de zeis de lelie de weg


btw ik trek altijd gewoon 3 kaarten die ik naast elkaar neerleg, dan is voor mij de combi het inzicht/advies. Dus ik gebruik geen persoonskaart.

sweetmami

Citaat van: Jane26 op november 13, 2011, 12:15:17 PM
Mijn dagkaarten;

Huis schoot er uit tijdens schudden, deze teruggestopt.


Wolken     vossen op PK     roede

alvast bedankt..

xxx

jane ik zeg alleen dit grrrrrrrrr >:(
:P

Jane26

Citaat van: marianne op november 13, 2011, 12:54:26 PM
de kaarten die eruit floepen geven een extraatje waar je aandacht aan mag besteden, misschien moet je nodig je huisje eens gaan opruimen, hihi, echt een bezigheid voor op een zondag.....
maar ook aandacht ff schenken aan persoonlijke verwennerij, waarom niet.....
zeer zeker als je de volgende kaarten ziet, opstakels die onrust blijven geven voor je , je kijkt nog steeds de kat uit de boom....blijft desondanks hoop houden
voorzichtig, voorzichtig zegt de vos.....spring goed om met je eigen energie, mensen vooral mensen waar je tegenop loopt als personen die weigeren iemand anders zijn meningen te aanvaarden en te accepteren, die zuigen je nogal eens flink leeg.
vaak moeilijke mensen, die zich obstinaat en tiranniek kunnen opstellen......



klopt als een bus........



@sweetmami inderdaad!!!!! >:( :'(

dameblanche

Citaat van: sweetmami op november 13, 2011, 20:10:21 PM
Ha die believe, ik miste je al! Jaaa heerlijk weer he, en zo moeten we maar de goeie dagen tellen ;)

mijn kaarten trommelgeroffel, nou mar, is het iets moois... tell me tell me... hahahaha

de zeis de lelie de weg


btw ik trek altijd gewoon 3 kaarten die ik naast elkaar neerleg, dan is voor mij de combi het inzicht/advies. Dus ik gebruik geen persoonskaart.
hihihi trommelroffel tatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
op het sprituele vlak mag je eindelijk gaan kappen met je twijfels sweetmami, je hebt goede inzichten, geloof in jezelf, weet dat je je op dat punt niet hoeft te verdedigen.....

dameblanche

jane.....stel je grenzen....je doet alles voor hem....maar hij neemt een loopje met je....
om in balans, neem voldoende rust, leef gezond ook hier weer, dan kun je bij jezelf blijven en jouw eigen grenzen stellen.....je loopt wat dat betreft regelmatig tege neen muur....
dat lijkt wel eens oneerlijk, maar de wereld is dat ook.
grenzen zijn er op fysiek, emotioneel en mentaal vlak...
mensen hebben vaak hde meeste last op mentaal vlak, daar is namelijk geen tekst bij....
vraag je bij jezelf af;
ben ik gelukkig, zijn er geen klachten....slapeloosheid, hoofdpijn, te vaak grieperig.....wegslurpen van energie....
in dat geval moet je zelf in actie komen.....
geen hoofdpijn meer die veroorzaakt wordt door anderen........
:-*

Inga

Goedemiddag,

Ik trok: de Heer met de Vissen en de Vos.

???

Jane26

Citaat van: marianne op november 14, 2011, 09:59:08 AM
jane.....stel je grenzen....je doet alles voor hem....maar hij neemt een loopje met je....
om in balans, neem voldoende rust, leef gezond ook hier weer, dan kun je bij jezelf blijven en jouw eigen grenzen stellen.....je loopt wat dat betreft regelmatig tege neen muur....
dat lijkt wel eens oneerlijk, maar de wereld is dat ook.
grenzen zijn er op fysiek, emotioneel en mentaal vlak...
mensen hebben vaak hde meeste last op mentaal vlak, daar is namelijk geen tekst bij....
vraag je bij jezelf af;
ben ik gelukkig, zijn er geen klachten....slapeloosheid, hoofdpijn, te vaak grieperig.....wegslurpen van energie....
in dat geval moet je zelf in actie komen.....
geen hoofdpijn meer die veroorzaakt wordt door anderen........
:-*


Liefje klopt inderdaad.. maar er zijn geen grenzen meer te stellen. Zo snel als meneer kwam, zo snel is hij weer uit mijn leven. UPS EN DOWNS als een gek, maar gek genoeg geen mega ups en downs zoals ik gister had. Tijd heelt dus steeds sneller.




Kaarten die ik net legde;

Tijdens het schudden, draaide ineens het kruis zich om. ja, ga even door een moeizame (hopelijk korte) periode heen, terug op mezelf, eenzaamheid.

Maaaarrrrr;


tuin     heer op mn pk    anker




:D

en marianne, kom nou niet met dat ik mn mannetje in het uitgaansleven moet staan... zeg liever dat er een mooie, lieve, knappe, rijke en eerlijke vent op me wacht  ;D :P


hihi

xxxx