Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

sweetmami

#420
dank marianne! again ;)
Wat mn kleine betreft ja ik hoop het echt... maar ik zit ook altijd al met Jane te lachen..
Het is net als mij echt een drammer.... met andere woorden wilskracht  :P
Hij gaat super goed vandaag!

Jane, de mooie lelie ligt bij je, jouw ontzettende spirituele groei je gaat als een speer,
en al je beschermers om je heen, zij leiden je tot antwoord tot je vragen. Duidelijkheid komt.

Believe, je blokkeerd je eigen energie door te blijven idealiseren.

Inga, vond jouw kaarten juist hardstikke mooi, dat hele gedoe rondom instanties staat ff on hold
en je gaat weer ontzettend terug in je eigen kracht! Huppa

voor mezelf trok ik
de ruiter-de weg-de vissen


EN, ik ben vannacht in mn dromen eindelijk eens niet met mn kleine wezen racen in alle mogelijke bochten, of enge exen of enge dokters tegen gekomen, maar ben lekker wezen shoppen voor nieuwe kleding voor mezelf, hoe vind je die ;)

Fijne avond dames xxxxxxxx

dameblanche

#421
ja sweetmami verwen je zelf maar eens lekker, en hoe gaat dit beter als lekker door de H en M lopen rennen....
de ruiter-de weg en de vissen
vissen op de pk geeft je emoties weer, toch nog twijfels ook bij je kleine manneke, hoe alles weer zal aflopen,
ik trek hier voor jou een kaartjes zwaarden 4
hwt verschijnen van een 4 kan verwijzen naar gevoel van tevredenheid en ook ontevredenheid, ontevredenheid en angsten die de kpp op steken bij je manneke, en dit willen afreageren met lekker voor jezelf en uiteraardook voor het manneke kleren kopen......dan voel je je weer ff in balans.....met de nadruk op fffffffffffffffff

Jane26

Mijn kaarten voor vandaag:



Anker    Roede op PK    de weg



Ja, ben weer flink door mekaar geschud.. nu weer opnieuw op weg, door twijfel verscheurd, maar gelukkig is er weer wat meer licht in de toko.

kristina1975

Hallo damessss, :D

Jane, als jij helemaal klaar mee bent ....alleen al je dromen  ???
XXX

Mijn kaarten voor vandaag zijn

De Ster De Doodkist De Klaverbladen


wie o wie vertelt het me   ;D


kristina1975

voor vandaag heb ik

De Toren
De Vissen
De Brief

Heb ik morgen in de brievenbus een positieve bericht zoals winnen van iets of een kortingsbon? Ik weet het niet.
xxx


dameblanche

hihi, sweetmami ik ik bedoelde natuurlijk eens LEKKER door de H en M lopen i.p.v. als leek door de H en M lopen..... :-[

dameblanche

Citaat van: Jane26 op november 04, 2011, 11:39:26 AM
Mijn kaarten voor vandaag:



Anker    Roede op PK    de weg



Ja, ben weer flink door mekaar geschud.. nu weer opnieuw op weg, door twijfel verscheurd, maar gelukkig is er weer wat meer licht in de toko.
het anker is je  eigen houvast en dat staat wel eens vaak onder druk, waar aan vast te houden....
dat heb je omdat je denkt in een tussenfase te zitten...
wat is je doel, is je doel ook wel haalbaar...eenvoudiger is; leven met de dag....
als richtingskaart hier de staven koningin...aanpassing en volharding...aanvaarding van het leven zelf, niet steeds doelen stellen :-*

dameblanche

Citaat van: Believe75 op november 04, 2011, 11:57:36 AM
Hallo damessss, :D

Jane, als jij helemaal klaar mee bent ....alleen al je dromen  ???
XXX

Mijn kaarten voor vandaag zijn

De Ster De Doodkist De Klaverbladen


wie o wie vertelt het me   ;D


de klaverbladeren zeggen dat je steeds weer probeert uit de moeilijkheden te komen, maar je weet niet meer goed hoe....je blijft maar achterom kijken....
richtingskaart de zwaarden 2
deze dame op de kaart staat met gekruiste zwaarden, zij houdt deze voor haar hart gekruist, zij beschermt haar hart, maar ook heeft zij een blindoek voor, zij wenst niet echt in haar eigen hart te willen kijken, zij durft niet zij is te veel gekwetst.....

dameblanche

kan zijn believe...een belastingaanslag????
een aanslag van gemeente heffing.....

maar ook staat de brief voor je gedachten, je inzichten vermeerdern zich, vermits je je ogen opent....
richtingskaart de zegewagen......succes binnenhalen, gericht op uiterlijke schijn....
hier in deze legging gecombineerd met de lenormand wijst het op evolutie, vermeerdering van inzichten..het idee van het punt' ik ben'......

sweetmami

Citaat van: marianne op november 05, 2011, 08:09:24 AM
hihi, sweetmami ik ik bedoelde natuurlijk eens LEKKER door de H en M lopen i.p.v. als leek door de H en M lopen..... :-[

hahaha marianne, dat begreep ik wel hoor ;)
lief dat je ons altijd bijstaat... maar waar blijven jouw kaartjes toch ;)

kristina1975

Citaat van: marianne op november 05, 2011, 08:20:36 AM
Mijn kaarten voor afgelopen vrijdag waren
De Ster De Doodkist De Klaverbladen

de klaverbladeren zeggen dat je steeds weer probeert uit de moeilijkheden te komen, maar je weet niet meer goed hoe....je blijft maar achterom kijken....
richtingskaart de zwaarden 2
deze dame op de kaart staat met gekruiste zwaarden, zij houdt deze voor haar hart gekruist, zij beschermt haar hart, maar ook heeft zij een blindoek voor, zij wenst niet echt in haar eigen hart te willen kijken, zij durft niet zij is te veel gekwetst.....
[/quote]
Hi M,
Jij bent er weer, gisteren wist ik niet echt hoe en wat met mijn kaarten :(
Ik ben ook te veel gekwetst. Alleen vind je ook dat ik niet in mijn hart durf te kijken?  :-[

sweetmami

Jane ff weer op weg om die anker stil te zetten die schoot weer alle kanten op.
Je wilt graag de controle houden maar met verwerken werkt het nou eenmaal niet zo. Laat het er gewoon zijn. Dan kan je daarna weer fris vooruit lopen. We hoeven niet te rennen ;)

Believe als je nieuwe doelen wil behalen die je graag zou willen, daarvoor moet je eerst het eea achter je zien te laten.
je andere kaartjes; je gaat gevoelens voor jezelf houden, je terugtrekken, en verwerken in je gedachten.
Tuurlijk kan het ook zijn dat je een bericht gaat ontvangen van een instantie, dit gaat dan over je financien, als je er een extra kaartje bij legt kan je bijv vragen waar het over gaat of dat het posi of nega is.


mijn kaartjes van vandaag

de doodskist de sleutel en de vos

kristina1975

Citaat van: marianne op november 05, 2011, 08:25:12 AM
kan zijn believe...een belastingaanslag????
een aanslag van gemeente heffing.....

maar ook staat de brief voor je gedachten, je inzichten vermeerdern zich, vermits je je ogen opent....
richtingskaart de zegewagen......succes binnenhalen, gericht op uiterlijke schijn....
hier in deze legging gecombineerd met de lenormand wijst het op evolutie, vermeerdering van inzichten..het idee van het punt' ik ben'......

Zolang ik geld terug krijg en niet hoeft te betalen vind ik alle papieren prima.

Ik begin dus mijn eigen ik meer meer te waarderen ? Xxx

kristina1975

Sweetmami hi :)
Hmm mijn gevoelens inhouden....ik hoop niet dat ik hem opeens met een andere zal tegen komen.
Fuck h... als t zo is....inderdaad ik sluit me nu al af....

Sweetmami xxx

Jane26

Citaat van: sweetmami op november 05, 2011, 10:23:22 AM
Jane ff weer op weg om die anker stil te zetten die schoot weer alle kanten op.
Je wilt graag de controle houden[b/] maar met verwerken werkt het nou eenmaal niet zo. Laat het er gewoon zijn. Dan kan je daarna weer fris vooruit lopen. We hoeven niet te rennen ;)

Believe als je nieuwe doelen wil behalen die je graag zou willen, daarvoor moet je eerst het eea achter je zien te laten.
je andere kaartjes; je gaat gevoelens voor jezelf houden, je terugtrekken, en verwerken in je gedachten.
Tuurlijk kan het ook zijn dat je een bericht gaat ontvangen van een instantie, dit gaat dan over je financien, als je er een extra kaartje bij legt kan je bijv vragen waar het over gaat of dat het posi of nega is.


mijn kaartjes van vandaag

de doodskist de sleutel en de vos


Jaaa.. I LOVE CONTROL, ik wil er NU klaar mee zijn dus moet het klaar zijn. Ik wil het ik wil het ik wil het!!!


Hahahaha dus wat leg ik:





ANKER        Kruis op PK     Zeisen


Krijg altijd de kriebels van kruis en zeisen, maar in dit geval is het wel mooi. Door dat ik zo graag moet en wil, ga ik ook wederom verwerken, afsluiten, oogsten van nieuwe en hopelijk betere dingen? ???




En jou kaartjes;
Kist sleutel vos
Jij bent enorm aan het werken ook, transformatie gaande, maar staat er zelf wantrouwig in. Geloof maar dat alles wat er nu gebeurt en nu op je afkomt er is voor een reden, ja dat is vreseljk moeilijk en zwaar en ook jij kijkt veel terug naar je verleden. Dit juist zorgt ervoor dat je wantrouwig bent. Sleutel zegt me dat dat niet hoeft. Adem even goed in en uit, en stop de vosjes maar bij ezel en paard in de kast ;D