Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Inga

Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor vandaag:

De ooievaar (alweer) met het kruis en het huis.

Die veranderingen, ja die beheersen mijn leven, het is een moeilijke en zware tijd maar achteraf de moeite waard en komt alles weer goed.
???

Jane26

Citaat van: Inga op oktober 28, 2011, 09:50:34 AM
Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor vandaag:

De ooievaar (alweer) met het kruis en het huis.

Die veranderingen, ja die beheersen mijn leven, het is een moeilijke en zware tijd maar achteraf de moeite waard en komt alles weer goed.
???


Ja  :)  Het zal ervoor zorgen dat jij een potje kracht nodig hebt, maar ook weer vertienvoudigd terugkrijgt!

kristina1975

Citaat van: Jane26 op oktober 28, 2011, 09:49:13 AM
Mijn dagkaarten...


Slang   Hond op pk  Weg

Ik heb vannacht sinds lange tijd (een week of twee is zeer lang voor mij) weer gedroomd, heel intens over R. (a.k.a. paard  ;D) waarin we elkaar opnieuw negeerden, en hij er heel gelukkig uitzag en ik me onwijs rot voelde. Terwijl ik schudde had ik al zo'n vermoeden dat de legging daar over zou kunnen gaan. Ben benieuwd of jullie er iets uithalen?

ondanks de valse/ gemengde gevoelens zal je vrede mee hebben en blij op je eigen weg gaan

haha ....

Inga

Citaat van: Believe75 op oktober 28, 2011, 10:53:34 AM
Citaat van: Jane26 op oktober 28, 2011, 09:49:13 AM
Mijn dagkaarten...


Slang   Hond op pk  Weg

Ik heb vannacht sinds lange tijd (een week of twee is zeer lang voor mij) weer gedroomd, heel intens over R. (a.k.a. paard  ;D) waarin we elkaar opnieuw negeerden, en hij er heel gelukkig uitzag en ik me onwijs rot voelde. Terwijl ik schudde had ik al zo'n vermoeden dat de legging daar over zou kunnen gaan. Ben benieuwd of jullie er iets uithalen?

ondanks de valse/ gemengde gevoelens zal je vrede mee hebben en blij op je eigen weg gaan

Tjakka!  ;D ;Dhaha ....

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 28, 2011, 10:53:34 AM
Citaat van: Jane26 op oktober 28, 2011, 09:49:13 AM
Mijn dagkaarten...


Slang   Hond op pk  Weg

Ik heb vannacht sinds lange tijd (een week of twee is zeer lang voor mij) weer gedroomd, heel intens over R. (a.k.a. paard  ;D) waarin we elkaar opnieuw negeerden, en hij er heel gelukkig uitzag en ik me onwijs rot voelde. Terwijl ik schudde had ik al zo'n vermoeden dat de legging daar over zou kunnen gaan. Ben benieuwd of jullie er iets uithalen?

ondanks de valse/ gemengde gevoelens zal je vrede mee hebben en blij op je eigen weg gaan

haha ....


Wouw! Ja.. ;)

dameblanche

#320
Citaat van: Jane26 op oktober 28, 2011, 09:49:13 AM
Mijn dagkaarten...


Slang   Hond op pk  Weg

Ik heb vannacht sinds lange tijd (een week of twee is zeer lang voor mij) weer gedroomd, heel intens over R. (a.k.a. paard  ;D) waarin we elkaar opnieuw negeerden, en hij er heel gelukkig uitzag en ik me onwijs rot voelde. Terwijl ik schudde had ik al zo'n vermoeden dat de legging daar over zou kunnen gaan. Ben benieuwd of jullie er iets uithalen?
tarotkaartje erbij gelegt....pentakels 5
slang-hond een verliefdheid gebaseert op illussies, je blijft aan hem denken, je krijgt hem niet uit het hoofd, je twijfelt aan hoe het nu met hem is, je wil het weten of hij gelukkig is met zijn nieuwe liefde....
het is zwaar geweest voor je, je hebt het maar moeilijk kunnen verkroppen het is ook geheel niet uitgepraat geworden..............

dameblanche

Citaat van: Inga op oktober 28, 2011, 09:50:34 AM
Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor vandaag:

De ooievaar (alweer) met het kruis en het huis.

Die veranderingen, ja die beheersen mijn leven, het is een moeilijke en zware tijd maar achteraf de moeite waard en komt alles weer goed.
???
veranderingen die noodzakelijk zijn om weer lekker in je velletje te kunnen geraken inga,
hierbij de zwaarden 5 op de kop getrokken, ook omdat je wanhopig hebben er veranderingen MOETEN plaatsvinden..... :-*

Jane26

Citaat van: marianne op oktober 28, 2011, 11:52:39 AM
Citaat van: Jane26 op oktober 28, 2011, 09:49:13 AM
Mijn dagkaarten...


Slang   Hond op pk  Weg

Ik heb vannacht sinds lange tijd (een week of twee is zeer lang voor mij) weer gedroomd, heel intens over R. (a.k.a. paard  ;D) waarin we elkaar opnieuw negeerden, en hij er heel gelukkig uitzag en ik me onwijs rot voelde. Terwijl ik schudde had ik al zo'n vermoeden dat de legging daar over zou kunnen gaan. Ben benieuwd of jullie er iets uithalen?
tarotkaartje erbij gelelgt....pentakels 5
slang-hond een verliefdheid gebaseert op illussies, je blijft aan hem denken, je krijgt hem niet uit het hoofd, je twijfelt aan hoe het nu met hem is, je wil het weten of hij gelukkig is met zijn nieuwe liefde....
het is zwaar geweest voor je, je hebt het maar moeilijk kunnen verkroppen het is ook geheel niet uitgepraat geworden..............



:( touche.


Althans.. nieuwe liefde, hij weet niet wat liefde is, is gewoon weer de hoer aan het uithangen  >:(


de rest ja bah klopt idd.. thnx marianne!

Jane26

Zou het zo graag idd met die rotzak willen uitpraten. Ook typisch dat we mekaar in mn droom negeerden.

Inga

Citaat van: marianne op oktober 28, 2011, 11:55:41 AM
Citaat van: Inga op oktober 28, 2011, 09:50:34 AM
Goedemorgen,

Mijn kaartjes voor vandaag:

De ooievaar (alweer) met het kruis en het huis.

Die veranderingen, ja die beheersen mijn leven, het is een moeilijke en zware tijd maar achteraf de moeite waard en komt alles weer goed.
???


veranderingen die noodzakelijk zijn om weer lekker in je velletje te kunnen geraken inga,
hierbij de zwaarden 5 op de kop getrokken, ook omdat je wanhopig hebben er veranderingen MOETEN plaatsvinden..... :-*

Dat klopt.
Ik vraag me af hoe lang het e.e.a nog gaat duren eer de rust wederkeert.
Ik loop zo langzamerhand op mijn wenkbrauwen... ;)

kristina1975

Citaat van: Inga op oktober 28, 2011, 12:51:07 PM

veranderingen die noodzakelijk zijn om weer lekker in je velletje te kunnen geraken inga,
hierbij de zwaarden 5 op de kop getrokken, ook omdat je wanhopig hebben er veranderingen MOETEN plaatsvinden..... :-*

Dat klopt.
Ik vraag me af hoe lang het e.e.a nog gaat duren eer de rust wederkeert.
Ik loop zo langzamerhand op mijn wenkbrauwen... ;)
[/quote]

:-* jij kunt grapjes over maken :) hoe meer positiviteit we hebben hoe eerder terug zal keren de rust, de rijkdom die wij nodig hebben voor ons allen net wat anders betekent. Dus positief blijven en blijven lachen  :-* :-* :-*

kristina1975

#326
Citaat van: marianne op oktober 28, 2011, 08:51:53 AM
muis-tuin-ster op de pk...
hierbij een richtingskaart getrokken erbij; de staven 8 op de kop
het is allemaal omstuimig geweest, het heeft je veel energie gekost, verlies van evenwicht, maar je blijft geloven dat er toch iets is..... :-\ ;)

er is iets....wij vrouwen die ons als cadeautjes weg geven aan de mannen die onze waarden niet kunnen schatten.

Ik vind een behoorlijk om het te herhalen zo hardop maar zoals Jane t zegt ....oeeeee...liefde...laat ze maar de ho.. hangen.......auwwwwww geen woord voor mij ....oeiiiiii

sweetmami

#327
Hello dames, ik ging ff schudden voordat ik on kwam voor mn dagkaartjes,
kaartjes waren wat onrustig hoe zou dat nou komen... ::)

ik vroeg hoe gaat het nu met mij, hoe sta ik ervoor...
hup boek en de sterren vlogen eruit.

heb ze toen teruggelegd en opnieuw geschud..
van graag nog 3 dagkaartjes die ik kan bespreken.
de zeis de slang de hond.

@ inga, betere tijd komt eraan, maar je voelt heel veel tegenwerking om die verandering te kunnen maken...knokken knokken, waardoor je je niet goed voelt in je huisje, (felletje) het komt tot in je huis.
Hoofdje omhoog houden lief, verandering komt eraan het vraag alleen heeeeel veeeel geduld.

@ Believe, de kaarten zeggen mij dat je voelt dat het schort aan die ene gezelschap maar je het toch positief blijft zien. Die muizen knabbelen aan het gezelschap dat je daadwerkelijk hebt, blijft maar zo weinig leuks van over maar met die sterren ernaast word dat nog wel helder. komt goed...

@ Jane, je dromen geven je loyaliteit weer en je twijfels hierover... wat is helder wat is rein, wat is die band nou.... weer even op weg....

@ Mar, waar zijn jouw kaartjes.... :)

dameblanche

het boek en de sterren vlogen eruit, sweetmami dat is je leerschool hier op spiritueel gebied, door elke dag met de kaartjes te stoeien en er smane over te praten geeft zoveel leerstof......
de zeis-de slang en de hond...
zeis aan het begin van ee nlegging geeft altijd aan dat je ergens mee wil kappen hier gaat het over een vriend die je een es in de rug heeft gestoken, ik trek er altijd een tarotkaartje bij; aas van pentakels op de kop.....je hebt je lange tijd beschermt gevoelt bij een bepaald persoon, deze bescherming valt nu weg, je zult je problemen zelf onder ogen moeten gaan zien....

en mijn kaartjes....
vissen-heer-wolken op de pk.....
ik denk dat ik wat meer het heertje moet gaan spelen, meer kordater optreden blaast wolken weg..... ???

kristina1975

nouuu

de brief
de zeis
en
de muizen!!!

weg klaar done, zeer duidelijk nu.