Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

Jane26

Citaat van: sweetmami op oktober 07, 2011, 17:49:57 PM
je bent ontevreden dat jouw harde werk niet gezien word.

Over het algemeen zijn er idd dingen waar ik qua werk niet tevreden over ben.. maar speelde gister niet een hele grote rol gelukkig! Ja, ik had gewoon geen zin haha

Jane26

#31
Kaartjes voor vandaag:  8 okt



De ruiter schoot eruit en daarna het hart ??? :-X


Ehm. Fijne gedachten?


;D

kristina1975

@ Jane,
Dank je t zal vast kloppen alleen ik weet niet wat ik wel zou moeten zien of hoe ik zou moeten doen.

Mooie is mijn dagkaart voor vandaag is de Hart :) Misschien dat ik hem zal zien en zal worden gepraat :) ik hoop het.

Trouwens RW kaarten zijn de Rider Waite tarot kaarten. Vooral de deck die we hier gebruiken vond ik echt eng en ik wist in het begin ook erg weinig van de kaarten. Als ik dan een zwaarden kaart trok voelde ik ze ongeveer al in mijn lijf en de duivel of de kluizenaar etc

Ik zal zo mijn gewone tarot dagkaarten trekken. Nu wel 3 kaarten

Jane26

Citaat van: Believe75 op oktober 08, 2011, 10:57:49 AM
@ Jane,
Dank je t zal vast kloppen alleen ik weet niet wat ik wel zou moeten zien of hoe ik zou moeten doen.

Mooie is mijn dagkaart voor vandaag is de Hart :) Misschien dat ik hem zal zien en zal worden gepraat :) ik hoop het.

Trouwens RW kaarten zijn de Rider Waite tarot kaarten. Vooral de deck die we hier gebruiken vond ik echt eng en ik wist in het begin ook erg weinig van de kaarten. Als ik dan een zwaarden kaart trok voelde ik ze ongeveer al in mijn lijf en de duivel of de kluizenaar etc

Ik zal zo mijn gewone tarot dagkaarten trekken. Nu wel 3 kaarten

Mooi zeg.. er zullen in ieder geval mooie gevoelskwesties zijn.

Ben helaas niet zo into tarot, snap er weinig van maar ben benieuwd!

kristina1975

@ Jane,
Ik ben ook lerende en daarom ben ik ook enorm blij met deze forum, geweldige mensen hier ook degenen die deze site mogelijk hebben gemaakt en in de lucht houden.

Over mijn Hart.
Mijn RW dagkaarten geven me een nare gevoel alsof nu een einde komt juist en misschien de Slang van gisteren probeert me te zeggen dat ik mezelf niet mooier moet maken dan t is en de Hart van vandaag dat ik mijn hart zal voelen en misschien wel de leegte :(


Jane26

Misschien moet je eens een legging doen, en dat wij hem helpen duiden (lenormand)? Vragen naar de situatie, of hoe hij jou beleeft. Hielp mij altijd erg goed!


dameblanche

#36
Citaat van: Believe75 op oktober 07, 2011, 09:10:16 AM
Ik heb net de Slang getrokken   :-X
Misschien ben ik niet zo zuiver als ik denk te zijn.  :-[

Hoe of waar trekken jullie je lenormand dagkaart ? Ik heb hem net via tarotweb.nl getrokken.
Ik wilde liever via Catharinaweb echter ik vind een verschil tussen een dagkaart trekken of een eenkaart kaartlegging.  :-\

Fijne dag!
:D
er zijn meerdere topics waar lenormandkaarten getrokken kunnen worden, je kunt ook een setje met een eenvoudig boekje kopen voor als je er affiniteit mee zou hebben, ik geloof voor een euro of 13 heb je al een setje en een boekje, ook in het kaartensetje zelf zit een eenvoudig bijsluitertje en dan ben je voor 10 euro al klaar.
de slang: je bent een dromertje, een dagdromertje, je hult je graag in illussies, maar je bent ook een persoontje dat graag vooruit wil, stilstand is achteruitgang bij jou, elke dag MOET er iets gebeuren......

dameblanche

Citaat van: sweetmami op oktober 07, 2011, 11:17:07 AM
Believe 75:
Hoeft niet persee over jou als persoon te gaan. Kan ook zijn dat je geen heldere kijk hebt op een bepaalde situatie?

ik trok de lelie+de wolken voor mezelf voor vandaag???
de lelie en de wolken  sweetmami je wilt ook vooruit, je wil een opstapje maken naar, maar je wordt geblokkeert, je voelt je geblokkeeert.......je hebt geen energie, alles gaat in je hoofd zitten met prakkezeren..... :-\

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 07, 2011, 14:09:03 PM
3 kaartenlegging voor moi;

1. BEER
2. MAANTJE
3. Boom (op PK)

snap er weer de ballen van. Voel me prima! Ik werk alleen onwijs veel deze week.. dit is gelukkig mn laatste dienst en dan een twee dagen vrij. Ik kan deze legging dan ook enkel interpreteren als vol goede kracht aan het werk gaan, en me heel moe voelen.. ???
wat speelt er op je werk jane waar je ff geen weet van hebt.....het kan om [ziekelijke] jalousie gaan, vaak wordt de zaak opgetelt 15 [beer]+32[maan]+5[boom] komen we uit aan 52=7 de slang het kan om een rivale op je werk gaan, waarschijnlijk is het je niet eens zo heel erg opgevallen....

dameblanche

Citaat van: Jane26 op oktober 08, 2011, 10:40:56 AM
Kaartjes voor vandaag:  8 okt



De ruiter schoot eruit en daarna het hart ??? :-X


Ehm. Fijne gedachten?


;D
tollerantie en acceptatie op je werk??/

Jane26

Nee, echt ik heb zulke fijne collega's.. juist geen sprake van jaloezie! Ja wil dat ik wat meer verdien maar wie niet.. en heb een werkweek van 62 uur gehad. Toen ik die legging van beer maan deed zat ik tegenop om WEER te moeten gaan..  ???

kristina1975

De vrouw is mijn kaart voor zondag ::)
Meer vrouwelijk zijn ? :) Qua gedrag meer drama schoppen :):)
xxx

Jane26

Hmm.. De vrouw zie ik in jou geval als, hem het mannetje laten zijn, jij je zachte, lichtelijk afstandelijke mooie zelf zijn. Dat is het eerste wat in mij opkomt. Misschien moet je, wanneer jij je er klaar voor voelt ipv 1, 2 kaarten trekken. Is een suggestie, doen wanneer jij dat ook zo voelt. Kaarten zeggen namelijk veel over elkaar. Xxx

dameblanche

hallo believe; de dame geeft hier ook aan dat je de touwtjes in handen dient te houden, we weten allemaal wel hoe vrouwen dat dienen te doen, ook om je zin te kunnen doordrijven.....pruilen bijvoorbeeld, mooie spulletjes kopen en dan je vrouwelijke charmes in de strijd gooien om iets van de prijs af te krijgen :P

dameblanche

gisteren trok ik de kaarten-brief-kist op de pk en de vogels....
een bericht over gaan loslaten wat kort leed zou brengen....
nu vang ik al een paar maaanden 2 zwerfpoezen op naast mijn eigen 2 poezen,
ene van de zwerfpoezen heb ik onlangs nog definitief in huis genomen vanwege burengeruchten, hij ppoepte bij de buurvrouw in de tuin en daar was zij helemaal niet blij mee en dreigde de politie te bellen :-\ :'(
het bleef toch aan me knagen, wie de oorspronkelijke eigenaar zou kunnen zijn, naar speurwerk diende de eigenaar zich gisteren onverwachts toch aan...... van de ene kant blij voor die eigenaar, zij was haar poes a 2 jaar kwijt ??? :o
en aan de andere kant had ik me aan het diertje gewent :'(