Dagkaarten Lenormand

Gestart door Jane26, oktober 05, 2011, 13:17:40 PM

dameblanche

de kist.....dat is vandaag voor jou een belangrijke kaart.....
het is in dit geval een advieskaart....
LAAT LOS WAT JE BEZIGHOUDT........

twijfels in je er gaat ee nverandering doorgevoerd worden, met sterk geschut op dit moment.....
je relativeert het leven in dezer dagen en laat andere dingen de je eerst belangrijk vondt meer naar de achtergrond verschuiven....

Jane26

Thnx Mar!
And I will... ;)


xxxxxxx

sweetmami

Lieve allemaal,

Voor mij de brief, ooievaar op pk, de beer.

xx

rianna

Citaat van: marianne op december 26, 2011, 13:13:58 PM
Citaat van: rianna op december 26, 2011, 09:47:54 AM
goedemorgen allemaal
ik trok vandaag
26- het boek 1 = de ruiter  6 = de wolken samen 33 de sleutel
het lijkt of ik zorgen  een andere draai gaat geven ik heb het zelf in mijn hand door inzichten komen er oplossingen 
liefs Rianna

ja maar 3+3 is weer die wolken....
ik heb hier meer een vermoeden dat je het allemaal nogal luchtigjes wilt houden, geveinsd plezier, iets dwangmatigends...
we maken onzelf en anderen iets wijs rianna.....

hoi Marianne
dat is een nadenkertje  wat veins ik  misschien dat ik doe of ik het niet erg vind dat mijn oudste dochter niet even de moeite voor me neem  met deze dagen maar aan de andere kant denk ik dat ik dan weer oudbollig denk dat ik dat wil  dus eigenlijk maak ik me zelf  iets wijs denk ik  en probeer het inderdaad luchtig te houden 
wat een verraders zeg die kaarten
hihihihih
liefs Rianna

dameblanche

#1324
ja rianne, de kaarten laten niks in het ongewisse....hihi.... ;)
maar het kwam zo duidelijk en helder bij me binnen vandaar dat ik je dit even moest vertellen.... :-[

en klopt, het is niet oud-bollig hoor, van oudsher is kerst ee nfamilie-aangelegenheid, en meestal zijn de verwachtigen te hoog gespannen, dat heb ik ook hoor, dan schrijf ik weer zoals elk jaar een aantal kaarten en krijg weer van diezelfde mensen er geen terug, leg ik het luchtigjes naast me neer? nee ook weer niet, ik blijf daar dagen aan denken...hopeloos toch... :-\

dameblanche

Citaat van: sweetmami op december 26, 2011, 16:05:44 PM
Lieve allemaal,

Voor mij de brief, ooievaar op pk, de beer.

xx

de brief en de beer wijst op moederlijke bescherming, soms neem je het al te letterlijk, soms ga je daar iets flexibeler mee om....

assie63

Citaat van: marianne op december 26, 2011, 13:09:32 PM
Citaat van: assie63 op december 26, 2011, 09:37:34 AM
goedemorgen allemaal

vandaag de kaartjes

5 boom 23 muizen 25 ring= 17

energieverlies, mij wat flexibeler opstellen om de band met mijzelf sterker te maken

energie verlies zeker, t.g.v een besmetting, een flinke griep, je bent nog niet fatsoenlijk op de been, mond en ook nog pijntjes in de ledematen....
ja moest vandaag werken een paar uurtjes, en liep te zweten als een otter pffffff, ben nog niet helemaal top, inderdaad pijnelijke ledematen, geen pijn in mond, wel nog wat hoesterig, Dank voor duiding, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal  vandaag

25 ring 12 vogels 24 hart= 25 ring

liefdevolle gesprekken met een contact

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik 33 = de sleutel 13 = het kind 24 = het hart samen 34 = de vissen
Sleutel + Kindje + Vissen = Lijkkist
Zeisen - Roede - Wolken
Berg - Ooievaar
Klaverblad
zo te zien komt er toch weer wat vootuitgang ik heb dat zelf in de hand
een nieuw begin  door liefdevolle oplossingen
aan het eind van alle zorgen en verdriet  komt er een verandering die het geluk betekend
liefs Rianna

dameblanche

de ring duidt hier op een samengaan van 2 partijen...
er wordt nogal wat afgekibbelt in huis.....af en toe.....

dameblanche

Citaat van: rianna op december 27, 2011, 08:24:15 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik 33 = de sleutel 13 = het kind 24 = het hart samen 34 = de vissen
Sleutel + Kindje + Vissen = Lijkkist
Zeisen - Roede - Wolken
Berg - Ooievaar
Klaverblad
zo te zien komt er toch weer wat vootuitgang ik heb dat zelf in de hand
een nieuw begin  door liefdevolle oplossingen
aan het eind van alle zorgen en verdriet  komt er een verandering die het geluk betekend
liefs Rianna


sleutel-kind-vissen-kist
zeizen-roede-wolken
berg-ooievaar
klavers

deze heb ik eens voor je op een rijtje gelegd, rianna...
uitgaande van de klavers dus uit de moeilijkheden proberen te komen opgaande in rechte lijn geeft het aan dat er steeds weer opstakels op je pad verschijnen die jijzelf steeds weer uit de weg probeert de ruimen.
dat is in opgaande lijn.
in diagonale lijn ligt dat proces steeds weer stil doordat je ook vaak in 2 strijd verkeerd en verstrikt raakt in allerlei emoties...
de emoties van anderen en de emoties van jezelf haal je wel eens door elkaar, m.a.w problemen van anderen trek je te veel naar jezelf toe...omdat je daarin vee lherkenning vindt, maar je moet bedenken dat ieders problemen op zichzelf staan, zij zijn op geheel andere fundamenten gebouwd.....

rianna

Citaat van: marianne op december 27, 2011, 09:25:56 AM
Citaat van: rianna op december 27, 2011, 08:24:15 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik 33 = de sleutel 13 = het kind 24 = het hart samen 34 = de vissen
Sleutel + Kindje + Vissen = Lijkkist
Zeisen - Roede - Wolken
Berg - Ooievaar
Klaverblad
zo te zien komt er toch weer wat vootuitgang ik heb dat zelf in de hand
een nieuw begin  door liefdevolle oplossingen
aan het eind van alle zorgen en verdriet  komt er een verandering die het geluk betekend
liefs Rianna


sleutel-kind-vissen-kist
zeizen-roede-wolken
berg-ooievaar
klavers

deze heb ik eens voor je op een rijtje gelegd, rianna...
uitgaande van de klavers dus uit de moeilijkheden proberen te komen opgaande in rechte lijn geeft het aan dat er steeds weer opstakels op je pad verschijnen die jijzelf steeds weer uit de weg probeert de ruimen.
dat is in opgaande lijn.
in diagonale lijn ligt dat proces steeds weer stil doordat je ook vaak in 2 strijd verkeerd en verstrikt raakt in allerlei emoties...
de emoties van anderen en de emoties van jezelf haal je wel eens door elkaar, m.a.w problemen van anderen trek je te veel naar jezelf toe...omdat je daarin vee lherkenning vindt, maar je moet bedenken dat ieders problemen op zichzelf staan, zij zijn op geheel andere fundamenten gebouwd.....
hoi Marianne
pff het is wat he  denk dat je wel gelijk heb dat ik veel moeilijkheden van mijn kids  herken lijkt wel of de geschhiedenis zich herhaalt denk ik weleens
ik moet daar toch eens over denken wat je daar schrijf  het is natuurlijk ook zo dat mijn  zorgen niet het zelfde waren als van me kids  maar die herkenning  denkd at je daar een waar punt heb  dank je wel  hier kan ik wel wat mee
liefs Rianna

dameblanche

#1332
niet alleen je kids hoor, maar ook andere mensen die je in de doorgang tegenkomt, buren, voorbij-gangers, familie leden, vrienden,vriendinnen:-\

rianna

Citaat van: marianne op december 27, 2011, 09:42:17 AM
niet alleen je kids hoor, maar ook andere mensen die je in de doorgang tegenkomt, buren, voorbij-gangers, familie leden, vrienden,vriendinnen:-\
ook nog  pfffff druk eigenlijk hihihih
maar een beetje de humor er van in zien hou me overeind hoor 
en vaak me neerleggen bij dingen of is het juist wegstoppen raak in de war met al die informatie hihihihih
het is wel zo dat er maar weinig dingen zijn die ik niet mee gemaakt heb  in het leven   en als iemand anders het verteld denk ik weet precies wat je bedoel wat je voelt bedoel je dat soms?? ook dat mensen mij der hele hebben en houwen vertellen ook hele vreemd op een terrasje of zo  dan denk ikw elessn en nu alleen je pincode nog   heb er eignelijk nooit zo bij stil gestaan dat dat dan emoties bij me zelf oproept 

dameblanche

#1334
haha rianne, ik herken het, maar misschien hebben ze je die pincode ook al in het oortje gefluisterd, heb je het alleen niet opgemerkt ;D
maar idd het is hun verhaal, gebaseert op hun fundamenten en het is hun manier van het instand houden ervan.
het is je meevoelendheid en je invoelendheid die je dan te veel laat meeslepen..... ;D