persoons-en zielskaart

Gestart door sacha, december 16, 2011, 12:46:10 PM

jericho

wouw PinkJupiter & Marianne, ik ben zo dankbaar voor alles wat jullie mij hier leren!!!

Maar ik ben nog even verward met alle namen en berekeningen... Ik zet even op een rijtje wat ik ervan onthoud, verbeter me maar als ik iets verkeerd begrepen heb...

persoonlijkheidsgetal: optellen van de medeklinkers van je naam & familienaam: bij mij is dit 6

geboortegetal (wordt ook ergens persoonsgetal genoemd): optellen van de cijfers van je geboortedatum; bij mij is dit 39 - 3+9=12

zielsgetal: klinkers van je naam optellen: bij mij is dit 7: Diepliggende reden van mijn verblijf op aarde= ontwaken van krachten...

Lotsgetal: persoonlijkheidsgetal -22: Bij mij 39-22=17. Leren doorheen alle incarnaties: hoop-toekoms-overvloed

Ik sta even helemaal paf hoe dit allemaal klopt!!!!

Wanneer ik alles (jullie interpretaties, mijn intuïtie,...) bij elkaar leg, kom ik tot de volgende conclusies

Ik ben in dit leven inderdaad aan het leren om los te laten en mij over te geven aan het lot! Dat is zo juist! Is echt de nagel op de kop hoe ik het al een tijdje aanvoel!
"ook groei en ontwikkeling, groei ook door communicatie, heel belangrijk voor jou, zeg wat je wilt, en hoe je het wilt, verschuil je niet achter iets of iemand...." en ook dit is zo helemaal juist. Dit is echt een werkpuntje voor mij... leren om leren durven zeggen wat ik wil... Ik kan me best voorstellen dat ik mezelf als ziel dit als taak voor deze incarnatie gegeven heb. Ik kom behoorlijk wat situaties en mensen tegen die mij hierin uitdagen ;D

Mijn zielsgetal:  7, de zegewagen... dit is voor mij altijd een beetje een reiskaart geweest... het ontwaken van krachten... dit is wat ik vooral de laatste jaren elke dag opnieuw ontdek... dat ik de kracht in mezelf heb...Ooit zat ik in een wat moeilijkere fase toen mijn homeopaat tegen me zei: "je eigen gevoeligheid is net je kracht" Toen kon ik mij hier nog niet invingen... nu steeds meer en meer.

En mijn lotsgetal: 17= de ster: hoop, toekomst, overvloed... hier wordt ik alleen maar stil en dankbaar van :) Ik weet niet of dit de bedoeling is, maar wanneer ik 1+7 optel kom ik bij 8 en daar heb je opnieuw "kracht"



jericho

Persoonsgetal:  33 = 3+3=6 -----> De Geliefden
Lotsgetal:  33 - 22 =  11 --------> Gerechtigheid  (je trekt er 22 van af, omdat er 22 kaarten in de Grote Arcana zitten)

@PinkJupiter: ik probeer voorgaande ook voor mijn kids te berekenen. Maar hoe doe je dat wanneer persoonsgetal lager is dan 22?
Bij mijn dochter is haar persoonsgetal 13. Wat is dan haar lotsgetal?

PinkJupiter

Jericho, geef eens geboortedatum van je dochter.

jericho


PinkJupiter


jericho

Dank je P.J.,

maar hoe bereken je dit dan wanneer de persoonskaart kleiner is dan 22? Is in dit geval het lotsgetal dan hetzelfde als de zielskaart?


PinkJupiter

Dan tel je op.  13 = 1 +3 ---->4

Eveningstar

Hallo allemaal,

een mooi en interessant boek hieromtrent is het volgende:

De Goddelijke Driehoek --> F. Javane en D. Bunker
Uitgeverij: Mirananda
ISBN nr. : 90 6271 681 4

Het is de moeite waard!!!

Succes!

Liefs,
Eveningstar