pluto vierkant mars in 8

Gestart door franciska123, september 19, 2009, 11:18:09 AM

franciska123

dit aspect staat in een composiet van een vriend en een vriendin die samen een relatie hebben en die me gevraagd hebben om voor hen eens een liefdesrelatie horoscoop te maken , hoe zouden jullie dit gegeven interpreteren? ik vind het zo een moeilijk beladen onderwerp om aan te snijden toch

carina

Leeuwin

Wat is er dan zo beladen in dit geval?

Romira

Hoi Carina,

Ze hebben zelf om de raad gevraagd neem ik aan ??
Dan kun je toch alles zeggen ??

Maar wat is er beladen aan deze stand ??
Is de stand beladen of vind jíj het beladen ??

Gr
Romira

libram

lieve carina,

ik kan me enigzins voorstellen hoe het is om een kijkje te krijgen op de relatie tussen je vriend en diens vriendin.
het aspect speelt zich af op een mijn inziens intiem emotioneel/sexueel stuk van de relatie. Ben je bang de ander te kwetsen met hetgeen jij ziet in deze stand? Waak ervoor om je analyse te baseren op je eigen ervaring in dit levensgebied en bedenk dat deze stand de relalie een saus geeft waarin zij beide spiegel voor elkaar zijn en die beiden ruimte in de relatie nodig hebben. Beiden zullen ze hun ego in de relarie sterk naar buiten trachten te brengen, dit proces gebeurt omdat er ingezien moet {kan) worden dat beide ruimte in hun relatie moeten hebben.

liefs,

libram

Jaydee

Citaat van: franciska123 op september 19, 2009, 11:18:09 AM
dit aspect staat in een composiet van een vriend en een vriendin die samen een relatie hebben en die me gevraagd hebben om voor hen eens een liefdesrelatie horoscoop te maken , hoe zouden jullie dit gegeven interpreteren? ik vind het zo een moeilijk beladen onderwerp om aan te snijden toch

carina

Zou zelf verder kijken dan dit aspect alleen :) In welk huis staat Pluto, waar is Mars heer van en in welk teken staat mars?, waar is Pluto heer van, welke aspecten maken beide nog meer, als beide verder geen disharmonische aspecten maken. Enkel op basis van 1 aspect kan je de plank goed mis slaan :-\ Ze kunnen een hele intense ( Pluto) seksuele ( mars) relatie hebben, maar er kunnen net zo goed onderhuidse machtspelletjes ( pluto) en geweld ( mars) aan te pas komen. Of maby doen ze aan sm ;D zo zijn er nog vele uitwerkingen mogelijk dus voorzichtigheid gewenst.