mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

dameblanche

het oordeel geeft ook de uitkomst aan, een einde aan een bestaande situatie en de mogelijkheid om ongehinderd verder te kunnen gaan.

Vlinder

mooie kaart kreeft  ;)
een mooie fase bereikt, en je laat je oordelen zoveel mogelijk los, ook die over jezelf.
gaat goed en je komt steeds beter in het velletje...

Fijn hoor  :-*

kreeft

goeiemorgen,

pentakels 6

hulp aanbieden of hulp krijgen

@suzy, marianne, vlinder, dank om te kijken  :)
ik denk en voel ook dat ik op de drempel van een andere deur sta,
voel me niet slecht in mn vel  :)

grtj

kreeft

goeiemorgen,

staven 3

Optimisme en een solide basis
voor nieuwe onderneming
Goede perspectieven

grtj

Lief

hoi Kreeftje,

Je horizon verbreden. Er komen betere tijden aan en onbewust voel je dat het gaat gebeuren. Verheug je erop!

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de eerste poortkaart, de ontdekking

kreeft

goeiemorgen,

staven 4

Dit is de ultieme kaart van vrijheid. Vrij om te zijn wie je bent, vrij om te doen wat je nodig hebt en vrij om je te verbinden met degene waar je van houdt. Vier je verbinding met elkaar en sta stil bij de liefde die er tussen jullie bestaat. Als je denkt dat je vast zit, maak dan gebruik van de vier van staven om je vrijheid te kiezen.

@marianne , lief, dank om te kyken,
staven 4 volgt toevallig op die van gistren,
even stilstaan bij alles wat er al bereikt is,   :)

fijne zaterdag  :-*

kreeft

goeiemorgen,

het oordeeel
een einde aan een bestaande situatie en de mogelijkheid om ongehinderd verder te kunnen gaan

zoals marianne zegt,  :)

grtj,  :)


Sweetie

Amai Kreeft

Wat me opvalt is dat iedereen toch wel het oordeel in handen krijgt , trok ik gisteren een kaartje on line .. het oordeel .. ventje trok on line een kaart .. het oordeel .. en dat voor het einde van het jaar , ik denk dat het geen toeval is dat we in een andere wereld terecht komen stilaan ..een andere kijk op de wereld , de engelen roepen ons en al wie het kan horen zal luisteren en weten dat er een andere tijd komt ..

Suus

kreeft

 :D suus,

ja, tis een mooie kaart, maar ik ze niet online getrokken, en dat twee keer in een week  :)

ik hoop dat het een andere periode aankondigd  :)

grtj en fijne zondag, :-*

kreeft

weekkaart,

staven 5

schijngevechten
Deze kaart laat zonder twijfel zien dat je obstakels te overwinnen hebt op het moment. Het zijn geen grote, maar ze zijn wel belangrijk genoeg om knap geïrriteerd van te raken. De oplossing zit in jou, dus vraag niet van die ander om op te houden. Hou zelf op met vechten.

kaartje voor vandaag,
koning van staven,
De Koning van Staven vraagt van je om op zijn manier aan het werk te gaan: gericht, geconcentreerd en met het doel voor ogen. Creëer je meesterstuk en laat zien wie je bent. Durf een risico te nemen en kies voor de kortste weg naar je doel toe. Geloof in jezelf en je zult komen waar je moet zijn.

grtj

Vlinder

#836
kreeft de staven,
schijngevechten met staven, dat is om de kunst van het vechten te leren,
soms  lijkt het op spelen maar blijft energie kosten, leg ze ook maar eens neer he...

vandaag de koning, het gaat goed je voelt je sterk en energiek.

:-*

kreeft

@vlinder,
dingen die energie kosten, ja
en ja, soms is het niet gemakkelijk om het achter je te laten,
ik hoop dat de staven koning een beetje bij me blijft,
dit was geen slechte dag  :D

:-*

Sweetie

Kreeftje,

staven 5
beetje kracht nodig hebben om u verlangens te bekomen

Suus :-*

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 8

meer vrijheid hebben dan ik denk
Laat je niet weerhouden om jezelf te zijn, maar maak je los van je schakels en bevrijd jezelf uit de banden die je gebonden houden. Je gevangenis is minder gesloten dan jezelf denkt dus creëer in je hoofd het plaatje van hoe jouw vrijheid er uit ziet.

@ja, suus, hebt gelijk,  :)

:-*