mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

floepte er uit
de kluizenaar,
in mezelf op zoek gaan en zo zien wat de juiste weg zou kunnen zijn

pentakels 8

creativiteit, vaardigheden ontwikkelen

@suusje, hier met pentakels 8 ook nog eens, een cursus, dat zal het zijn,  ;)

grtj

dameblanche

ervaringen en kennis mogen we omzetten in wijsheid, de wijsheid die je vergaart hebt mag je nu gaan gebruiken..

Vlinder

hoi lieve kreeft,
rustig de tijd nemen, eens te voelen en te kijken hoe je verder gaat, vind het lichtje in jezelf en als het nodig is in actie komen

:D

Sweetie

Floepie de poepie,

de - ze vuist op de - ze vuist , de - ze vuist op de-ze vuist en zo klim ik naar bo--- oo -- ven
komt in me op ... dat is ons Kreeft !

Suus

kreeft

ja, suus, stap voor stap kom ik wel ergens uit  :P
maar tis ff berg-op  ;D
@marianne, het is ff zoeken en rondkijken , maar ben ingeschreven voor een kleine cursus kalligrafie, pure ontspanning gaat dat zijn, en eind mei zal ik ws ook mee doen in een workshop, iets met verf  :P
tegen dan zal de creativiteit wel ergens de kop opsteken
@vlinder, beetje naar mezelf luisteren en mijn innerlijk volgen  ;)

dank aan jullie en fijne avond  :-*

Sweetie

Citaat van: kreeft op april 10, 2013, 19:31:16 PM
ja, suus, stap voor stap kom ik wel ergens uit  :P
maar tis ff berg-op  ;D

Zal ik u duwen maar geen proot laten é  :D

kreeft

Citaat van: Suzy op april 10, 2013, 19:50:03 PM
Citaat van: kreeft op april 10, 2013, 19:31:16 PM
ja, suus, stap voor stap kom ik wel ergens uit  :P
maar tis ff berg-op  ;D

Zal ik u duwen maar geen proot laten é  :D
de 'wind' vanachtere  ;D

kreeft

goeiemorgen,

pentakels koning,

een werkkaart, aan de slag gaan met iets

grtj

dameblanche

ha, fijn om te weten kreeft dat je je creativiteit weer gaan aanspreken.
heerlijk, je kunt je gedachten dan afsluiten en stopzetten en je geheel op het schilderen/kaligraferen gooien.

zo ben ik beginnen te schilderen, ik wordt er dan helemaal in opgenomen en voor ik het weet is de dag om...
zit dan wel onder de verf, maar dat geeft niet....

de pentakels koning;
ik ben blijer met de koningin van pentakels, die is immers meer doelgericht, hierbij zie ik iets anders, kreeft...
volg me even...
je begint eer een paar dingen voor jezelf op te gaan pakken, maar gebruik je deze ook doelgericht?
is het niet zo dat je wilt laten zien dat je meer en meer een eigen leven wilt?
je moet zit puur en allen voor jezelf doen...begrijp je me?

gr. mar

Sweetie

Dan voelt ze zich beter !
Uit  haarzelf van buiten naar binnen , van binnen naar buiten op jou gevoel op jou manier " op jou geluk " !

Suus :-* :-*

kreeft


@marianne, ja, als je creatief bezig bent dan ga er idd helemaal in op, knop op nul en gewoon doen wat in je op komt en als je dan vol verf hangt  ;D dan is dat maar zo  :D als jij dat maar goed vind
ik volgde al eens een cursus, vond het heel leuk , maar ik oefende niet verder en dat moet je met kalligrafie wel doen, anders gaat de techniek wat verloren, dus ik ga opnieuw een kleine cursus volgen om er deze keer blijvend gebruik van te maken, dus Ja puur voor mezelf en niet om iets te bewijzen, het is een hele rustgevende en mooie bezigheid, maar ik heb gewoon een aanzetje nodig om het terug op te pakken

@suzy, op mijn gevoel, ja, en het zal me tot rust brengen  :D

grtj  :)

kreeft

voor deze vrijdag

kracht,

over kracht beschikken, draagvermogen, op eigenbenen staan, verantwoordelijk zijn voor mezelf

grtj  :)

Sweetie

Kreeftje
En de kracht haal je uit jezelf , je kan tegen een stootje en dit zal almaar groeien

Suus :-*

dameblanche

mooie kaart kreeft, neem hem met beide handen aan, zet hem op een speciale plek en kijk ernaar, voel je als de dame die de leeuw temt...

Vlinder

de kracht kreeftje, nou heerlijk zo op de vrijdag he,
energie vinden in je zelf, de kracht op het aan te kunnen, je zelf te laten stralen...
Liefs