mijn dagkaarten

Gestart door heleen, mei 16, 2012, 23:20:17 PM

kristina1975

De dwaas omgekeerd is en blijft een dwaas, zelfs de 0 is nog steeds een 0, dus onbegrensd zolang jij je maar niets aantrekt van wat de anderen van je denken zal jij groeien.

Sweetie

Heleen,

De koning toont zijn stok naar de dwaas om je vooruit te helpen gehoorzaam hem en hij brengt je vernieuwingen , vernieuwingen die je leiden naar succes ... je zou dwaas zijn om het niet te doen ....
maar zelfs de dwaas zal gehoorzamen in dit spel

Suzy

dameblanche

kijk even mee suus,
heeleen heeft wel de kaarten op de kop erbij getrooken, zij wil dus met de neus op de feiten gedrukt worden niet waar heleen, die roze bril hebben we weggegooit.....

heleen je staat open voor veranderingen, veranderingen ten goede
waarbij je je wilskracht zult oeten gaan tonen...de dwaas op de kop geeft hier aan dat je niet te overvoorzichtig met zijn...of net de ondoordacht, deze beide aspecten komen uit een zelfde soort zwkaheid naar buiten

Chris

Heleen,

Poging

Gebrand om zaken aan te pakken de leiding te nemen doch enige voorzichtigheid is gewenst.Als de fundering weer in orde is mag je er een schepje bovenop doen.

Gr Chris

heleen

@believe, dwaas is dwaas dat klopt, 0 is 0 ook dat is waar, toch heb ik liever dat die dwaas gewoon met beide voeten op de grond blijft staan.
@Suzy. ik weet het niet met die dwaas. ik heb namelijk een ongelofelijke eigenwijze dwaas in mijn stok kaarten zitten. Of hij de koning heeft gehoorzaamd?, of  zijn eigen weg bewandeld?.
@Marianne niet te over voorzichtig of te ondoordacht. Ik was gisteren niet voorzichtig, laat staan te over voorzichtig. En dat ondoordacht zijn, niet bewust. Misschien ben/was ik wel ondoordacht, maar dat is meer spontaan moeten reageren op onbekende situatie's. En dan is het springen en niet denken.
@Chris. gebrand zijn zaken aan te pakken, inderdaad. Voorzichtigheid is gewenst, nu kijk ik een beetje zuur :-\.
Want dat is niet één van mijn kwaliteiten. Fundering weer in orde, ja hoe test je dat. Door er een schepje boven op te doen, en te hopen dat het blijft staan, toch? ::)

Sorry dat ik gisteren voor niemand heb geduid. Maar ik had het erg druk, en ik ben er niet aan toe gekomen.
Maar wat wil je ook met een dwaas omgekeerd in je dagkaarten, dan krijg van die dwaze dagen.
Heleen

heleen

de dagkaarten voor vrijdag 1 juni
Geen enkele kaart omgekeerd!!!!!!
1e kaart hoge priesteres
2e kaart matigheid
3e kaart bekers 5

intuïtief weten, afstandelijk en koel. Dualisme? Hetgeen het bij mij nu oproept is "wat zit er achter het gordijn?"
matigheid ik wilde schrijven alles in balans willen houden. Dat is het niet. Het water overbrengen van de ene beker naar de andere. Dat is wat anders dan balans. Het is een mooie kaart om te zien. Toch word ik er niet vrolijk van, het is zo'n serieuze kaart.
uiteindelijk vallen de bekers om. Je kunt je afvragen of de persoon op de kaart er verdriet van heeft, of dat hij om andere reden zijn gezicht verbergt. In een van de bekers is groene vloeistof gelopen, wat is dat, moest deze beker om?
Heleen

dameblanche

heleen, duiden mag, moet niet :-* :-* :-*

door gisteren niet te hebben geduidt voor anderen zijn vandaag je eigen kaarten rchtop terecht gekomen...nee grapje hoor......
maar welke kaarten staan rechtop....
deze kaarten zijn zeer zekr geen dagkaartjes, dan moet je andere kaarten voor nemen.....
maar de tarot geeft de nadruk op evolutie, op kosmisch bewustzijn, op spirituele groei, op karma of morele overwinningen....
hoe ga je eigenlijk om met teleurstellingen heleen, teleustellingen reken je je eigenlijk te veel zelf aan...
je zelfvertrouwen krijgt daardoor weer een opsodemieter, en je hebt al net genoeg.....

Vlinder

Een eind aan de dwaze dagen, je bent een goede met woorden Heleen, en nu weer verder met je proces...
Hogepriesters, je spiritualiteit en intuitie, doe het rustig aan, soms gaat het niet zoals je wilt, ben je teleurgesteld, maar er hulp een aangereikte hand die je even niet opgemerkt hebt....

Fijne dag en bedankt voor je mooie duiding bij mij, hij kwam behoorlijk binnen, je gaat zo mooi....
Gr Vlinder

Sweetie

Hallo Heleen

succesvol en vrede
evenwicht vinden in de dingen die je doet , luister naar je innerlijke stem

Suzy

heleen

@marianne.
teleurstelling op teleurstelling, over dingen die je niet zelf in de hand hebt, dat geeft mijn zelfvertrouwen, sowieso vertrouwen een deuk. Misschien reken ik het me inderdaad te zwaar aan.
@vlinder
inderdaad soms ben ik teleurgesteld, en de helpende hand is er.
Maar soms kom je zo moeizaam vooruit, dat het lijkt alsof je alles alleen doet.
@suzy
luisteren naar mijn innerlijke stem, volgens mij is deze op het ogenblik tegen mij aan het schreeuwen.
Wat is succesvol? Overwinnen en toch niet het gevoel hebben overwonnen te hebben. Dan is het nog niet succesvol. Mis je de vrede.

kristina1975

hi lieve Heleen hoezo sorry! Geen sorry dan moet ik ook duizend keer sorry zeggen omdat ik vooral niet goed ben in duiden van de kaarten. Sterkte en veel liefs! Xxx

heleen

@believe.
iedereen is goed in het duiden van kaarten. Dat doe je met je gevoel, en iedereen vertelt aan de ander het plaatje wat op zijn puzzelstukje staat. en meestal puzzelen we met wel 1000 stukjes, en alle 1000 stukjes zijn correct.
Heleen

Vlinder

Heleen, ja dat gevoel ken ik, maar dat is ons gevoel, en vergeten we hulp te vragen, tenminste ik wel, ::)

:-* Vlinder

heleen

mijn dagkaartjes voor morgen.
De eerste dag van juni zit er alweer bijna op.
1e kaart zwaarden 3 omgekeerd
2e kaart het oordeel
3e kaart aas van de pentakels omgekeerd.
en alweer 2 van de 3 kaarten op zijn kop.
en toen was ik even stil. :-X
harten 3 kaart die heb ik vandaag al eerder gezien. de kaart van het hartzeer, heb ik nu het geluk dat ik daar morgen geen last van heb? grijs wolken regen, hopelijk is dit geen voorspelling van het weer.
Er komt niets zinnigs in me op, ik weet het niet.
oordeel mooie kaart. De engel roept zijn aard bewoners op tot hogere sferen. Misschien het aardse een beetje loslaten.
bij pentakels drie las ik meteen wat ik naar Marianne had geschreven "teleurstelling op teleurstelling, over dingen die je niet zelf in de hand hebt. Door de pentakel zo vast te houden valt hij vanzelf , dus loslaten.
dus de kaarten zeggen me voor morgen loslaten, voor zo min mogelijk hartzeer.
Heleen

kristina1975

wat eerste bij mij op kwam was kom op Heleen -t lijkt alsof jij jezelf vast klampt aan de pijn en een ellendige gevoel, laat -t los wat t ook is ook al wil je -t niet. Liefs & knuffels