mijn dagkaarten

Gestart door heleen, mei 16, 2012, 23:20:17 PM

heleen

de kaart voor 15-11-2012

pentakels 7.
het aards combineren met het spirituele. Kleren van de man, en ook de munt ligt op de aarde met daar achter de blauwe kleur. 2 verschillende kleuren schoenen, ik kan er niet de juiste kleur aan geven. Daarom kijk ik naar de munt, en handel niet.

Heleen.

Sweetie

Hoi Heleen

munten 7
Kijken wat je bereikt hebt, je lijkt moe te wordn maar nu moet je nog even geduld hebben om je vruchtjes te laten rijpen , als je ze te vroeg afplukt is het verloren, wacht nog een beetje tot ze volwassen genoeg zijn om ze te plukken , dan smaken ze nog zo lekker, dan heb je er nog veel meer plezier in...

Suus

heleen

@suus.
ben inderdaad moe. En natuurlijk heeft dat met mijn vruchtjes (kindjes) te maken. En ik weet het ze moeten nog rijpen, maar ze beschermen kost energie.

Heleen.

heleen

vandaag als floeper kracht. Hij viel uit mijn stok, en ik wou hem gewoon terug stoppen, totdat ik me bedacht "he, dit is een floep kaart, die mag ik gebruiken".

mijn dagkaart
Ja hoor daar is die weer zwaarden 6 omgekeerd.

Alweer deze kaart, het zal wel in het verlengde van de vorige keer liggen, blijven communiceren, en daarbij wel mijn kracht gebruiken en niet terug stoppen in de stok.

Heleen.

Sweetie

Hoi Heleen
Om de leeuw zo te temmen dat je zijn muil kan open trekken moet je heel veel lef hebben , ook kracht en moed omdat jij boven de leeuw komt te staan , boven je krachten , daar ben je nu heel hard mee bezig .

Suus

heleen

@ suus.
ja suus soms boven mijn kracht uit, ben daarom vandaag vrij moe. Maar gisteren wel een fijne dag gehad.

Heleen.


heleen

zwaarden 2 omgekeerd.

langzaam aan ben ik mezelf aan het bevrijden van de blinddoek.


Heleen.


Sweetie

Hoi Heleen ,

Niet aarzelen en gewoon je intuitie volgen.

Suus

dameblanche

Citaat van: heleen op november 17, 2012, 12:45:11 PM
zwaarden 2 omgekeerd.

langzaam aan ben ik mezelf aan het bevrijden van de blinddoek.


Heleen.


waarom die blinddoek voor heleen, je probeert jezelf te beschermen om niet meer gekwestst te worden, je schermt je hart af, maar het hart maak je zo ook niet vrij voor ervaringen aangaan en van die ervaringen te kunnen leren, je sluit jezelf af van de wereld.
omdat je gedachten geen kontact meer kunnen maken met je hart dus ook je gevoel komt er twijfel en onzekerheid bij je naar boven.
bij jezelf bescherming moet je dus goed gaan luisteren naar je intuitie, neem geen overhaaste beslissingen maar sluit een compromis aan met je eigen ík'of met iemand anders die je zeer na staat...

heleen

@marianne.
Inderdaad ik ben mezelf en andere vaak aan het beschermen. Maar dat komt natuurlijk ook door ervaringen in het leven. Het afsluiten van de wereld heb ik zo af en toe nodig, om weer bij mezelf te komen. Anders krijg ik te veel info binnen, en dan begin ik mezelf voorbij te rennen. Overhaaste beslissingen heb ik niet genomen, maar er zijn wel beslissingen geweest.

Heleen

heleen

floeper:bekers 6
dagkaart: de zon.

de zon, dus in de polonaise, hoewel ik niet  het gevoel heb daar zin in te hebben. Zon kaart moet een mooie kaart zijn, toch zie ik een grijze trap en een grijs paard. De trap zie ik terug op bekers 6. Op de pilaar voor de trap staat een kruis, dus de trap niet opgaan. Ook zie ik op bekers 6 veel grijze vlakken. Daken zijn niet gekleurd. Dus op de toppen voel ik me niet gelukkig. Het vrouwtje van bekers 6 weet niet of ze de beker van de  puntmuts zal accepteren, en ook is het vrouwtje dik gekleed met haar sjaal om haar hoofd, en de ovenwant die ze aan heeft. Op de zon kaart hangt de sjaal aan de vaandel. Mijn bescherming laten vallen, zodat mijn kwetsbaarheid zichtbaar word.

Heleen

Sweetie

Hoi Heleen

bekers 6 - de zon

het laten schijnen vandaag want het is (was een mooie dag ) , de liefde voelen , de warmte en genegenheid , geborgenheid ... geven en nemen ..

Suus

dameblanche

durf gebruik te maken van de kracht en de energie van de zon, waarom doe je jezelf toch zo graag te kort....

heleen

@suzy
het was inderdaad een lekkere dag. 's middag nog lekker in het zonnetje gelopen, en hem zien ondergaan in het mooie avondrood.
@marianne.
de zon schijnt in deze periode van het jaar nu eenmaal niet optimaal. Doe ik mezelf tekort? misschien wel, te veel verantwoordelijkheidsgevoel naar andere mensen, en daardoor niet tot mezelf toe komen.

Heleen.

heleen

kaarten voor 23-11-2012

de wereld omgekeerd
staven 7

niet tot mezelf kunnen komen omdat ik nog teveel in schijnbare gevechten met mezelf ben verwikkeld.

Heleen