mijn dagkaarten

Gestart door heleen, mei 16, 2012, 23:20:17 PM

Sweetie

Hoi Believe,

je onrustig voelen en wat wild om je heen slaan daar komt een eind aan door van op een afstand naar jezelf te kijken
Liefs Suzy


rianna

hoi Heleen
je evenwicht een beetje kwijt
onrustig
je til vandaag overal niet zo zwaar aan  be a clown be a clown hihihih
http://www.youtube.com/watch?v=8ul6SVZsy10&feature=related

liefs Rianna

Vlinder

Hoi heleen, beetje zoeken vandaag?
Weet niet hoor, je hebt altijd die kaarten op de kop, misschien moet je het ook maar eens op de kop bekijken
Matigheid geeft de juiste maat aan,

Fijne dag gr vlinder

heleen

@ believe.
maar een idioot is toch altijd onschuldig :-\
@suzy.
op een afstandje naar jezelf kijken, als je wilt om je heen slaat is dat moeilijk, dan ben je met jezelf bezig. Misschien moet ik maar eens naar buiten gaan, lekker gaan fietsen.
@rianna.
ben inderdaad mijn evenwicht kwijt, en dat is niet zo mooi voor een weegschaal. Tot nu til ik me er wel zwaar aan, misschien gaat het over als alles wat minder serieus neem.
@vlinder.
ja ik heb altijd de kaarten op de kop. Volgens mij ligt dat aan mijn stokkaarten. Rust er een vloek op. :o Denk dat ik gewoon online ga trekken, dan is dat probleem opgelost. Maar ik ben wel aan het zoeken vandaag. ben een beetje uit evenwicht. Dus niet je juiste maat.
Heleen

Vlinder

morgen, vandaag dus beter :)

heleen

Hallo allemaal.
Ik heb vandaag niet de clown uit gehangen, maar heb wel het gevoel gehad opnieuw te zijn begonnen. met iets wat ik heel vaak opnieuw begin. (net zoiets als de afwas). dus de dwaaskaart kan ik goed voelen, maar de 2 andere kaarten blijven voor mij nog vaag.

mijn kaartjes zijn

kracht
magier omgekeerd.
staven 10.
mijn energie zal weer toenemen, en ik zal me krachtiger voelen. Ik moet een beroep doen op mijn talenten, maar dit lukt niet helemaal, en het zal ploeteren blijven.
moeilijk om voor jezelf te duiden. lijkt wel of er niets in je op wil komen.

Heleen.

kristina1975

Heleen
Niets is makkelijk wel mogelijk :)
Btw leeftijd is niet van belang :)

dameblanche

de dwaas geeft het ontdekken aan....je optimisme...in alle onschuld en open de weg op gaan,  ik hoor je hier ook dikwijls zeggen; kom maar op, ik ben er klaar voor, maar is dat ook zo????
je zult er kracht voor nodig moeten hebben om de magier weer rechtop te gaan verkrijgen, maant hij je aan het rustig aan te doen heleen....
de magier rehtop geeft aan dat je  onafhankelijk en vol zelfvertrouwen het geleerde in praktijk gaat brengen..
dus je toestand in de juiste manier gaan harmoniseren, daar zul je de krachtkaart bij nodig hebben...

succes :-*

Vlinder

Rustig aan heleen, geef jezelf tijd en vooral ook zachtheid,
je kan heel veel, maar niet alles tegelijk.

de magier heeft het inzicht en in zich, maar nog niet helmaal op volgorde....

o, en bedankt voor de mooie duiding bij mij, ik reageer vanavond :-*

Sweetie

Hallo Heleen
Besluitloosheid, weten wat je wil, je hebt het zelf in handen, en eens in jezelf kijken in wat wel wilt en niet wilt, eigenlijk eens alles op een rijtje zetten en je de vraag stellen wat er belangrijk is in je leventje 
Hang maar de clown uit vandaag daar is niets mis mee !!
Groetjes Suzy

heleen

@believe.
jouw woorden,dat zeggen mijn kinderen ook altijd bij een hele grote afwas, en zij hebben geen tijd.
@marianne.
als ik zeg ik ben er klaar voor, dan komt er meteen bij mij achteraan, maar waarvoor dan? ???
je talenten gebruiken, ja maar in welke richting dan? ??? Zoveel talenten, zo weinig geduld. Mijn toestand harmoniseren. Hou alles maar eens in balans. Iemand gaf aan dat ik vaak handelde als in een act met bordjes draaien. Je bent alleen maar aan het proberen alle bordjes niet van het stokje af te laten vallen. Zo voelt het vaak ook.  Daar heb ik wel meerdere kracht kaarten voor nodig.
http://www.youtube.com/watch?v=FK4nh5I0jpE&feature=related
@vlinder
Nee het bordenspel ::) ik kan niet alles tegelijk.
@suzy.
vandaag de clown niet uitgehangen Suzy. Maar wel een ontspannen dagje gehad.
Besluiteloosheid hoort nu eenmaal bij mij.
dank jullie wel voor jullie mooie duidingen. Ik leer er heel van.
Heleen


heleen

Hallo allemaal.
Vandaag een lekker ontspannen dagje gehad.
mijn dagkaartjes (maar 2 omgekeerd, dus we gaan vooruit)
1e de gehangene Rechtop
2e pentagram 2 omgekeerd
3e kracht omgekeerd.

de gehangene rechtop, maar je bungelt op je kop. ???
Nou ja ik blijf optimistisch, ik heb hem rechtop getrokken. :P
vanuit een ander standpunt zaken bekijken, vooral niet jongleren ::), blijf uit de buurt van de borden >:(.daar heb ik morgen de moed niet voor.
heleen.

dameblanche

de gehangene
een super voorbeeld van loslaten......

maar de andere kaarten, de hulpkaarten liggen op de kop.....
waarom hang je op de kop....heleen,
de omkering van je houding geeft aan dat je het op een andere manier wil gaan bekijken omdat je vastgelopen bent....je bent in onbalans, je veinzt plezier, maar in feite ga je gebukt onder de pressie die de maatschappij van je verlangt :-\

Vlinder

De gehangene..anders naar de dingen kijken, zelfs op de kop, nou dan zie je die andere 2 ook goed om,grappig beeld bij je, kom tot rust, neem nog zo,n dag als gister, en zoek in je zelf wat ji wil en niet war anderen van je willen.
fijne dag Heleen

kristina1975

Haha Heleen jij worstelt ook met de huidige maatschappij en voelt ook dat jij ook niet meeer mee wilt doen aan de poppenkast aan de belachelijke eisen die van de mensen worden verwacht. Zo belachelijk dat ze onmenselijk zijn

Jij vindt echt een weg om hiermee om te gaan, echt zelfs jij zult accepteren dat jij niet de wereld kan redden. Het zal je even de tijd kosten, alsnog jij zult doen wat je goed acht en veel langzaam langzaam te laten gaan dat jij je niet om alles druk kan maken je leert zelf goed te doen dat aan anderen te laten zien met dat jij prima vindt hoe zij leven nadat jij ze laat weten dat zij van hun leven moeten genieten.

Klopt t of trek ik toch teveel naar mijn eigen ik ?