Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

boter snijden

Gestart door danseres, oktober 25, 2009, 09:11:20 AM

danseres

Kan me niet veel van de droom herrinneren maar het begon met dat ik met een bal aan het gooien was in een soort opvangcentrum voor asielzoekers. Er was een slagboom en die was omlaag. Ineens werden alle Turken opgepakt en gedeporteerd. Ik ook en ik schreeuwde nog: 'Ik ben geen Turkse!'

Even later zat ik op een onderduikadres. We waren Joods. Er was een jongeman die de deur open ging doen omdat er boter werd gebracht. Een heel groot stuk boter. De 'ellende' zou namelijk in een jaar voorbij zijn en dit zou genoeg zijn voor precies 110 dagen (?!). Hij verdeelde de boter en gaf ieder 3 plakjes in driehoekjes gesneden, verpakt in servetjes met een prikkertje: 'een voor vandaag (die lag in het midden), een voor morgen en een voor een stukje geluk.' zei hij erbij.

Dat was het. niet veel maar maakte wel indruk. heb nog geprobeerd de droom weer op te roepen toen ik vannacht wakker werd maar helaas, dat is niet gelukt.

Leeuwin

Om te beginnen zegt deze droom mij dat je behoefte hebt om je in alle vrijheid te willen ontplooien. Je hebt echter het gevoel dat je in je eigen situatie gevangen zit en dat benauwd je. Momenteel zijn er in je omgeving mensen door wie jij als het ware geleefd wordt. Heeft het met de familiare situatie te maken? Wordt er daar een bepaalde druk op jou gelegd zodat je eigen aanleg, zeer tegen je zin, niet tot ontwikkelling komt? Of heb je meer een algemeen gevoel dat er meer in je zit dan er nu uit komt.

Probeer in alle rust en vrijheid te overdenken wat nu jouw fundamentele behoeften zijn. Neem wat afstand en doe alleen datgene waarvan je denkt dat goed is voor jou. Weet dat er een beschermende kracht om jou heen is.

Groetjes en liefs van Leeuwin

danseres

Weet niet of ik door toedoen van anderen niet tot ontwikkeling kom. Wel ben ik bezig om mijn eigen ik meer te ontdekken en te leren van mezelf te houden en mijn chakra's te openen. Ik probeer dus meer met mezelf bezig te zijn dan met anderen. Een sociaal leven kan dan weleens teveel worden als je zo met jezelf wilt gaan werken, misschien in die zin?
bedankt in ieder geval!

Leeuwin

Hoi Danseres,

Dan zal het inderdaad wel in die zin zijn. Je hebt nu even tijd nodig om aan jezelf te werken. Je merkt zeker al dat je stukje bij beetje sterker wordt of niet?

Groetjes van Leeuwin

danseres

Dat merk ik inderdaad! langzaam maar zeker gaat het beter met me.

Groetjes,
Danseres