Vliegtuig - exen - eten - ruzie - ijs

Gestart door meissie, september 17, 2009, 10:32:48 AM

meissie

Wie kan hier iets van maken?
Ik droom veel en onthou ze meestal ook wel. Zou ik eigenlijk vaker moeten opschrijven!
Grappig ook dat er steeds meer details naar boven komen tijdens het schrijven.

Alvast bedankt!

Ik ben met een groep mensen en ga ergens heen met een vliegtuig.
Het is een klein vliegtuig voor ongeveer 20 personen.
3 vrienden van mij uit het buitenland zijn daarbij, 1 vrouw en 2 mannen. Een van die mannen is mijn ex vriend, de relatie die ik voor mijn huidige relatie had.
Het vliegtuig ziet eruit als een bus vanbinnen met zo'n lange achterbank met 5 plaatsen. Ik ga daar zitten en mijn vrienden komen naast me zitten.
We komen ergens aan waar niet veel te doen is, een soort rotsachtig landschap met ijs. Beetje somber weer.
(Wat we daar doen kan ik me niet meer herinneren.)

We willen teruggaan en staan met de hele groep op het vliegtuig te wachten. Het is niet echt een vliegveld, maar een soort landingsbaan met een klein platform om op te wachten.
De omgeving is anders dan waar we aankwamen. Het weer is ook mooier.
Mijn (mannelijke) collega is daar nu opeens bij met zijn vriendin (waar hij mee gaat trouwen).
Ik ben de enige die de vertrek tijd wist en zeg met zekerheid dat hij bijna komt. Dan opeens bekruipt me het gevoel dat ik de tijd verkeerd heb, ik kijk in mijn papieren en zie dat het vliegtuig al in de ochtend ging om 11.00 uur. Voel me angstig hoe ik dit nu moet gaan vertellen aan iedereen.
Gelukkig kan er een vliegtuig en piloot worden ingehuurd om ons toch op te halen. Dit kost 320 euro voor de hele groep.
Ik zeg dat ik dat wel betaal, omdat het mijn fout was. En iedereen heeft al betaald voor de vlucht die we gemist hebben.

Ik zeg dat het wel fijn was dat we niet om 11.00 uur vlogen, omdat we anders ons uitstapje van die dag niet hadden kunnen maken. (Soort toeristisch uitstapje)
In het vliegtuig krijgen we eten, een soort kiphamburger op een broodje en patat. De vriendin van mijn collega trekt het eten uit mijn handen waardoor ik niks meer heb.
Ik word woest, we krijgen slaande ruzie. In de keuken kunnen ze gelukkig nog wat extra's voor me maken.

Als we terugkomen in het huis waar we allemaal verblijven heb ik zin om bij het naastgelegen pand, een ijssalon, een toetje te gaan eten. De eerste die aankomt is een ex vriendje van me van de middelbare school. Hij heeft geen zin in ijs. De meesten hebben geen zin. Als alternatief ga ik met een klein groepje daar toch heen. Niet om daar te zitten, zoals ik eerst graag wilde, maar ijsjes af te halen. Ook voor een paar mensen die thuis bleven en een ijsje wilden, maar niet mee wilden om het op te halen.
Het is schepijs in verschillende smaken. Het wordt op de hoorntjes gedaan met een spatel ipv een ijslepel. Daardoor steekt het ijs een beetje uit en om te voorkomen dat bij iemand het gaat lekken of het eraf valt, lik ik het uitstekende stukje aan de zijkant eraf.
Er zijn een paar bakken met apart ijs. Een is met een mix van felle glimmende kleuren, het heet disco mix en wordt steeds afgedekt met een deksel, die bestaat uit een soort spijlen met open gedeeltes ertussen (net zoals een hek)

Groetjes!

libram


Vliegtuig - exen - eten - ruzie - ijs

Verleden: staven koning
Heden: staven 2
Nabije toekomst: zwaarden 10
Verdere toekomst: bekers 3


lief meissie,

alhoewel ik ervan overtuigd ben dat alleen de dromer zelf zijn droom kan verklaren (en leven) ben ik de mening toegedaan dat deze droom jou iets vertelt over jou persoonlijke relaties. Daarin is een verandering gaande en met name in de manier waarop jij tegen die relaties aan kijkt. (dit geldt overigens ook voor vrijwillegers werk mocht je dit doen.) Vriendschappen zullen wellicht koel benadert worden of in de ijskast gezet worden bij wijze van spreke. Nieuwe wegen in de relatie maar bovenal in hetgeen wat voor jou belangrijk is in een relatie.
Je staat op een plek Het vliegveld is een plek met een vertrek mogelijkheid naar vele verschillende oorden. Jij bent bezig een keus te maken met in je rugzak de ervaring die je opgedaan hebt toen je hier geland was tot de huidige situatie. Jou relaties die je hebt, en die je zal krijgen zullen mijns inziens er een dimensie bijgekregen hebben Je zult je het voedsel niet meer uit je mond laten stoten, en eigen verantwoordelijkheid bij de ander (moeten) laten liggen. Je zit in het proces dat voor jou moeten leiden naar die bekers 3, je weet wel die kaart die je kreeg en staat voor innerlijke groei/vervulling.

liefs,

Libram