Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

auto gestolen

Gestart door Kleintje, juli 28, 2009, 15:51:53 PM

Kleintje

Ik vind het kanp hoe sommigen hun dromen zo goed kunnen onthouden
Ik weet alleen het thema van m'n droom vannacht: mijn auto werd twee keer gestolen, vlak bij dezelfde plek.
De ene ker twijfelde of ik 'm wel op slot had gedaan maar tweede keer wist ik het zeker dat ie op slot zat. Ik herinner me ook nog m'n verbijstering, de 1e keer al, en vevolgens de twee keer helemaal. Ook het heen en weer lopen of ik 'm toch misschien op een andere plek had gezet. Ik was namelijk maar heel kort weggeweest. En had ook het vermoeden wie de auto steeds stal
Ik heb zelf een vermoeden hoe het te interpreteren maar ben wel benieuwd hoe jullie deze droom interpreteren.
(Mijn interpretatie heeft te maken met dat ik me bestolen voel van de weg waarop ik zat en nu het stuur even niet in handen heb. En de verbijstering dat het dus twee keer voorkomt. Nu kan het ook zo zijn dat ik het droom omdat m'n fiets onlangs is gestolen ;D ;))

Leeuwin

Jouw  eigen droominterpretatie klopt. Kun je nog wat meer over de plek en  de auto vertellen? Dat geeft duidelijkheid waar jij van de weg afgeslingerd bent.

Kleintje

De auto is gewoon mijn auto die ik nu heb (in echie). Had dus in mijn droom precies dezelfde auto ook weer gekocht. De 2e auto kwam overigens wel weer terecht (was ergens weggestopt). Over de plek kan ik me niet echt iets herinneren, voelde op zich wel bekend. Heb de dieven (mensen die er vlakbij woonden) ook "betrapt".

Leeuwin

Ben je gevoelig/bang dat mensen dingen van je afpakken waardoor jij weer van je pad af gaat?

Kleintje

Nee, die angst is eigenlijk al geweest. Ik denk dat ik er zelf een beetje uit ben wat die droom betekende.

Pink

Halll Kleintje,

Een auto in dromen staat vaak voor de eigen persoonlijke ruimte, een uitbreiding van ons wezen, spirituele richting en motivatie.

Het bestolen zijn kan dus aangeven dat je de kracht van je eigen ruimte niet goed kent. Hierdoor kan je  wezen niet haar natuurlijke plaats innemen. Het zijn overigens slechts zelden anderen die ons beperken. De dieven in jouw droom zijn slechts symbolisch en willen je er op wijzen dat je je eigen kracht onvoldoende benut.

Een aanwijzing...waaarom heb je "kleintje" als nick gekozen?

Pink

Kleintje

Hai Pink,

Dank voor jouw interpretatie.

Mijn nick kleintje heft overigens niet te maken met mijn ruimte innemen. Is mijn koosnaampje van vroeger omdat ik altijd letterlijk klein was (maar toen heel erg goed was om ruimte in te nemen hoor ;))

Pink

Hallo Kleintje,

Mijn nick dateert ook van oudsher. Als ik mijn volledige koosnaam gebruik, dan is het Inkypinky. Maar omdat ik groter ben geworden, heb ik 'm wat steviger gemaakt.

Misschien wordt het tijd dat je het "Kleintjes" tijdperk achter je laat. En ruimte innemen hoeft niet noodzakelijkerwijs te betekenen dat je "groot" bent in de zin van duidelijk hoorbaar, duidelijk zichtbaar en duidelijk aanwezig. Het betekent meer dat jij je natuurlijke plaats in de wereld gaat innemen en dat kan ook op een bescheiden, rustige manier.

Pink