denkbeeldige baby wiegen

Gestart door danseres, juni 30, 2009, 23:03:36 PM

danseres

Ik droomde dat ik met mijn zus in een grote ruimte was. Een hoek van die ruimte was als n soort babykamer ingericht met allemaal lichtblauw. ik pakte een denkbeeldige baby op en wiegde het in mijn armen.
Mijn zus vond het echt té belachelijk omdat de baby toch dood was gegaan (ze vond het maar aanstellerij van me) maar ik wist dat dit me zou helpen om dingen te verwerken (juni 2009 abortus gedaan). Iemand achter mij - ik weet niet wie, vond het ook goed dat ik het deed.

kort maar de andere 2 delen (iets met geesten) kan ik me niet zo goed herrineren en laat ik dus maar achterwege.

Is dit voldoende voor een uitleg?

Bedankt!

Kiwiwoman

Het lijkt mij dat je een bezoek mocht brengen aan de tussenwereld, om je baby toch te mogen begroeten.

Men laat je zien dat er voor haar/hem gezorgd wordt en dat het je niet kwalijk genomen wordt.

Troost voor je en laat je zus maar praten.

Bedenk wel, dat je moeder bent geworden en je hele leven zult blijven.

danseres

Bedankt voor deze mooie uitleg.
Bedenk me net dat de abortus bijna een jaar geleden is. Daar had ik even niet bij stilgestaan. Mijn onderbewustzijn schijnbaar wel. (niet in juni maar 7 juli).

Pink

Hallo danseres,

Deze droom wilde je denk ik voorbereiden op Doop en Pesach. Blauw is de kleur van heling. De baby staat voor het kind in jou dat heling nodig heeft. Jouw zus is het krtitische deel dat je ervan weerhoud om te helen. Die rol neemt ze in beide dromen in.

Welk stuk in jezelf wijs jij af?

Pink

danseres

Citaat van: Pink op juli 11, 2009, 17:15:43 PM
Hallo danseres,

Deze droom wilde je denk ik voorbereiden op Doop en Pesach. Blauw is de kleur van heling. De baby staat voor het kind in jou dat heling nodig heeft. Jouw zus is het krtitische deel dat je ervan weerhoud om te helen. Die rol neemt ze in beide dromen in.

Welk stuk in jezelf wijs jij af?

Pink
Dat is moeilijk te zeggen. Ik zou het niet weten. Alles? Ik ben al heel lang heel erg eenzaam. Dat heeft niet alleen met het alleen zijn te maken (wel grotendeels) maar dat is ook iets wat ik volgens mij, altijd heb gevoeld. Zolang als ik me kan herrineren. Daar ben ik klaar mee. Ik vind het genoeg. Met zoveel verdriet kan ik niet leven. Ik doe alles om te roeien met de riemen die ik heb. mensen vinden mij enorm flink en heldhaftig omdat ik dingen durf die anderen wel zouden willen maar niet durven enz. maar ik voel dat niet zo. ik doe de dingen die ik doe omdat ik geen andere keus heb.
Mooi dat je zegt dat deze droom mij voorbereidde op de droom 'doop en Pésach'. Hoe zie je dat?

dankje voor je uitleg!