droom over vliegtuig en kleuren vraag

Gestart door speedy, juni 15, 2006, 10:34:20 AM

speedy

Hallo, ik heb een droom vannacht gehad die ik niet helemaal snap. Misschien kan iemand mij helpen.
Ik was in frankrijk (heb ik niks mee) en moest verder reizen met een groep. De groep moest vliegen vanuit een bepaalde plaats en ik moest daar ook heen gaan. Echter ik was in een andere plaats en kon niet naar die plaats van het vliegtuig komen. Ik hebtoen vanuit een andere plaats een vliegtuig genomen naar de plaats Gorinchem (ken ik niemand)? Vanwaar zo bewust die plaatsnamen in mijn droom.
Ik ben wel aangekomen in Gorinchem uiteindelijk!

Kan iemand dit verklaren?

Daarnaast weet iemand de betekenis van de kleuren groen/blauw gemengd. Toen mijn man mij laatst kusde/vasthield zag ik met mijn ogen dicht deze kleuren1 Ik ben niet paranormaal.  

rosie989

CiteerDaarnaast weet iemand de betekenis van de kleuren groen/blauw gemengd. Toen mijn man mij laatst kusde/vasthield zag ik met mijn ogen dicht deze kleuren1 Ik ben niet paranormaal.

Hoi ,

Iedereen heeft paranormale gavens naar mijn mening ;D

De kleuren groen en blauw zijn de kleuren die straalde uit het hartchakra :)

Liefs Rosie

Ricca

Hi Speedy,

Als landen en plaatsnamen geen persoonlijke betekenis voor je hebben, kun je ze het beste heel letterlijk opvatten. In het woord Frankrijk zit frank en rijk. Dit zou dus kunnen wijzen op een gebied van geestelijke rijkdom (rijk) en vrijheid, ongedwongenheid, onbeschroomdheid, vrijmoedigheid, oprechtheid (allemaal betekenissen van het woord frank).  
In het woord Gorinchem herken ik iets van goor... vuil... en dit zou op de behoefte aan zuiverheid kunnen wijzen of de noodzaak om met iets in het reine te komen. Het heeft dus niets met het land of met de plaats zelf te maken.

Hetzelfde geldt ook voor straatnamen.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

unborn

en hoe zit dat dan met egypte?...ik kon daar niets op verzinnen?... ::)

grt, d

Ricca

Hi Unborn,

Niet alle namen zijn geschikt om letterlijk te nemen. Dan moet je de betekenis op een andere manier vinden...

Als buitenland kan Egypte voor een vreemd of onbekend gebied in jezelf staan. Egypte heeft ook met de oudheid te maken. Het werd altijd beschouwd als een magisch land en in verband gebracht met oude kennis. Dus misschien staat het voor een magische en onbekende kant van jezelf.

Het woord Egypte heeft wel iets van gypsie (zigeuner), dus je kunt ook aan een zwerftocht of zoektocht denken (de zoektocht naar de verborgen en mysterieuze kant van jezelf) of aan ongebondenheid (niet op een vaste plek neergestreken).

Of misschien droomde je over Egypte terwijl Dolf daar was en probeer je het spirituele dat je in hem ziet ook in jezelf te ontdekken...

Mogelijkheden genoeg...

Heb je mijn uitleg van je andere droom (5 dromen op 1 nacht) gelezen??

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love