Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

veel gedroomt

Gestart door rosie989, juni 15, 2006, 10:11:28 AM

rosie989

hoi,

Vannacht droomde ik zoveel dat ik niet alles heb kunnen onthouden, maar de belangrijkste stukjes kan ik mij nog wel herinneren.

Ik bevond mij samen met mijn vriendin (die ik niet ken in waakleven) Deze vrouw was echt een vriendin en hielp me met alles. Het frapante was is dat ze een geest was ::) Ik kon haar niet zien maar wel heel goed horen. In het begin van de droom heb ik haar gewoon normaal gezien en ze zei me te helpen en dat ik alleen maar ervoor open hoefde te staan.
Ik moest ergens op een gesprek komen..en ging daar naar toe met mijn vriendin die een geest was, haha
Ik voelde haar wel maar zag haar niet...ineens ging mijn oor open op een speciale manier het kraakte even in mijn oor en het kwam van heel diep zeg maar in mijn oor..misschien een gids..of mijn hogere zelf...vraag me af of mijn hogere zelf in dromen zich laat zien als geestvorm.....ik herinner me dat elke keer wanneer ik mij oren ervoor openstelde dat ik haar dan kon horen.. ::)

Ze heeft mij dingen ingefluisterd en ik was echt met haar in gesprek ik vond het stikkes leuk..dit was zo intens dat ik er zelfs wakker van ben geworden en dacht toen ik wakker wer..jeetje wat is dit..nu weer..ik vond het een beetje eng want het voelde zo echt..maar dacht ook meteen ach..ik ga maar weer slapen.

Wat ze precies gezegd heeft weet ik niet meer (ik had het op moeten schrijven)(en heb gisteren ook een goed contact gehad met mijn gids)

Ergens herinner ik mij ook een soort van wedstrijd,./feest...en iets over buitenland..een moeder van een vriendin van me regeerde over deze wedstrijd/feest..ik had steeds ook een kind bij me..(kippevel nu)..dat kind was niet mijn kind maar een kindje dat ik in de gaten moest houden. Het was een donker getint kindje, die ik kwijt raakte in alle drukte van de winkelstraten..veel mannen kwamen mij achter na hiervoor..en kan mij herinneren dat ik dat kind zocht,..heel erg zocht..terwijl ik wist dat er niks meer te zoeken viel ???omdat ik wist dat het kind er niet meer was..zo frapant..en er kwamen buitenlandse mannen op me af die mij vroegen waar is dat kind gebleven??

Ik viel terug in slaap en toen ging ik naar huis en ik woonde in een caravan ik lag op bed want het was slaaptijd zeg maar , ik kijk naast me liggen mijn vader en moeder daar lekker even te uuuhh krikken hahahaha

ik vond dat geen prettig zicht en zei tegen hun beide..zeg..gebruik je verstand ik ben er bij..ze gingen gewoon door :o Ik zei jesus!! en liep naar buiten, ik ging op een trapje zitten en ik zag mannen en vrouwen voorbij komen, ineens bevond ik mij in een soort cafe en daar zat een meisje nou ik heb niet harder gelachen dan op dat moment zeg,..ze viel van haar stoel..en deed dat echt met opzet om mensen te laten lachen...ze keek me aan en zei "jij kan er goed om lachen..we keken elkaar in de ogen en lagen beide in een deuk.." ??? echt volop hard lachen..

Ook heb ik nog een zwembad gezien waar ik al meerdere malen in mijn dromen geweest ben. Ik heb eigenlijk zoveel plaatsen gezien..

Ik herinner me ineens een stukje met mijn vader..ik keek in zijn portomonee en daar zaten hele oude foto's in die ik heel erg leuk vond om terug te zien. ik zag een foto van de moeder van mijn vader en dat was zo ontzettend raar want eerst keek ze mij aan op de foto en toen ik nog een keer keek zag ik dat ze naar het kind keek dat op haar schoot zat...Ik zag een foto van mijn vader toen hij nog een stuk jonger was, hij had echt zo'n jaren 70 kapsel en vond dit ontzettend leuk om te zien en ik zei tegen hem..öh pa is dit de foto die je me al een tijdje wil laten zien??" ..."ja " zegt ie..ook zag ik foto's van mezelf als baby..heel leuk om even te zien..hij had best veel foto's in zijn portomonee..
(in het waakleven heeft mijn vader gezegd nog een foto voor me te hebben om aan mij te laten zien, dat is een hele oude foto,....maar was dit alweer vergeten en herinnerde me dat in mijn droom)

Ik zat echt op mijn gemak de foto's te bekijken..

Rosie


rosie989

De oma op de foto die zou ik wel kunnen plaatsen waarschijnlijk..Ze kijkt eerst naar mij en dan naar haar kleinkind dat op schoot zit..

Ik ben haar kleinkind..maar het was mijn zusje die daar zat..ze wou mij iets laten zien..Ik ken deze oma goed ze was altijd erg aardig voor me,..anderen vertelde verhalen over haar waar ik het niet mee eens was als kind want ik voelde mij goed bij haar ::)

Als ik dan een aspect van oma zou hebben zou het haar vriendelijkheid kunnen zijn, ik ken haar alleen maar van toen ik kind was.

Rosie