Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vage droom

Gestart door inzagirl, juni 13, 2006, 11:08:42 AM

inzagirl

Hoi allemaal,

Ik had vannacht weer eens een rare droom. Heb mezelf voor genomen om voortaan me dromen op te gaan schrijven. In een drome dagboek ofzo. Ik wil ook graag leren inzien wat dromen me vertellen.

Goed dit is me droom vannacht.

Was in een kamer met allemaal mensen. Computers stonden aan. Mensen waren bezig met spelletjes op de pc of aan het
internetten. Er zat een man in de kamer naar de tv te staren. Maar de tv stond aan zonder geluid. Ik wilde ook wel
heel eventjes tv kijken. En vroeg of dat mocht. Dat mocht en dus pakte ik de afstandsbediening en zapte er mee.
Het geluid ging gelijk aan. Soort van brom geluid was het kon niet echt duidelijk horen. De man die in eerste
instantie tv zat te kijken schrok van het geluid en keek boos op naar mij. Ik zei tegen de man. Het is goed kijk wel
zonder geluid. Hou dat nog geen 5 min vol en loop weg. Bedacht me dat ik daar net een jongen heel mooi zag tekenen.
Dus loop naar hem toe met de vraag jij kan goed tekenen he dat zag ik. De jongen kijkt op en glimlacht verlegen,
en zegt tegen me:" Nou ja goed goed, ja redelijk zou je bedoelen". Maar mijn ogen vallen op een paar hele mooie
tekeningen. Kan niet duidelijk zien wat het is maar wel heel mooi en fijn getekend dat zag ik wel. Dus ik zeg tegen
hem ja jij kan goed tekenen. Dus ik heb een vraag aan je. Zou jij iets voor mij willen tekenen. Ik wil heel graag
een tattoo in de vorm van een rozentak dat vanaf me voet door loopt tot aan me kuitbeen en dan in een circel
beweging om me been heen draaid. De tak groen en de rozen moeten rood. De jongen vond dat goed, maar op 1 voor-
waarde als ik kaartjes aan hem zou geven van het geen wat hij spaarde. Ik vond het een goede deal. Op dat moment
viel me oog op een boek. Het boek ging over alles en nog wat. Ik zag een boek over een giraffe in. Vond dat erg
interresant en begon het te lezen. Was maar 2blz lang, dus las makkelijk weg. Maar ineens werd me boek uit me
handen gegrist door een onbekende jongen met lang wit haar. Hij lachte minachtend en zei dat hij iets over
planeten wou lezen wat hij zag in dat boek. Maar ik pikte dat niet. Zei dat ik nog maar 8 regels hoefde te lezen en
pakte het boek weer uit zijn handen. De jongen pikte dat niet en pakte het boek weer terug. Hij had een lange
zwarte jas aan. Nu werd ik boos en pakte het boek weer uit zijn handen. Ik rende richting de wc. Moest ik een
heel klein trapje op en langs smalle witte muren. Ze stonden zo dichtbij elkaar dat je er net door heen kon .Het
benauwde me. Bedacht me nog is maar goed dat ik geen zwanger ben. Want anders had ik er niet eens door gepast.
Plotseling stond ik een winkelcentrum. Ondertussen had ik het boek uit. En zag de jongen in de zwarte jas weer.
Ik gaf hem het boek van zo nu mag jij het lezen ben klaar nu. Hij lachte sarcatisch naar me. Wat ik niet echt
prettig vond maar geen verder geen aandacht schonk.
Op dat moment zat ik ineens bij iemand in de auto. We waren opzoek naar een winkelcentrum. De kleine hadden we
al gevonden maar we wilden graag naar de grote winkelcentrum toe. We reden door de straten. Tegels waren rood/bruin
achtig. De flats waren grauw en grijs. De lucht was lichtblauw met witte wolken. Er stonden grote mooie bomen en
groen gras was er ook. We zien een groepje mensen lopen, dus ik bedenk me zullen we de weg vragen. De auto stopt
en ik stap uit, om aan de groep jongere de weg te vragen. Zei leggen mij netjes de weg uit. Op dat moment valt er
geld uit me zak een 2 euro munt. Het rolt de bosjes in. Ik loop er heen en hou me hand boven de bosjes en mompel
iets van een toverwoord. Maar het werkt niet, dus moet ik als nog bukken om het muntje op te pakken. Dan loop ik
weer terug naar de auto, en stap weer in. We rijden richting winkelcentrum hoe het ons uit is gelegt. Daar aan-
gekomen moeten we een door een luchtbel. De luchtbel is van helderwater. Ik vind dat maar vreemd. Maar het voelt
raar genoeg heel rustgevend. Heel fijn. Maar ineens ben ik helemaal naakt vraag me af hoe dat komt. Maar veel tijd
heb ik niet. Komt een jongen op me af denk rond mijn leeftijd. Hij is goed gebouwd valt me op, Ook naakt.Hij lacht
naar me ik lach verlegen terug. Zijn geslachtsdeel zie je niet. Dat vond ik wel prettig want wilde niks met seks te
maken hebben. De jongen gelukkig ook niet. Hij pakte me beet gaf me een vriendschappelijke knuffel. En zei kom, we
gaan kleding voor jou en mij zoeken. Want zo kunnen we niet blijven lopen he. En gaf me een knipoog. Ik was het met
hem eens. Ook al voelde ik me niet ongemakkelijk. Samen vliegen we de lucht in.Lekker hoog en lekker hard. De wind
waait door me haren. Echt heerlijk voel me vrij. Eenmaal bij de winkels aangekomen, ga ik kleding zoeken. Ik vind
een leger groene capri broek en een vel geel shirtje. Eenmaal gekocht voel ik me ook wel erg happy in me nieuwe
kleding. De jongen ben ik kwijt. Maar dat is niet erg. Ik voel me happy. Toen ben ik weer richting huis gegaan.
Daar aangekomen werd ik wakker.

Liefs Inzagirl

inzagirl

echt niemand ???? ik weet dat ie lang is  :-[ maar wil zo graag iets weten ook als niks betekent mag je het zeggen

:-*