belachelijke droom

Gestart door rosie989, oktober 28, 2005, 14:18:52 PM

rosie989

ik droomde toch zo iets geks??

Ik zag mijn man op de bank zitten met zijn broek omlaag. En ik keek naar zijn penis en hij liet mij duidelijk zien dat zijn eikel leek op een paddestoel :o zijn eikel leek op zo'n hoedje van een paddestoel en hij zei het op een hele normale manier zo van kijk zo ziet mijn piemel er nu uit..

Zelf snap ik er geen snars van iemand misschien die weet wat dat zou kunne betekenen??

Liefs rosie :-*

mamamaris

Vast en zeker Kabouter Eigenwijs!  ;D  :D  ;D

Ricca

Gezwam in de ruimte....? ::) ;D
(een ander woord voor paddestoelen is zwammen)
From Ricca with Love

mamamaris

Je man heeft niets te verbergen, de broek (wat tevens staat voor ijdelheid en zelfexpressie) is niet aan. De Royal Penis is eigenlijk een verlengstuk van zijn eigen mannelijke mannelijkheid; van zijn kracht en zijn vitaliteit, maar het staat ook voor de vruchtbaarheid van zijn werk en gedachten.

Zijn eikel leek op het hoedje van een paddestoel, (in werkelijkheid is dat natuurlijk ook zo). Een hoed symboliseert zijn geestelijk leven, de ideeen waarover zijn gedachten gaan, soms ook wel ijdelheid, zoals de meeste "hoofdsymbolen". Hij is er wel content mee, hij neemt er genoegen mee.

Waar paddestoel precies voor staat weet ik niet, misschien heeft hij iets bereikt, misschien heeft hij iets geleerd of is hij ergens achter gekomen.. Groetjes, Maris

Palomino

#4
Hi Rosie,
misschien wil deze doom duidelijk maken hoe blij je bent dat er openheid is in jullie relatie, dat er 'gewoon' gedaan kan worden over alles en dat je man zich helemaal kan en mag laten zien zoals hij is ,met alles er op en er aan ;)
het komt op mij allemaal heel ontspannen over :).
En tja...eikels, paddestoelen; heel herfstachtig hoor  :)

In de hoed  bevinden zich trouwens ook de 'sporen' , de voortplantingsorganen van de paddestoel zoals je misschein wel weet.
Dus het hoedje heeft niet alleen een zelfde vorm als de eikel ,maar ook een zelfde funktie...vruchtbaarheid. Dit kan staan voor het nieuwe leven dat juilie de relatie hebben ingeblazen.

Ken je trouwens die paddestoelen die op piemels lijken...echt grappig om te zien zo'n groepje erecties die boven uit bladerdek uitsteken... ;D

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

janice

deze paddestoelen , palo ?  ;D



of istie te erg  :o
ach... decoratie  8)
Intuitie is verstand dat haast heeft

Palomino

 ;D ;D ;D ;D ;D ha ha ha,deze kleurrijke variant is NOG leuker dan de bleke variant die ik meestal tegenkom  :P

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

rosie989

whahaha ik lig hier dubbel van het lachen..

Nou eerlijk gezegd is het zo dat ik hem nog niet vertrouw omdat hij vreemd is geweest maar ik had het gevoel alsof hij niet helemaal eerlijk tegen me was (kan aan mezelf liggen)..door twijfel aan mezelf misschien en mijn emoties zijn helemaal in de war :o dat heeft tijd nodig


En als ik dan lees over vruchtbaarheid en geen geheimen dan geeft me dat nu een heel sterk gevoel dank jullie wel..
Ik heb me krom gelachen over die droom...

Liefs rosie

rosie989

 ::)ik had op de site van symbolen bij paddestoelen gelezen, mystieke connecties... ???

wat wordt daar nu weer mee bedoeld ::)
http://www.wiedaar.demon.nl/droomsymbolen2.htm
kijk maar eens...

Liefs rosie

mamamaris

Citaat van: rosie989 op oktober 29, 2005, 13:06:52 PM
::)ik had op de site van symbolen bij paddestoelen gelezen, mystieke connecties... ???

Reincarnatie van Rien Poortvliet?

mamamaris

Citaat van: janice op oktober 29, 2005, 09:13:10 AM
deze paddestoelen , palo ?  ;D



of istie te erg  :o
ach... decoratie  8)

Sjesus Janice,wat heb jij er veel! 8)

janice

zeg das mijn collectie niet he!!  :D
vond het wel een leuk toepasselijk plaatje hiero  ;D
Intuitie is verstand dat haast heeft

rosie989

als ik erover ga nadenken... liet hij duidelijk zijn penis zien en tilde het hoedje ook op vanuit zijn eikel ..het zat er wel aan vast maar het kon omhoog zeg maar net alsof je onder een steen kijkt zo leek het..

Als ik denk aan kleren heeft hij zich in de droom bloot gegeven in mijn droom, kleren maken de man...en hij liet me echt zien kijk nou eens..

Dus denk ik zelf nu dat hij me onbewust wil duidelijk maken dat er niks meer is dan dat wat hij tegen me gezegd heeft, alleen snap ik die paddestoel niet ::)...dus moet ik nog ff verder zoeken...

rien poortvliet marmaris? 8) :o

Liefs rosie

Ricca

Lieve Rosie,

Ik geloof niet dat je man jou met deze droom onbewust iets duidelijk wil maken. Hij heeft geen aandeel gehad in het creëren van deze droom. Het is ook geen helderziende droom. De droom zegt vooral iets over jouzelf en over het beeld dat jíj van je man hebt. De droom wil je duidelijk maken hoe jij hem ziet. Dus het gevoel dat je in de droom had bij het aanschouwen van je man in deze ongebruikelijke pose (neem ik aan) is naar mijn idee het belangrijkste element van de droom en de moeite waard om heel goed naar te kijken, want het moet overeenstemmen met wat je in het waakleven voelt.

Die mystieke connecties waar de symbolensite het over heeft zullen wel te maken hebben met de geestverruimende werking van sommige soorten paddo's.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rosie989

hmm, dus als ik het goed begrijp vorm ik zelf een beeld van hem,
als ik da dan samen zou moeten vatten, is er maar 1 bedenking over ik was opzoek naar de waarheid de dag ervoor. en dat ik dan misschien eens mijn gedachten erover zou moeten laten gaan, dat heb ik al gedaan en heb de dag erna ook iets gedaan om erachter te komen, ik ben gaan spitten ook.

weet je waar ik ook aan zat te denken ricca? paddestoelen leven op schimmels. misschien zou het ook een verband kunnen zijn ieuwwww .

Liefs rosie