Dagkaarten Lenormand - Deel 5

Gestart door kreeft, april 01, 2012, 09:06:17 AM

kreeft

@sweet, marianne,
zal een nieuwe zeis en zwaard aanschaffen  :(
ik zou eigenlijk met het botte bijl moeten kappen

heb er een paar dagen beetje doorgezeten  :'( :-[
iedere keer komt er wel een andere wolk tevoor schijn,
als de man wat rustig meevalt, dan is het , het kind dat onleefbaar is  :-X
en als ze beiden te doen zijn, dan speelt dat rotwerk me weer een lelijke toer,
ik wacht op een antwoord van iemand, maar mijn bot bijl ligt wel klaar  >:(

ik heb intussen wel wat creatief geweest , dus daar komt wel wat op gang  :)

fijne avond iedereen  :-*

rianna

@marianne
vandaag in een gesprek zo dicht mogelijk bij me zelf gebleven en nieumand voor de goede vrede naar het mondje gepraat
de sfeer werd er niet grimmiger op het was een fijne dag
leifs Rianna

@sweety
vandaar zeker de communicatie  op gang gehouden  alles liep zoals het lopen moest
dank je wel
leifs Rianna

assie63

@marianne
ja mijn zelfvertrowuen is zeker gegroeid, maar dat heeft niet alleen met mijn werk te maken, meerdere zaken zitten in de lift, heerlijk, dank je wel, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

2 klaverblad-26 boek-24 hart= 16 ster

inzicht in mijn wensen maakt mij gelukkig en brengt helderheid

rianna

goedemorgen

Zeisen+Beer+Kindje=Klaverblad / mc=Vogels
dingen die ik als moeder zijnde afkap maken me een gelukkig thuis
leifs Rianna

angels

goedemorgen,


vandaag 


vrouw     zeis      klaveren   = boom


arend

Goeiemorgen grijswolkende morgen,
vandaag:
ster, anker op pk en kind
samen heer
:-*

dameblanche

klaverblad is een heel goed doel, een mooie kaart als doelsteling, de wens okm vooruit te komen, maar dan zul je dingen onder ogen moeten gaan zien en ook bepaalde [schaduw] kanten vanjezelf moeten gaan accepteren assie....
het leeft zoveel makkelijker als je niet steeds de deur hoeft dicht te gooien ;)

dameblanche

maar ook deligreren, verantwoordelijkheden niet van anderen op je nek nemen, denk aan je schouders en zo niet dan gaan je knietjes wel zeuren

dameblanche

daar komt je favourite kaart weer om de hoek kijken angels, de teugels in handen houden....maar dat wil je zo beslist en stevig dat je anderen geen ruimte hierbij geeft....
laat gerust af en toe los, er gebeuren heus geen gekke dingen, en in 7 sloten tegelijk ???
nee daar is nog nooit iemand ingevallen :-*

dameblanche

arend ,kijk je nu alweer tegen een grijs wolken deck aan, kom dan maar naar hgier, hier schijnt [nog] de zon...
je zult zelf veranderingen moeten doorgaan voeren om vooruit te komen arend, weess zelf de verandering die je in de wereld wilt zien...
klinkt oudbollig, maar als je er goed over na denkt is er geen speld tussen te krijgen hoor... :-\

Chris

Moggel

Kruis-Brief-Tuin=roede...

Grtz Chris

sweetmami

Goeiemorgen,

Net terug van ziekenhuis, ik trok hierop;

De sleutel, de zon floep floep
De ruiker, de klaveren op pk, de maan

Ben benieuwd...

:-*

angels

@marianne    ik weet wel waarom die kaart weer boven water komt
ik moet binnenkort mijn hele hebben en houwen tijdelijk overdragen aan een anderen
ondanks dat ik daar zelf voor kies
wil ik dan altijd weer alles tot in de puntje uitgewerkt hebben,zodat er voor mijn gevoel niets fout kan gaan
dus zijn er koffiekransjes,draaiboeken enz...om vooral niet de controle te verliezen terwijl ik er niet ben
...ach gelukkig voor iedereen is dat maar 2 weken per jaar ;)
en zo gauw het overgedragen is,kan ik het wel loslaten,das dan een geluk bij een ongeluk

arend

#449
'wees de verandering die je in de wereld wilt zien' mama mia, Marianne, zoals de situatie is, kan het sowieso niet blijven, ik wil ook niet eeuwig werkzoekend zijn, 't is gewoon ja ik weet het het moet veranderen maar 't ja, enfin ik vind vast wel de sleutel  :( ::)   :-*