Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

Leeuwin

Dan zou je dus niet meer mogen eten ??? :) want dat is niet spiritueel?! Als je niet eet kan het spirituele zeer moeilijk worden.

Leeuwin

sweetmami

#676
ik was net aan het genieten van de even lachen topic maar die is gesloten... pfff

maar goed, waar ik van kan genieten...

als mensen lachen  ;)

ook al is het maar 1 lach, het vermeenigvuldigd zich snel.... en het kost zo weinig moeite om iemand te laten lachen.. soms gewoon even een lachje naar de persoon (on)bekend...
de spirititualiteit, de gedachte, dat we allemaal verbonden zijn met elkaar....
de natuur, de dieren, de mens..... alles leeft... en als je daarop attent bent, kan je de hele dag zweven  :-X

:-*

happyme

Make the connection


"And suddenly, I looked at the bull. He had this innocence ...that all animals have in their eyes, and he looked at me with this pleading. It was like a cry for justice, deep down inside of me. I describe it as being like a prayer - because if one confesses, it is hoped, that one is forgiven. I felt like the worst shit on earth."

This photo shows the collapse of Torrero Alvaro Munera, as he realized in the middle of the his last fight... the injustice to the animal. From that day forward he became an opponent of bullfights."

happyme

Ik waardeer dieren steeds meer en hoe meer ik hen waardeer hoe beter ik hen rol herken binnen leven, hoe meer waardering ik voor hen opbrengen kan en zo groeit het steeds naar meer. Heel groot is het om dieren op zo'n manier te beleven. Kan het ook niet verwoorden. Beter of met meer helderheid dat ik nu voor hen gedaan heb.

Wens iedereen een prettig tijd op het forum. Ik las namelijk net als Pink een prachtig pauze moment in.

Veel liefs,
Happy (it's) Me

janice

Citaat van: Happyme op maart 07, 2012, 17:01:42 PM

Wens iedereen een prettig tijd op het forum. Ik las namelijk net als Pink een prachtig pauze moment in.


Hier nog 1 ;)
De groeten !
Intuitie is verstand dat haast heeft

Varen

#680
En alweer iemand die de kraaienmars blaast...

Maar let wel, 1 bonte kraai maakt nog geen winter.

Wees eerlijk en oprecht voor en tegen jezelf, opdat de kraaien het zullen uitbrengen.

Want aan het echte eind heb je kind nog kraai.

Succes allen die zijn gegaan en gaan het gaat jullie goed.

Ik blijf hier op het forum nog in mijn warme kraaienest liggen.

Liefs en een kraaienpoot

klaproos1945

lieve kraaienpoot : :-*

deze klaproos neemt hem in dank aan :D
ook jou is succes gewenst in een eerlijke oprechtheid
de winter is voorbij en vele kraaien zijn zich klaar aan het maken

voor de bevruchting van hun nest
zo zal het kind of kraai gedoe een eind geven
maak er een  zomer van waar je kan genieten

van de vrijheid en de zon 8)

een taai stengeltje van klaroosje

Varen

nou euh, ik wil niemand blij maken met een dooie mus lief klaproosje maar de tijd voor deze kraai om zijn mars te blazen is nog niet gekomen.

Ik blijf nog even oproer kraaien op het forum  ;D


cathy

Ze houden in ieder geval wel van dieren zo te zien.

Varen

Zo ff aangepast want kwam inderdaad anders over dan bedoelt Klaproos.

Hopelijk kraait er nu geen haan meer naar   ;D

klaproos1945

hoi mijn totum dier ben jij kraai
en vandaar dat taaie stengeltje

ook klaproosjes kraaien wel eens van de hoge toren
al zien ze er nog zo teer uit voordat ze van de toren gehaalt worden

klapreuzke

Eveningstar

Hallo Eda,

zij heeft inderdaad een prachtige stem. Ik geniet mee :).

Liefs,
Eveningstar

Varen

Sinds maart dit jaar zit onze dochter op de basisschool. Ze vind het er hartstikke leuk en heeft het er reuze naar de zin.

Vorige week een 10 min. gesprek met de juf gehad en onze dochter straalt de hele dag door, luistert goed en er viel niks op haar aan te merken.  ;D

De juf vertelde over de eerste dag dat onze dochter op school kwam en wat onze dochter toen tegen de juf zei is nu voor de juf een verhaal dat ze aan iedereen verteld.

Onze dochter kwam de eerste dag binnen en zei tegen de juf:

Fijn he juf, dat jullie niet meer op mij hoeven te wachten, nu ben ik er eindelijk en hoeven jullie mij niet meer te missen.

Geniaal, daar kan papa van genieten.

Carla

@Kraai

Wat een prachtig verhaal  :D

EDA

Heerlijk, Kraai, zo'n stralend kind  ;)