Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

huntres

dat ik zowaar een melkveebedrijf gevonden heb waar we informatie van mogen om het project uit te kunnen voeren.  :D  toch is ik beetje verdrietig maar ok

palomino

...Vandaag genoot ik van mijn marokkaanse buurman die twee panden van ons huis een winkeltje heeft...hij nodigde me uit voor een feest waar hij optreedt met zijn band en hij wil een straatfeest organiseren aankomend voorjaar en vroeg me om hem daarmee te helpen...
Liefs Palomino

huntres


palomino

..Bent bij dezie uitgenodie... ;D
Liefs Palo

palomino

...En  :P van het WEEKEND natuurlijk met de mogelijkheid om lekker uit te te slapen...iets dat niet lukt :P
Liefs palo

Opti-Mystique

Zaterdagochtend om 9.30 uur steples geven op de sportschool. Wel ff ernstig wakker worden, maar fris van geest het weekend in.

Misschien zou ik om die reden nu ook maar 's moeten gaan slapen dan. Het is al bijna zo laat  ;D

Good Night.... 8)

palomino

#171
Ik ben blij dat ik kan genieten van simpele dingen zoals de hond die gigantisch blij is als ik binnenkom, KWISPELDEKWISPEL en dan niet slechts het staartje...,een heerlijk koreaans koolraapgerecht dat ik gekookt heb...Ik geniet van het feit dat ik altijd weer op zoek ben in het leven dat mij schijnt uit te dagen steeds weer iets anders ,iets nieuws,de rijkdom van ervaringen die ik had en die er nog voor me in het verschiet liggen,wat is het heerlijk dat ik van verandering houd en er niet bang voor ben...en van mijn werktafel die ik van het weekend in elkaar heb geknutseleld en dus niet meer het excuus heb dat ik geen werkruimte heb... :) en dat ik alles,maar dan ook echt alles aan het uitpluizen ben hier in huis en het heerlijke gevoel dat ik twee maal in de week minstens twee volle vuilniszakken met overtollige baggage bij de vuilnisbak zet...Ruimte creeren...in  huis en daamee ook in het hoofd... :D HEEEEEEEEEEEEERLIJK !!!!
Liefs Palomino

palomino

#172
...Niezen...!!! Kriebel in je neus...bijna traantjes en dan...Hááááááááááaáááátsjoe !!!! Héérlijk de opluchting die daar op volgt ! :D
Liefs Palomin ;D

Opti-Mystique

Van, zoals mijn moeder dat noemt, jezelf in coma douchen. Lekker lang, uitgebreid onder de douche. Flink insoppen en steeds een tandje heter: je vel laten wennen en dan nog wat heter... tot je lekker schoon en vooral errug rood bent.... Trek er vanaf een half uur voor uit. Hmmzzz... 8)

Alleen het afdrogen in dichte mist blijft geen succes... ;D

palomino

Citaat van: Opti-Mystique op november 16, 2004, 00:13:24 AM
... en steeds een tandje heter: je vel laten wennen en dan nog wat heter...


...Ja,hoe heter,hoe beter...geldt voor mij ook... :D
liefs Palomino

Pinky

Van mijn Babuschka-vrouwtje. Als ik  Ã¢â,¬Ëœs ochtends naar mijn werk fiets kom ik haar tegen. Weer of geen weer stevig doorstappend. Standaard gekleed in donkerblauw of zwart, materiaal afhankelijk van het seizoen. ââ,¬â,,¢s Winters de outfit gecompleteerd met stevige overschoenen en hoofddoek.

Onze enige communicatie bestaat uit de haast retorische glimlach met een zweem van herkenning. We hebben nog nooit een woord gewisseld maar haar uitstraling is zo goed, elke ochtend weer een cadeautje. Ze moet me denken aan het houten Babuschka poppetje dat ik als kind had. Daar was de verrassing dat er steeds weer een kleiner Babuschka poppetje in zat als je het openmaakte. En datzelfde gevoel van verrassing overvalt me iedere keer dat  ik ââ,¬Å"mijn vrouwtjeââ,¬? zie lopen. Vandaar dat ik haar Babuschka-vrouwtje heb gedoopt.

judith

Waar ik momenteel heel erg van geniet is ons nieuwe huisgenootje...een poesje van net 8 weken oud dat voor niets en niemand bang is..nog vrolijk achter alles wat beweegt aan rent en daarna zalig bij je op schoot,in je nek of waar dan ook komt liggen.Lekker veilig en warm.
Wat een genot om naar te kijken... als iemand daar niet van ontroerd raakt...
Liefs Judith ;D

Opti-Mystique

#177
Over roeren gesproken: ik geniet toch ook wel heel errug van een koppie thee, met precies voldoende suiker en op precies de juiste temperatuur... Van eerst een glas melk na het sporten en vooral van... lekker eten.

Sure: de liefde gaat bij mij vast ook door de maag ;), laat mijn snack-hand maar schuiven.... ;D

Liefs van Dolf

luna


carmelita

Weet je waar ik op dit moment echt van geniet, dat er op het forum vacatures open staan, en dat ik er in een deuk om gelegen heb, heerlijk. Knuf Car :-* :-* :-* Wees er wel snel bij, want de banen liggen niet voor het oprapen ;D ;D ;D