Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

Zwaarden zes, zwaarden koning en zwaarden ridder vandaag.

Een overtocht, overgangsperiode met zwaar denkweer, waarbij doemdenken en storm op komst (kunnen) zijn.

Gr.  Vicky

heijdenv

Goedemiddag,

Vandaag staven twee, koningin van pentakels en bekers vier.

Wat wil ik bereiken? Wat zie ik nog niet? Me concentreren op de kleine en mooie dingen van het leven zal op termijn duidelijkheid geven.

Fijne dag allemaal.

Vicky

dameblanche

#677
de uitdaging oppakken door eerst goed te gaan aarden......je mist vooral de steun en het gekoesterd worden, maar toch is er hoop...

heijdenv

Hoi Marianne,

Dat klopt, je hebt gelijk. Dat mis ik ook, steun en gekoesterd worden, het maatje thuis waar je tegenaan kunt praten en die er voor je is in goede en minder goede tijden. Ik zal meer gaan aarden, meer mijn gebedjes doen, hoop doet tenslotte leven, toch?

Bedankt!

Vicky

Sweetie

Hoi Vicky
staven twee, koningin van pentakels en bekers vier.

de kracht in jezelf vinden en verantwoordelijkheidsgevoel, zoeken in en naar jezelf om je weer een tevreden  gevoel te krijgen

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Verantwoordelijkheidsgevoel heb ik veel te veel, de kracht ben ik af en toe even kwijt, dat klopt.

Bedankt,
Vicky

heijdenv

Vandaag de keizerin, de koningin van pentakels en staven acht. Groei is het thema, welvaart/aarden en een spoedige gebeurtenis/snelheid de bijkomende kaarten.

Er komt een periode aan van groei waar ik snel doorheen ga?

Fijne avond allemaal!

heijdenv

De hogepriesteres, pentakels twee en pentakels acht. Mijn intuitie en verstand afwisselen op mijn werk om dit goed te kunnem doen.

Groetjes, Vicky

Sweetie

Hallo Vicky
De hogepriesteres, pentakels twee en pentakels acht
innerlijke waarnemingen en het evenwicht vinden/ zoeken naar verandering , talent en energie weten te gebruiken

Suzy

dameblanche

de hoge priesteres die begeleidt wordt door maar liefst 2 pentakel kaarten en wel de pentakels van evenwichtigheid, eigenlijk het evenwicht weer zoeken en hervinden, we zien hier een man met a 6 pentakels aan de levensboom....
die andere 2 heeft hij nog niet aan de boom kunnen bevestigen, het zijn de pentakels die door schade en schande moeten bemachtigd worden

heijdenv

Dank Suzy en Marianne :).

heijdenv

Vandaag bekers twee, staven zeven en pentakels zeven.

Het opbouwen van een relatie is het thema, het aangaan van de confrontatie wordt me afgerade, ik moet.geduld hebben en vertrouwen hebben. Fijne avond allemaal.

heijdenv

Pentakels zeven, zwaarden vijf en de heremiet. Geduld bewaren en de vrede bewaren leidt tot inzicht en wijsheid.

Hr. Vicky

dameblanche

pentakels 7 laten een project zien waar je met tevredenheid op terug wil kijken, maar ook wat suucces zal opleveren...
maar het is aldoor een gevecht geweest, waarop je kunt terug kijken vicky,  wat heb je daar van kunnen leren, wat neem je daarvan uit mee aan ervaringen?

heijdenv

Er komt een dag waarop ik de kaarten net zo hoop te kunnen lezen als jij Marianne. Zoals jij het schrijft klinkt het logisch :-), en kan ik de kaarten meelezen.
Bedankt voor je duiding. Ik zag zwaarden vijf als de taken (stoppen met vechten, dus de vrede bewarwn) en de heremiet als kans (wijsheid en inzicht verkrijgen).
Vicky