Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

heijdenv

#615
Goedemorgen,

Vandaag de zon, zwaarden vijf en de dood. Een succesvol liefdevol nieuw begin na een periode van 'vechten met mijn emoties en loslaten'.

Verlichting na het loslaten van grieven :).

Fijne dag allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky
de zon, zwaarden vijf en de dood
de warmte kan je krijgen mits je bepaalde zaken uit je leven snijdt , deze kunnen de zaken veranderen

Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Dat vind ik een hele moeilijke om te kunnen plaatsen. Bepaalde zaken uit mijn leven snijden. Daar moet ik eens over denken hoor.
Dank voor je duiding :).

Vicky

Sweetie

Positief blijven ondanks het lijden die erbij kwam

Suzy

Vlinder

#619
de zon, zwaarden vijf en de dood

Jou positiviteit inzetten en goed luisteren wat dat meisje in jou nodig heeft, dan kun je een keuze maken,
en ook al voelt het niet fijn ga er door heen, en je  kan iets afsluiten. dan kan je verder komen.

Vlinder

dameblanche

geef je over aan het je eigen optimisme..de tijd is aangebroken om definitief een streep te trekken over je verleden

heijdenv

#621
Dank jullie dames  :-*

Vandaag de koningin van kelken, de hogepriester en de kracht. Vertrouwen op mijn gevoel en geloven in mezelf, de kracht is er om alles weer in balans te krijgen

Fijne dag allemaal :)

Sweetie

Hoi Vlindertje

Vandaag de koningin van kelken, de hogepriester en de kracht
nieuwe horizonten ontdekken daar je kracht uithalen en de priester staat erbij en vind het prima !

Suus  :-*

heijdenv


dameblanche

echte houvast weten te kunnen vinden bij je buikgevoel vicky,...
dat is je eerste primaire antenne die altijd werkt!

heijdenv

Dank je wel Marianne.
Vicky

heijdenv

Goedemorgen,

Staven vier, staven drie en pentakels vijf.

Fijne dag allemaal.

Sweetie

Hallo Vicky
Staven vier, staven drie en pentakels vijf.
nieuwe ideeen en overtuigd zijn maar daarvoor moet je er klaar voor zijn , je kijkt nog teveel naar een andere kant op

Suzy

heijdenv

Dank je Suzy.

Met andere woorden nog even afwachten dus? Ik zal er online een kaart bij trekken die misschien meer duidelijkheid geeft waar het op slaat: opnieuw staven drie. Zou het op het verleden slaan?

Groetjes, Vicky

Vlinder

Staven vier, staven drie en pentakels vijf.
je hebt iets bereikt Vicky, en nu ben je er en het maakt je ook een beetje onzeker...