Mijn dagkaarten

Gestart door heijdenv, mei 17, 2012, 09:30:58 AM

Sweetie

Hallo Vicky
Het oordeel, pentakels vijf en de gehangene.
begin van een iets nieuws , althans daar moet je voor openstaan en daar ben je nog niet aan toe , bekijk het eens met vreemde ogen

Suzy

heijdenv

Dank Marianne en Suzy, ik herken het wel ja, ik kan nogal vasthoudend zijn. Ik zal eens proberen wat meer aan het toeval over te laten en minder proberen de controle te willen hebben   en hoiden. Toch weer dat trekje van perfectionisme wat naar boven komt...

Vicky

heijdenv

Vandaag schildknaap van staven, pentakels vijf en staven drie. Een nieuw iets wat zich aankondigt. De ontbering hierin meenemen als levensles en het zal leiden tot groei en succes. Mooie kaarten. Ik ben benieuwd wat het zal zijn!.

Gisteren met mijn moeder naar Zeeland vertrokken, lekker aan de zee bij Westkapelle. Vanmiddag naar Domburg naar de markt en een lekkere strandwandeling maken. Heerlijk om op rust te komen Zeeland. Als ik er de tijd voor had, reed ik ieder weekend op en neer. Dus dubbel genieten nu ik er ben :).

Groetjes, Vicky

Vlinder

Vicky, ruimte in je hoofd door de wind in je haren en het geluid van de golven in je oren.....
Mmmm genieten, en gewoon lekker toelaten..

Vlinder

dameblanche

aha domburg, mijn favouriet plekje aan zee, naast het naaktstrand vind je er het honden strand....

maar ook geduld op kunnen brengen, je wilt in deze vakantie groei bereiken....je hebt maar 3 weken en op die 3 weken moet het toch kunnen denk je....
het geeft je de energie om het proces te kunnen voortzetten gaan...vicky....

Sweetie

Hallo Vicky
schildknaap van staven, pentakels vijf en staven drie

de schildknaap is een boodschapper voor de geliefden of fin. voordeeltje
je gaat er niet op vooruit je bent een beetje zwakjes hebt eigenlijk niet veel inzicht doordat je dat knoppie in je koppie niet vind daar moet je aan werken

Suzy

heijdenv

Dank jullie dames voor jullie duiding.

Ik ga heerlijk genieten van de wind door mijn haren Vlinder en ik hoop dat de wind ook mijn hoofd leeg maakt.

Ik hoop idd dat ik op drie weken veel rust vind zowel letterlijk als figuurlijk Marianne. Het naaktstrand hoeft voor mij niet ;) maar het wandelen is heerlijk. Zelfs alleen al het ruisen van de zee en de wind daar krijg ik energie van.

Ik ben al jaren op zoek naar dat knopje in mijn hoofd maar ik heb het nog niet gevonden Suzy.
Misscien vind ik het wel aan de zee.

:-* Vicky

heijdenv

Vandaag de koning van kelken, pentakels twee en zwaarden negen.

Meer in contact komen met mijn gevoel door wat losser in het leven te staan, minder eisen aan mezelf te stellen. Dan verdwijnen mijn nachtmerries en zorgen :).

Fijne dag allemaal!

dameblanche

de koningvan kelken geeft aan dat je vast zit in emoties, vast in je hoofd, de zee is wel mooi een instrument om dat alles eens goed los te kunnen laten om je te kunnen gaan concentreren op het geruis van de golven..
in evenwicht gaan komen...
zwaarden 9 geeft hier aan dat er wel wat voor nodig is om het een en ander te kunnen gaan klaren

heleen

de koning van de kelken bezorgt je nachtmerrie's lieve Vicky. Hij zit op de woelige baren van de zee, rotsvast gekluisterd aan zijn troon. Beginnen te spelen met je emotie's. De pentakels vallen niet zomaar op de grond.
Bij pentakels 2 zie je de zee op de achtergrond, de zee van koning van de kelken. Handen voor je ogen weg Vicky en kijken wat je dan ziet. Misschien is er niet zoveel om bang voor te zijn.

Heleen.

heijdenv

Dank Marianne en Heleen,

Op het moment regent het hier maar in de verte wordt de lucht alweer blauw. Dus zometeen weer lekker naar buiten toe, naar de zee en naar de wind :)!

Liefs, Vicky


heijdenv

Goedemorgen!

Ik heb dehanden voor mijn ogen weg gedaan en wat zie ik? De wereld, de ster en de aas van kelken.
Mooie kaarten.

Er eindigt een cyclus. Er is iets losgelaten. De ster geeft hoop, er is een crisis overwonnen. De aas van kelken kondigt een kosmisch geschenk aan, een nieuw begin, geven en nemen van liefde, liefde is in evenwicht. Een kans op een wonder in de liefde...

Fijne dag allen :).

Sweetie

Hallo Vicky
De wereld, de ster en de aas van kelken
de wenskaart je voelt je herboren door een ontmoeting
Suzy

heijdenv

Hoi Suzy,

Die ontmoeting zal dan het weerzien met de zeeuwse kust zijn. Voel me nog niet herboren, maar dat komt hopelijk snel.
Dank voor je duiding.
Vicky

Sweetie

Dan kan jij eens met je kont in het zand gaan zitten en het zeewater opsnuiven , lekker je haren in de wind en dan zal je je wel herboren voelen  ;)

Suzy